Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Имам проблем с оборотите при палене на студен мотор.Проблема е в това ,че когато колата не е палена да речем един ден след като запаля оборотите стигат 900оборота след това падат много ниско(мотора ще искочи от коша) после пак се вдигат и след няколко скачания така се нормализират.Колата има обикновенна газова и след като запаля на студен мотор и изчакам да се нормализират оборотите ,като прехвърли на газ веднага гасне ако не и подавам малко газ.Като загрее мотора пали като часовник на газ и на бензин ,но след като съм карал на газ известно време и като запаля на бензин понякога гасне и трябва да повърти стартера докъто запали на бензин ,а на газ пали отраз.Дали е възможно да имам запушени дюзи или неправилно зацепен ангренажен ремък ,защото колата е с М40 мотор?

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Да малко е мудна докато загрее, но после дори и на газ пали по добре от колкото на бензин и за това се притеснявам дане са дюзите запушени ,ама и за темп.датчика ще видя.

- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
и аз съм така колега,температурния го смених,никаква промяна,при теб може и да се получи....успех
П.С но ако все пак разрешиш проблема,сподели тук моля,каква е била причината,защото аз вече 2 години,не мога да разбера какъв е проблема
П.С но ако все пак разрешиш проблема,сподели тук моля,каква е била причината,защото аз вече 2 години,не мога да разбера какъв е проблема
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
И аз ще следя темата с интерес.
Имам абсолютно същия проблем - 1 към 1.
Миналата година ходих по майстори, сменях мембрани, чистих стъпков мотор - стана по-зле дори.
И вече от 1 год. изобщо не карам на газ.
Имам абсолютно същия проблем - 1 към 1.
Миналата година ходих по майстори, сменях мембрани, чистих стъпков мотор - стана по-зле дори.
И вече от 1 год. изобщо не карам на газ.
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Аз нямам никакви проблеми с работата на газ ,просто много е дразнещо каго паля сутрин колата да и играят оборотите като на жигула.На скоро чистих стъпковото моторче и има известно подобрение.А мога ли по някакъв начин да проверя датчиците за темперетурата дали работят нормално?

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
при Е30 ката ми (същия мотор) имах това. Правиха профилактика на дюзи и стъпково и се оправи. колата също беше работила на газ много време...
дано да е това и при теб
по лошото е че от както оправи това тази М40 ка започна да гасне при добре загрял мотор като спра някъде и я оставя мени обороти и лесно изгаснва
дано да е това и при теб
по лошото е че от както оправи това тази М40 ка започна да гасне при добре загрял мотор като спра някъде и я оставя мени обороти и лесно изгаснва

Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Според мен или не и стига горивото или сипваш кофти бензин.
Когато колата е судена се нуждае от повече гориво и ако нещо са ти запушени дузите или горивния филтър ще се пучава това играене на оборотите при палене. По-малко вероятно е свещите да не палят равномерно, когато е студен мотора.
Когато колата е судена се нуждае от повече гориво и ако нещо са ти запушени дузите или горивния филтър ще се пучава това играене на оборотите при палене. По-малко вероятно е свещите да не палят равномерно, когато е студен мотора.
- giggs_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320д
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
аз сменях мембрахи 2 пъти,накрая смених и целия изпарител,проблема не е по газта,нещо по бензина е,сложих и друг клапан регулатор на бензина в рейката,няма промяна,пробвах със същия дебитомер ,като моя ,никаква промяна,смених кабели ,свещи ,дистрибуторна капачка,няма промяна,само дюзи не съм чистил,но като гледам когато карам на бензин,нито забива,колкото и подавам все си набира.....така че ако колегата разбере проблема си ,не е лошо да го чуем и ниеdimov_ написа:И аз ще следя темата с интерес.
Имам абсолютно същия проблем - 1 към 1.
Миналата година ходих по майстори, сменях мембрани, чистих стъпков мотор - стана по-зле дори.
И вече от 1 год. изобщо не карам на газ.

Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
И при мен няма проблем ,когато върви колата ,а само при първото палене и след това ,когато карам на газ.Нито прекъсва веднъж стабилизират ли се оборотите след палене после са като бетон и не мога да разбера ,защо прави така.Други мой приятели с различни марки коли палят прехвърлят си веднага на газ и техните коли не гаснат ,а моята гасне направо се изяждам от вътре...

Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Здравейте колеги!
Виждам, че всички имаме проблем с оборотите на М40 когато е на газ.
Аз този проблем си го реших, като вдигнах оборотите от 700 на 1000 .
Моят проблем с М40 е, че ми харчи бензин докато карам на газ. Минимално, но ми харчи.
Съмнявам се в дюзите - че някоя изтърва, но в този случай би трябвало двигателят да не работи глатко, но не е така.
Незнам вече какво да направя ( мисля си да изкючвам бензиновата помпа ръчно посредством прекъсвач ,но незнам кой точно кабел да прекъсна )
Ако някои знае нека подскаже.
Виждам, че всички имаме проблем с оборотите на М40 когато е на газ.
Аз този проблем си го реших, като вдигнах оборотите от 700 на 1000 .
Моят проблем с М40 е, че ми харчи бензин докато карам на газ. Минимално, но ми харчи.
Съмнявам се в дюзите - че някоя изтърва, но в този случай би трябвало двигателят да не работи глатко, но не е така.
Незнам вече какво да направя ( мисля си да изкючвам бензиновата помпа ръчно посредством прекъсвач ,но незнам кой точно кабел да прекъсна )
Ако някои знае нека подскаже.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Виж клапана, който спира бензина дали работи както трябва.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
Ми разгледай, нямам идея точно къде го слагат на всяка кола.
- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Re: Проблем с оборотите при палене на студен мотор.
При мен е по-елементарно - нямам газова уредба:
просто при студен мотор - пали, оборотите падат под 500 и гасне.
Като я изфорсирам няколко пъти - тръгвам, след което проблемът изчезва.
Държи си ~800 оборота, върви нормално, докато мотора не изстине достатъчно
и се наложи да я изфорсирам при ново палене.
Т'C датчик? или нещо друго?!
________________________________________________________
Колата е обслужена - филтри; ремъци; масла, с нови свещи е.
просто при студен мотор - пали, оборотите падат под 500 и гасне.
Като я изфорсирам няколко пъти - тръгвам, след което проблемът изчезва.
Държи си ~800 оборота, върви нормално, докато мотора не изстине достатъчно
и се наложи да я изфорсирам при ново палене.
Т'C датчик? или нещо друго?!
________________________________________________________
Колата е обслужена - филтри; ремъци; масла, с нови свещи е.
Последна промяна rocky66 на 02 Сеп 2010, 11:28, променена общо 1 път
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани