Могат ли 4000 лв да направят е36 320 13"сек кола
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:F-14 написа:.....
нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола

моята кола ще получи части предимно от САЩ и Англия.Тоест няма да слагам кулер от бус щото искам отпреде да е лъскаво /кат цигански гъз на месечина при секс след дребно джебчийство

искам и пайпинга ми е да е лъскав не да са някакви черни тръби като на баба ми печката с въглища

Просто държа на естетиката

Ами защото трябват още някой неща :
гарнитура
болтове глава
съединител
със смт6 ... съмнително защото най-слабата му страна е връщане на аванса а за този мотор трябва да се върне поне с 15 градуса при 1 бар налягане ...
тези допълнителни дюзи според мен няма да са достатъчно големи за да могат да доставят гориво за мощноста която ще изкара при 1бар с оригиналната степен , по добре е да се вземат 6 нови дюзи примерно 440ки
Малките неща ще хвърлят доста пари - фланци , тръби , аспуси , маркучи , скоби .....
Не казвам че за такава кола са нужни минимум 10 000лв но просто 4000 ще са малко мен ми се върти цифра около 6000 в главата
Утре ще сметна колко съм дал аз за части за мойта Е30-ка и ще си кажа крайното мнение ама няма да е 4000 де
гарнитура
болтове глава
съединител
със смт6 ... съмнително защото най-слабата му страна е връщане на аванса а за този мотор трябва да се върне поне с 15 градуса при 1 бар налягане ...
тези допълнителни дюзи според мен няма да са достатъчно големи за да могат да доставят гориво за мощноста която ще изкара при 1бар с оригиналната степен , по добре е да се вземат 6 нови дюзи примерно 440ки
Малките неща ще хвърлят доста пари - фланци , тръби , аспуси , маркучи , скоби .....
Не казвам че за такава кола са нужни минимум 10 000лв но просто 4000 ще са малко мен ми се върти цифра около 6000 в главата
Утре ще сметна колко съм дал аз за части за мойта Е30-ка и ще си кажа крайното мнение ама няма да е 4000 де

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Проблема за 13-те сек и парите е никакъв , познавам собственика и знам какво иска - а то не е кола която да прави по 2000км на година и да стои предимно с отворен капак , гаранция няма никъде ако ще и 100 000$ да даде в тунинг то пак може да се счупи ... но с 4000 вероятноста е доста голяма ...
Има едно състезание където според годината дават съответната сума $ и правиш кола за драг с тези пари значи хората миналата година направиха ужасно добри времена с коли направени само за 2004$ но и доста отпаднаха ...
Имам един познат който наду на 0.7бар 325ца М50 , мапна я на диностенд с СМТ6 , добри дюзи , МЛС гарнитура , болтове ... добре направена кола - извади около 380кс на вала мисля и правеше средни 13ки обачеее СМТ-то доста проблеми му създаваше с аванса и се отказа след около 2 месеца ...
Има едно състезание където според годината дават съответната сума $ и правиш кола за драг с тези пари значи хората миналата година направиха ужасно добри времена с коли направени само за 2004$ но и доста отпаднаха ...
Имам един познат който наду на 0.7бар 325ца М50 , мапна я на диностенд с СМТ6 , добри дюзи , МЛС гарнитура , болтове ... добре направена кола - извади около 380кс на вала мисля и правеше средни 13ки обачеее СМТ-то доста проблеми му създаваше с аванса и се отказа след около 2 месеца ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
F-14 написа:TOM написа:F-14 написа:.....
нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола
Приятелю, това не е спор. Опитваме се да обсъдим дали е36 може да влезе в тези секунди с 4000 лв. Наистина започна от твоята кола защото ти искаше кола която: да е в 13", да е лъскава, да е здрава, да е с хубави части, и др. и каза че с е36 320 не може да стане. Да приемем че е така








е21 345 0-402м 12.18


Ами не смятам че греша да ти кажа
Гледал съм стотици карти за тайминг значи при 1 бар според степента , тайминга варира между 20-30градуса , обаче в този случай със степен от 10:1 или 10.5:1 ли колко беше мисля че 22-25 градуса ще са добре , според теб тези 22-25 градуса и моите 15 стават 37-40градуса - аз мисля че 320-ката ги прави ...
Само за пример ще ти дам този същия мой познат с 325 М50 върна 20 градуса при 1 бар за да няма проблеми с оригиналната степен
Гледал съм стотици карти за тайминг значи при 1 бар според степента , тайминга варира между 20-30градуса , обаче в този случай със степен от 10:1 или 10.5:1 ли колко беше мисля че 22-25 градуса ще са добре , според теб тези 22-25 градуса и моите 15 стават 37-40градуса - аз мисля че 320-ката ги прави ...
Само за пример ще ти дам този същия мой познат с 325 М50 върна 20 градуса при 1 бар за да няма проблеми с оригиналната степен
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Това все пак е само една карта, не се знае как работи, колко е ефективна, дали има по-добра от нея, дали има негативен ефект в сравнение с друга карта и т.н. А за какъв мотор е
С какъв обем, ход, диаметър на цилиндъра, с каква горивна камера
Все пак от горивната камера много зависи кога ще се появи детонацията 



е21 345 0-402м 12.18


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:F-14 написа:TOM написа:F-14 написа:.....
нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола
Приятелю, това не е спор. Опитваме се да обсъдим дали е36 може да влезе в тези секунди с 4000 лв. Наистина започна от твоята кола защото ти искаше кола която: да е в 13", да е лъскава, да е здрава, да е с хубави части, и др. и каза че с е36 320 не може да стане. Да приемем че е такаЗащо тогава даваш за пример кадет, астра, корса. Те по-здрави ли са
По-лъскави ли са
С по евтини части ли ще станат
Кулерите, турбините, тръбите за тях, по евтини ли са
По-принцип по здрави ли са
Трансмисията по-здрава ли е
Предното по-подходящо ли е за драг
И други въпроси има...
на кадет корса или астра като се сложи ЛЕТ + чип ще отиде на около 14 и ще трябват неща за примерно 2000-2500 да речем за да стане 13.Колите са по леки,по евтини,така че суапнати излизат колкото бмвто че и по малко а и повече носят на оптичен тунинг.това отделна тема се 1 не съм го казал.
Не им трябват кой знае кви кулери и турбини.Имай в пред вид че там правим оригинален турбо мотор, а тук разреждаме компресии присаждаме турбини,инжектори...изобщо влизаме в една непозната вселена.Сравнено с това горният ми пример е дъвкан и предъвкван дори и в БГ

А пък за КАМИКАДЗЕ - дръж се бате идваме сигурно края на седмицата на гости

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:F-14 написа:TOM написа:F-14 написа:.....
нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола
Приятелю, това не е спор. Опитваме се да обсъдим дали е36 може да влезе в тези секунди с 4000 лв. Наистина започна от твоята кола защото ти искаше кола която: да е в 13", да е лъскава, да е здрава, да е с хубави части, и др. и каза че с е36 320 не може да стане. Да приемем че е такаЗащо тогава даваш за пример кадет, астра, корса. Те по-здрави ли са
По-лъскави ли са
С по евтини части ли ще станат
Кулерите, турбините, тръбите за тях, по евтини ли са
По-принцип по здрави ли са
Трансмисията по-здрава ли е
Предното по-подходящо ли е за драг
И други въпроси има...
прав си не е спор обърках думите

Колкото до астра кадет или корса турбо ето какво:
На сток мотор ЛЕТ тия коли ще дадат ниски 14 секунди може и по-неочаквано дори корсата да покаже.Говорим за суапната кола на цената на бмвто.Оттам за 4 хилки ти гарантирам че 1 секунда ще свалиш.Няма да има токлова труд,нито пък толкова риск.
Доколкото бмвто и турбинирането му са нещо като румънска девствена селянка от средновековието - демек неопознати и със неясно развитие и възможности,то астра корса кадет и тем подобни тъпни са правени че правени - венециянки

и има опит от суапването им дори в БГ което не е малко

А до КАМИКАДЗЕТО : дръж се бате идваме на гости в Русе след 5-6 дена че скука по морето


58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани