318is Турбо или 325\328

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от ръб » 20 Авг 2010, 7:34

Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).

Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам :) (с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)

Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв :D
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България :D )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от slavianko » 20 Авг 2010, 18:58

ръб написа:Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).

Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам :) (с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)

Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв :D
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България :D )
Нито е 3 милиона лева нито 300 000лири. Вярвай ми обаче че изобщо нямаш и най малката представа колко излиза реялно. И аз като тебе ги смятах и изчислявах и като почнах да правя се оказа че съм си правил сметките без кръчмар. Абсолютно сам си правя колата и ако взема да ги смятам гаранция ще надхвърлят доста над 10 000лв
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от bmw 318 is » 20 Авг 2010, 21:09

slavianko написа:
ръб написа:Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).

Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам :) (с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)

Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв :D
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България :D )
Нито е 3 милиона лева нито 300 000лири. Вярвай ми обаче че изобщо нямаш и най малката представа колко излиза реялно. И аз като тебе ги смятах и изчислявах и като почнах да правя се оказа че съм си правил сметките без кръчмар. Абсолютно сам си правя колата и ако взема да ги смятам гаранция ще надхвърлят доста над 10 000лв


Нормално!!То винаги ще има доработки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от ръб » 20 Авг 2010, 22:40

е за 0.5-0.6 бара бууст колко пък трябва. аз не искам да изкарам максимума, не гоня много коне нито искам да карам на драг. трябва ми просто малко повече сила :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ф30 328и
Мечтае да кара: ф30 340и
Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от bmwe46m3 » 21 Авг 2010, 0:59

по яко да имаш турбо и да ти съска няма , но една приятелка си сложи турбо и излезна към 4000 лв без работата , предпочитам за ежедневка 328 , но ако ми е за хоби кола и за събота и неделя 318ис турбо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от slavianko » 21 Авг 2010, 7:43

ръб написа:е за 0.5-0.6 бара бууст колко пък трябва. аз не искам да изкарам максимума, не гоня много коне нито искам да карам на драг. трябва ми просто малко повече сила :)
И аз също не съм изкарал максимума. И също последното нещо което искам пък е драгаджийка. При мен също целта е да направя една кола с малко повече сила за да си дрифти лесно. Не си мислете че 0.6 буст е малко. Като и дойде въртящият момент и се оказва че излизат непредвидени неща за смяна. Съединителя ще спре да държи. Помпата ще се изтавани. Окачването ще се окаже нестабилно. Спирачките ще дойдат слаби защото няма да иска да спира. Тампона на кардана ще стане на парцал и още куп други неща за които дори не искам да се сещам вече :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 27.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ф30 328и
Мечтае да кара: ф30 340и
Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от bmwe46m3 » 21 Авг 2010, 13:16

slavianko написа:
ръб написа:е за 0.5-0.6 бара бууст колко пък трябва. аз не искам да изкарам максимума, не гоня много коне нито искам да карам на драг. трябва ми просто малко повече сила :)
И аз също не съм изкарал максимума. И също последното нещо което искам пък е драгаджийка. При мен също целта е да направя една кола с малко повече сила за да си дрифти лесно. Не си мислете че 0.6 буст е малко. Като и дойде въртящият момент и се оказва че излизат непредвидени неща за смяна. Съединителя ще спре да държи. Помпата ще се изтавани. Окачването ще се окаже нестабилно. Спирачките ще дойдат слаби защото няма да иска да спира. Тампона на кардана ще стане на парцал и още куп други неща за които дори не искам да се сещам вече :mhihi: :mhihi:

Нормално колега ,колата не е направена за да бъде по мощтна и т.н. ,затова казах че една турбо кола излиза мн пари ,смяна на окачване , смяна на спирачна система , смяна на много неща , а турбото е на опита и грешката и като се счупи нещо правиш пак пробваш и пак нещо др ще се счупи и докато стане идеално доста пари се хвърлят, за мен една 328 със шпер и си е идеална :)

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от Alexbmw » 21 Авг 2010, 14:41

ръб написа:Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).

Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам :) (с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)

Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв :D
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България :D )


Имам Итън М62 за продаване, че нещо ми малее :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от ръб » 21 Авг 2010, 20:12

slavianko и все пак всичките тези работи дето ги изписа са ми ясни и съм ги обмислил внимателно преди да си напиша поста :) но мерси все пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от slavianko » 21 Авг 2010, 21:29

ръб написа:slavianko и все пак всичките тези работи дето ги изписа са ми ясни и съм ги обмислил внимателно преди да си напиша поста :) но мерси все пак
Вярвам ти колега че си ги обмислял многократно. И аз така една година в събиране на части преди да почна да турбинирам съм обмислял. Ровил съм по цели нощи из нета за ифнормация, питал съм и какво ли още не. Всичко обаче приключва до момента в който чуеш колата да съска. Радоста е кратка вярвай ми и след това почват разходите. Има моменти в които ми е идвало да се откажа. Заебавал съм колата по седмица две докато ми мине и най вече докато събера пари да продължа и пак наново. Вече 2г откакто съм отвът атмосверното налягане и след всяко подобрение си казвам че това ще е последното но уви все съм в грешка и мога да ти изброя още куп неща които трябва да се променят за да е всичко ок. Това имах в предвид и това че всичко излиза многократно по скъпо. Иначе самото турбиниране не е кой знае какво. Да боднеш една турбинка на един колектор с някви по големи инжектори и няква паразитна електроника не е толкова скъпо. Може и така да се кара да. Ще може ли обаче да се ползва пълният потенциял на тая кола в такъв случай. Не трябва да си отпускаш крака по стартовете за да не ти се растрака опорният лагер. Или пък не трябва да даваш газ за дълго време щото ти кипва маслото без охладител и повдигачите се чудят кой по силно да трака. Да не ти говоря пък колко е страшно в първият момент когато усетиш че колата се засилва адски по бързо а ти си спрял на косъм от колата пред тебе защото се оказва че тия спирачки изобщо не стигат за тая мощност.
Ето това е което исках да кажа не че е невъзможно да се направи. Дай боже всекиму да пробва и да види сам как е :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от ръб » 22 Авг 2010, 1:30

далеч съм от мисълта, че колата ми ще се засилва като твоята, все пак караш 2.8 турбо :) аз искам нещо около 200те коня и да кажем 210-220 Нм

така или иначе има време докато посъбера лев, ако се окаже твърде голяма играчка може и да се разделя с м42-то и да взема м50б25/8 и да си го лъзгам така. далеч не търся бърза кола. :) евала за ентусиазма ти, трябва да има повече хора в България като теб за да се развиват автомобилните спортове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8374
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от vicho » 02 Сеп 2010, 9:32

ръб написа:...


погледни го така, ако искаш МИНИМУМ 300 коня --> 1.8 турбо
ако не искаш --> 2.5/2.8

:yes:

пък аз да ти кажа от вървежно м52б20 на м52б28, доволно е как набира, но далеч не стига :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от bum_bum » 02 Сеп 2010, 9:52

300 коня от 1.8 ако успява да го покара един път седмично между посещенията по майстори ще трябва рожден ден да прави :mhihi:
За 200 коня и 200 нютона много по-добре 28-ца, поне ще е що-годе сток и няма да си е оставял никой ръцете по нея, че само да я мислиш и да лежиш отдолу.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от oxam » 02 Сеп 2010, 12:27

bum_bum написа:300 коня от 1.8 ако успява да го покара един път седмично между посещенията по майстори ще трябва рожден ден да прави :mhihi:
За 200 коня и 200 нютона много по-добре 28-ца, поне ще е що-годе сток и няма да си е оставял никой ръцете по нея, че само да я мислиш и да лежиш отдолу.


много си прав....или поне не 300 коня от 1.8 с 4000 лв...ако сложиш достатъчно пара и нещата се направят както трябва няма да ходиш толкова често по майстори (ама тогава по добре си вземи м3 е36 защото може да ти дойде на по-малко пари).

имай предвид че от 140 на 200 коня ще усетиш разлика, но няма да ти е достатъчно и може да останеш малко разочарован....казвам го от собствен опит....минах от 130 на 200 на 450 на 520 и сега съм на 550 и пак не ми стигат...
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: 318is Турбо или 325\328

Мнение от K_Ilkov » 02 Сеп 2010, 12:50

ако бъдещите тунингисти прочетат последните две мнения, ще се спестят много нови теми :mhihi:

:arrow: fast / realiable / cheap - choose only 2
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook