318is Турбо или 325\328
Модератор: bum_bum
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 318is Турбо или 325\328
Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).
Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам
(с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)
Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България
)
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).
Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам

Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв

аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 318is Турбо или 325\328
Нито е 3 милиона лева нито 300 000лири. Вярвай ми обаче че изобщо нямаш и най малката представа колко излиза реялно. И аз като тебе ги смятах и изчислявах и като почнах да правя се оказа че съм си правил сметките без кръчмар. Абсолютно сам си правя колата и ако взема да ги смятам гаранция ще надхвърлят доста над 10 000лвръб написа:Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).
Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам(с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)
Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв![]()
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: 318is Турбо или 325\328
slavianko написа:Нито е 3 милиона лева нито 300 000лири. Вярвай ми обаче че изобщо нямаш и най малката представа колко излиза реялно. И аз като тебе ги смятах и изчислявах и като почнах да правя се оказа че съм си правил сметките без кръчмар. Абсолютно сам си правя колата и ако взема да ги смятам гаранция ще надхвърлят доста над 10 000лвръб написа:Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).
Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам(с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)
Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв![]()
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България)
Нормално!!То винаги ще има доработки.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 318is Турбо или 325\328
е за 0.5-0.6 бара бууст колко пък трябва. аз не искам да изкарам максимума, не гоня много коне нито искам да карам на драг. трябва ми просто малко повече сила 

- bmwe46m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: 318is Турбо или 325\328
по яко да имаш турбо и да ти съска няма , но една приятелка си сложи турбо и излезна към 4000 лв без работата , предпочитам за ежедневка 328 , но ако ми е за хоби кола и за събота и неделя 318ис турбо 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 318is Турбо или 325\328
И аз също не съм изкарал максимума. И също последното нещо което искам пък е драгаджийка. При мен също целта е да направя една кола с малко повече сила за да си дрифти лесно. Не си мислете че 0.6 буст е малко. Като и дойде въртящият момент и се оказва че излизат непредвидени неща за смяна. Съединителя ще спре да държи. Помпата ще се изтавани. Окачването ще се окаже нестабилно. Спирачките ще дойдат слаби защото няма да иска да спира. Тампона на кардана ще стане на парцал и още куп други неща за които дори не искам да се сещам вечеръб написа:е за 0.5-0.6 бара бууст колко пък трябва. аз не искам да изкарам максимума, не гоня много коне нито искам да карам на драг. трябва ми просто малко повече сила


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: 318is Турбо или 325\328
slavianko написа:И аз също не съм изкарал максимума. И също последното нещо което искам пък е драгаджийка. При мен също целта е да направя една кола с малко повече сила за да си дрифти лесно. Не си мислете че 0.6 буст е малко. Като и дойде въртящият момент и се оказва че излизат непредвидени неща за смяна. Съединителя ще спре да държи. Помпата ще се изтавани. Окачването ще се окаже нестабилно. Спирачките ще дойдат слаби защото няма да иска да спира. Тампона на кардана ще стане на парцал и още куп други неща за които дори не искам да се сещам вечеръб написа:е за 0.5-0.6 бара бууст колко пък трябва. аз не искам да изкарам максимума, не гоня много коне нито искам да карам на драг. трябва ми просто малко повече сила![]()
Нормално колега ,колата не е направена за да бъде по мощтна и т.н. ,затова казах че една турбо кола излиза мн пари ,смяна на окачване , смяна на спирачна система , смяна на много неща , а турбото е на опита и грешката и като се счупи нещо правиш пак пробваш и пак нещо др ще се счупи и докато стане идеално доста пари се хвърлят, за мен една 328 със шпер и си е идеална

- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: 318is Турбо или 325\328
ръб написа:Абе защо всички смятат, че турбото е 6 милиона лева и 300 000 лири...
Нали с втора ръка части и труд от себе си ще ти излезе около 2000 лева (мега-та и турбото само дето хвърлят около 700-800 лева, зависи турбо от къде и какво ще вземеш). Колегата ТОМ нали има ис турбо+компресор и писа, че градско му гори 12.5 газ (с газ. инжекцион е).
Аз лично събирам средства и другата година си търся Eaton M62 + Megasquirt да видя на кви парички ще намеря, от там най-скъпото са инжекторите и помпата (евентуално и бенз. регулатор). Понеже съм я взел за дрифт и искам пауър във всички обороти, на правото не ми е интересно вече да се пускам(с другата кола лопнах 325 е36 с чип генерация и интейк)
Не че съм против по-голямата кубатура, напротив, до сега карах 2.5 V6 и съм адски изкефен от респонса на мотора и как си качва баири на 5та с 1500 оборота, много са приятни за каране, ама и поддръжката и разхода е друг, недай си боже да ти е рег. с 2.8 гражданската ти е над 300лв![]()
аз лично съм за вариянта с принудително пълнене щото дори в моя малък град Габрово има поне 10тина е30 и е36 с 2.5 и 2.8 мотори (Денис малкия изобщо го изключвам, че той има М3ки и М5ци за цяла България)
Имам Итън М62 за продаване, че нещо ми малее

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 318is Турбо или 325\328
slavianko и все пак всичките тези работи дето ги изписа са ми ясни и съм ги обмислил внимателно преди да си напиша поста
но мерси все пак

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 318is Турбо или 325\328
Вярвам ти колега че си ги обмислял многократно. И аз така една година в събиране на части преди да почна да турбинирам съм обмислял. Ровил съм по цели нощи из нета за ифнормация, питал съм и какво ли още не. Всичко обаче приключва до момента в който чуеш колата да съска. Радоста е кратка вярвай ми и след това почват разходите. Има моменти в които ми е идвало да се откажа. Заебавал съм колата по седмица две докато ми мине и най вече докато събера пари да продължа и пак наново. Вече 2г откакто съм отвът атмосверното налягане и след всяко подобрение си казвам че това ще е последното но уви все съм в грешка и мога да ти изброя още куп неща които трябва да се променят за да е всичко ок. Това имах в предвид и това че всичко излиза многократно по скъпо. Иначе самото турбиниране не е кой знае какво. Да боднеш една турбинка на един колектор с някви по големи инжектори и няква паразитна електроника не е толкова скъпо. Може и така да се кара да. Ще може ли обаче да се ползва пълният потенциял на тая кола в такъв случай. Не трябва да си отпускаш крака по стартовете за да не ти се растрака опорният лагер. Или пък не трябва да даваш газ за дълго време щото ти кипва маслото без охладител и повдигачите се чудят кой по силно да трака. Да не ти говоря пък колко е страшно в първият момент когато усетиш че колата се засилва адски по бързо а ти си спрял на косъм от колата пред тебе защото се оказва че тия спирачки изобщо не стигат за тая мощност.ръб написа:slavianko и все пак всичките тези работи дето ги изписа са ми ясни и съм ги обмислил внимателно преди да си напиша постано мерси все пак
Ето това е което исках да кажа не че е невъзможно да се направи. Дай боже всекиму да пробва и да види сам как е

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 318is Турбо или 325\328
далеч съм от мисълта, че колата ми ще се засилва като твоята, все пак караш 2.8 турбо
аз искам нещо около 200те коня и да кажем 210-220 Нм
така или иначе има време докато посъбера лев, ако се окаже твърде голяма играчка може и да се разделя с м42-то и да взема м50б25/8 и да си го лъзгам така. далеч не търся бърза кола.
евала за ентусиазма ти, трябва да има повече хора в България като теб за да се развиват автомобилните спортове

така или иначе има време докато посъбера лев, ако се окаже твърде голяма играчка може и да се разделя с м42-то и да взема м50б25/8 и да си го лъзгам така. далеч не търся бърза кола.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8374
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: 318is Турбо или 325\328
ръб написа:...
погледни го така, ако искаш МИНИМУМ 300 коня --> 1.8 турбо
ако не искаш --> 2.5/2.8

пък аз да ти кажа от вървежно м52б20 на м52б28, доволно е как набира, но далеч не стига

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318is Турбо или 325\328
300 коня от 1.8 ако успява да го покара един път седмично между посещенията по майстори ще трябва рожден ден да прави
За 200 коня и 200 нютона много по-добре 28-ца, поне ще е що-годе сток и няма да си е оставял никой ръцете по нея, че само да я мислиш и да лежиш отдолу.

За 200 коня и 200 нютона много по-добре 28-ца, поне ще е що-годе сток и няма да си е оставял никой ръцете по нея, че само да я мислиш и да лежиш отдолу.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: 318is Турбо или 325\328
bum_bum написа:300 коня от 1.8 ако успява да го покара един път седмично между посещенията по майстори ще трябва рожден ден да прави![]()
За 200 коня и 200 нютона много по-добре 28-ца, поне ще е що-годе сток и няма да си е оставял никой ръцете по нея, че само да я мислиш и да лежиш отдолу.
много си прав....или поне не 300 коня от 1.8 с 4000 лв...ако сложиш достатъчно пара и нещата се направят както трябва няма да ходиш толкова често по майстори (ама тогава по добре си вземи м3 е36 защото може да ти дойде на по-малко пари).
имай предвид че от 140 на 200 коня ще усетиш разлика, но няма да ти е достатъчно и може да останеш малко разочарован....казвам го от собствен опит....минах от 130 на 200 на 450 на 520 и сега съм на 550 и пак не ми стигат...




- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 318is Турбо или 325\328
ако бъдещите тунингисти прочетат последните две мнения, ще се спестят много нови теми
fast / realiable / cheap - choose only 2



Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани