въпрос за шпер от е34
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: въпрос за шпер от е34
deyan-enchev написа:ТУРБО написа:Кутията най-вероятно ти е от е36 така че дифа с това число ти е перфектен!
По-скоро кутията му е тая дето слагат на м20б20 при е30.
по скоро е тя да
 ами понеже ще го взема на супер добра цена все пак мисля да пробвам колко ще "умре" 87 на края е колата ми троен стоп
  ами понеже ще го взема на супер добра цена все пак мисля да пробвам колко ще "умре" 87 на края е колата ми троен стоп- ///ivanE30
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: въпрос за шпер от е34
то попринцип ако нема сила да врътне гумите сега закво ти е шпера по добре зимата си го сложи  
			
bedrock city racing
		- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: въпрос за шпер от е34
Кефите ме всичките...  ,да ,колата не ще умре,а на право ще загине
 ,да ,колата не ще умре,а на право ще загине   почти на 100% съм убеден ,че твоита дваиска е с малкото за е30 прасе 4,10,както и моита в момента,затова като вземеш дифа от 5цата ще ти трябва и едно голямо прасе за е30 с отворена касета в които да прехвърлиш шпер касетата
 почти на 100% съм убеден ,че твоита дваиска е с малкото за е30 прасе 4,10,както и моита в момента,затова като вземеш дифа от 5цата ще ти трябва и едно голямо прасе за е30 с отворена касета в които да прехвърлиш шпер касетата  колегите ти казаха какво масло да вземеш,имаше и някакъв Мотул но не му помня модела,а за количеството масло не знам как ги виждате нещата,но в моя сипахме 1,2л и преля през пробката( шпера събира 1,2л ,отворения диф - 1,7л)
 колегите ти казаха какво масло да вземеш,имаше и някакъв Мотул но не му помня модела,а за количеството масло не знам как ги виждате нещата,но в моя сипахме 1,2л и преля през пробката( шпера събира 1,2л ,отворения диф - 1,7л)
			
		 ,да ,колата не ще умре,а на право ще загине
 ,да ,колата не ще умре,а на право ще загине   почти на 100% съм убеден ,че твоита дваиска е с малкото за е30 прасе 4,10,както и моита в момента,затова като вземеш дифа от 5цата ще ти трябва и едно голямо прасе за е30 с отворена касета в които да прехвърлиш шпер касетата
 почти на 100% съм убеден ,че твоита дваиска е с малкото за е30 прасе 4,10,както и моита в момента,затова като вземеш дифа от 5цата ще ти трябва и едно голямо прасе за е30 с отворена касета в които да прехвърлиш шпер касетата  колегите ти казаха какво масло да вземеш,имаше и някакъв Мотул но не му помня модела,а за количеството масло не знам как ги виждате нещата,но в моя сипахме 1,2л и преля през пробката( шпера събира 1,2л ,отворения диф - 1,7л)
 колегите ти казаха какво масло да вземеш,имаше и някакъв Мотул но не му помня модела,а за количеството масло не знам как ги виждате нещата,но в моя сипахме 1,2л и преля през пробката( шпера събира 1,2л ,отворения диф - 1,7л)- daniel.penchev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 107
- Регистриран на: 3.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: въпрос за шпер от е34
аз даже бих казал че като сложиш този дълъг диф направо няма да ти се сяда в 30-ката да я караш щото грам няма да върви.ако е неква позйорка слагай кво да е дифче с каквото и да е число,ама в тоя ред на мисли си мисля че щом искаш да слагаш шпер значи ще искаш да раздаваш газ.в крайна сметка според мен не е удачно да слагаш този диференциал защото трудно ще се заметеш на някои завои на 2-ра.моето мнение е  
			
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]
		- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: въпрос за шпер от е34
доволно ме разобедихте за което благодаря   все пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка  :
  все пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка  : 
			
		 все пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка  :
  все пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка  : 
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: въпрос за шпер от е34
E30-Kz написа:доволно ме разобедихте за което благодарявсе пак тя и сега си се поосуква , ще търсиме квото трябва малко няма да е тва цената ама все пак по добре един път голяма сума отколкото преди нея още една малка :
Наи лесно ситуацията ти се решава ако си намериш диф от е34 с числа 4,27 или 4,45,съответно това е голямото прасе на е30 и малкото на е34,намираш си и капак за е30 и си ти. С 4,27 колата ще е ок,а с 4,45 скоростите ще ти свършват бързичко
 и няма да вдига 200
 и няма да вдига 200  но пък ще е изключително забавна ( колкото една дваиска може да е забавна де
  но пък ще е изключително забавна ( колкото една дваиска може да е забавна де   )
 )- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: въпрос за шпер от е34
ми брат аз не съм няккав адския рацер   нямам и такива възможности за сега 20сето бива... мислим и за светло бъдеще мн ясно
  нямам и такива възможности за сега 20сето бива... мислим и за светло бъдеще мн ясно  пък за диф-а ще гледаме ко ще се прави сега, мерси пак на всички колеги който ми наляха акъл дет се вика
  пък за диф-а ще гледаме ко ще се прави сега, мерси пак на всички колеги който ми наляха акъл дет се вика  
			
		 нямам и такива възможности за сега 20сето бива... мислим и за светло бъдеще мн ясно
  нямам и такива възможности за сега 20сето бива... мислим и за светло бъдеще мн ясно  пък за диф-а ще гледаме ко ще се прави сега, мерси пак на всички колеги който ми наляха акъл дет се вика
  пък за диф-а ще гледаме ко ще се прави сега, мерси пак на всички колеги който ми наляха акъл дет се вика  
			22 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
