E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Време имаше...просто в сервиза имаха ужасно много работа...успяха да ме вмъкнат за измиване на радиатора, но не остана време за вътрешна промивка...
Другата седмица заминавам за морето в неделя, но в петък ще се прибера до Хасково - от сега уговарям нещата за една хубава промивка.
П.с. Адски много листа и боклуци изпадаха...това на земята е само половината...не съм и предполагал, че може да е такава мръсотия - вънщно като гледам радиаторите - чисти и с прави ламели...обаче между радиаторите ... не съм и предполагал!
Едит 1:
Сега се връщам от 60км само градско из София...
В движение след почистване на радиаторите температурата пада много по-бързо отколкото вчера, а и се вдига доста по-бавно...
Интересното беше, че тъпата перка ми се включи от мола на цариградско и не спря до зоопарка...тъкмо спря, паркирах, погледнах температурата - 86 градуса, загасих и тя пак се пусна - слезнах, купих си цигари, видях се с един познат, пушихме по цигара, връщам се до колата - перката още работи (над 5-6 минути)...реших, че няма да спре и ще свалям кабелите от багажника - отключвам и перката спря мигновенно
Прибрах се до вкъщи и реших да пробвам следното:
При мен температурата стигна до 102 градуса, пуснах парното на жега и вентилаторите на макс и за 10 секунди вече беше 93...явно при мен перката работи само на някакви високи обороти...но дори и да тръгне да загрява колата - не я пуска (нямам представа защо се пуска на 86-87 градуса на 100% от мощността си , а на 100+ не включва, но ще я сменя, защото това не си е работа!)
Другата седмица заминавам за морето в неделя, но в петък ще се прибера до Хасково - от сега уговарям нещата за една хубава промивка.

П.с. Адски много листа и боклуци изпадаха...това на земята е само половината...не съм и предполагал, че може да е такава мръсотия - вънщно като гледам радиаторите - чисти и с прави ламели...обаче между радиаторите ... не съм и предполагал!
Едит 1:
Сега се връщам от 60км само градско из София...
В движение след почистване на радиаторите температурата пада много по-бързо отколкото вчера, а и се вдига доста по-бавно...
Интересното беше, че тъпата перка ми се включи от мола на цариградско и не спря до зоопарка...тъкмо спря, паркирах, погледнах температурата - 86 градуса, загасих и тя пак се пусна - слезнах, купих си цигари, видях се с един познат, пушихме по цигара, връщам се до колата - перката още работи (над 5-6 минути)...реших, че няма да спре и ще свалям кабелите от багажника - отключвам и перката спря мигновенно



Прибрах се до вкъщи и реших да пробвам следното:
© написа:току що се връщам от паркинга, където оставям колата
Разкарах я малко, стигна 85 градуса в движения и я оставих да работи на място ( над 40 мин.) Резултата е - перката би трябвало да се включва на 99-100 градуса. Първоначално температурата тръгна нагоре, стигна 99 почти се бях притеснил, че имам проблем когато забелязах, че щом започне да премигва един или два пъти 100 т.е. 99-100 градусите изведнъж се връщат на 98, колата продължава да работи, отново стават 99 и премигне ли 100 веднага се връщат на 98. Така много пъти.
100 градуса постоянно не видях да изпише.Явно перката работи много плавно, аз не знам как усещаш че се е включила. Сигурно включва и изключва за много кратко време. Но и времето сега беше сравнително хладно - около 23 градуса
Ако бях пуснал климатика както предишният тест перката щеше да тръгне веднага и най-вероятно въобще нямаше да видя градуси над 90. Но без климатик си стига до 99, а стрелката за температурата си стои в средата - естествено.
Ако ти трябват други тестове - казвай
При мен температурата стигна до 102 градуса, пуснах парното на жега и вентилаторите на макс и за 10 секунди вече беше 93...явно при мен перката работи само на някакви високи обороти...но дори и да тръгне да загрява колата - не я пуска (нямам представа защо се пуска на 86-87 градуса на 100% от мощността си , а на 100+ не включва, но ще я сменя, защото това не си е работа!)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Днес след 10-12 телефона и 80км градско в София стана ясно, че:
В моргите, както и на ул.Симеон ЛЪЖАТ много!
Имате ли перка за Е46 2.0 дизел ръчка - имаме...
Отивам аз - тя от бензин...или от автоматик...6 перки ми извадиха - нито една от тях не беше правилната!
Закачих 1 бензинова...на 90 градуса не върти...на 95 не върти...в момента който подмине 99 и изпише 100 - тръгва да върти...обаче е от бензинова Е46ца...и си мисля, че няма смисъл хем да е втора ръка, хем да не е за моята кола!?
В 2 магазина за авточасти ми дадоха много добра оферта за чисто нова "оригинална"...уж...в единия магазин 550, в другия 500 ... чисто нова...с поръчка от Германия - 5-6 дни...цената много ме устройва, но се чудя дали няма да е някой китаец...а се дава 40% капаро...Бош ли е оригиналната??!
В моргите, както и на ул.Симеон ЛЪЖАТ много!
Имате ли перка за Е46 2.0 дизел ръчка - имаме...
Отивам аз - тя от бензин...или от автоматик...6 перки ми извадиха - нито една от тях не беше правилната!
Закачих 1 бензинова...на 90 градуса не върти...на 95 не върти...в момента който подмине 99 и изпише 100 - тръгва да върти...обаче е от бензинова Е46ца...и си мисля, че няма смисъл хем да е втора ръка, хем да не е за моята кола!?
В 2 магазина за авточасти ми дадоха много добра оферта за чисто нова "оригинална"...уж...в единия магазин 550, в другия 500 ... чисто нова...с поръчка от Германия - 5-6 дни...цената много ме устройва, но се чудя дали няма да е някой китаец...а се дава 40% капаро...Бош ли е оригиналната??!
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
500 е много добра цена, само да е оригиналната
щом се включват на 99 градуса значи перката е виновна и нова би трябвало да ти реши всички проблеми със загряването
щом се включват на 99 градуса значи перката е виновна и нова би трябвало да ти реши всички проблеми със загряването
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
To...500 е перфектна цена, обаче аз как да знам, че не е някой ментак ?!
Като дойде е вечно моя - да дам 500 лева за китайче, което ще изкара 2-3-4 месеца...не е оферта...
Лесно ще видя дали има парт номер, но това ще бъде когато я платя и разопаковам...преди това трябва да вярвам на продавача, че е оригинал...
Относно 99-те градуса - абе тя тръгва тази, но нали е от бензин...притеснява ме, че няма да работи баш както трябва...
Някой знае ли каква марка е оригиналната перка на Е46-ците??? (имам предвид кой е производител)
Като дойде е вечно моя - да дам 500 лева за китайче, което ще изкара 2-3-4 месеца...не е оферта...
Лесно ще видя дали има парт номер, но това ще бъде когато я платя и разопаковам...преди това трябва да вярвам на продавача, че е оригинал...
Относно 99-те градуса - абе тя тръгва тази, но нали е от бензин...притеснява ме, че няма да работи баш както трябва...
Някой знае ли каква марка е оригиналната перка на Е46-ците??? (имам предвид кой е производител)
- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
колега, веднага ти отговарям...
оригиналната перка е Бош... поне така пише на моята, която свалиха преди време...
на самата перка пише "произведено в Германия", а на ел. блока "произведено във Франция"... но и двете са Бош.
вярвам че това ми е оригиналната перка, защото изглежда захабена пък и едва ли предишния собственик я е сменял преди...
дано съм бил полезен
оригиналната перка е Бош... поне така пише на моята, която свалиха преди време...
на самата перка пише "произведено в Германия", а на ел. блока "произведено във Франция"... но и двете са Бош.
вярвам че това ми е оригиналната перка, защото изглежда захабена пък и едва ли предишния собственик я е сменял преди...
дано съм бил полезен
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Благодаря ти много, колега - съмнението ми беше между БОШ и Сименс... 

- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
+1 БОШ!
5 сме сваляли и 4 бяха Бош и една без надпис но с оригинален парт номер и Made in Italy....

5 сме сваляли и 4 бяха Бош и една без надпис но с оригинален парт номер и Made in Italy....


Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Колега, скоро имаха 'промоция' в Дару - за смяна на софтуера (ама не е ясно само на DME или на всички модули по колата). на твое място бих я 'ъпдейтнал' и ресетнал както я е майка в Мюнхен родила при тях ;-)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Проблема със загряването е отстранен - виновника е перката - сменена с такава втора ръка на символична цена.
Не съм писал, че бях на почивка, но колкото и да не ми се вярваше, че перката е виновна на 100%, заради странното и поведение...се оказа, че е тя.
Сега остава да оправя и екстрата със стъклата и всичко е ок.
Не съм писал, че бях на почивка, но колкото и да не ми се вярваше, че перката е виновна на 100%, заради странното и поведение...се оказа, че е тя.
Сега остава да оправя и екстрата със стъклата и всичко е ок.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Dimitroff написа:Проблема със загряването е отстранен - виновника е перката - сменена с такава втора ръка на символична цена.
Не съм писал, че бях на почивка, но колкото и да не ми се вярваше, че перката е виновна на 100%, заради странното и поведение...се оказа, че е тя.
Сега остава да оправя и екстрата със стъклата и всичко е ок.
Прочети в ТИС има такава опция за програмиране за сваляне на стъклата с едно натискане на копчето.... някой да не си е играл с колата

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Там е работата, че никой не си е играл...
С друг GM (комфорт модул) - вдига със задържане, но натисна ли отключване - сваля до долу...
Ще копирам файла от един колега директно и ще го сложа на моята кола - смятам, че по него нещо се е омазало...но това през следващата седмица.
Благодаря все пак
С друг GM (комфорт модул) - вдига със задържане, но натисна ли отключване - сваля до долу...
Ще копирам файла от един колега директно и ще го сложа на моята кола - смятам, че по него нещо се е омазало...но това през следващата седмица.
Благодаря все пак

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Dimitroff написа:Там е работата, че никой не си е играл...
С друг GM (комфорт модул) - вдига със задържане, но натисна ли отключване - сваля до долу...
Ще копирам файла от един колега директно и ще го сложа на моята кола - смятам, че по него нещо се е омазало...но това през следващата седмица.
Благодаря все пак
Копирай и твоя къде е омазан, може да се ползва при други "любители"


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Това вече е направено 
Ако случайно някой иска въпросната екстра

Ако случайно някой иска въпросната екстра

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Dimitroff написа:...
Ще копирам файла от един колега директно и ще го сложа на моята кола - смятам, че по него нещо се е омазало...но това през следващата седмица.
...
За какъв файл става дума и какво смяташ да правиш с него?
И на истина стария го запази, че е интересно.
А относно ДИС - за Е46 мисля, че я няма тази опция за сваляне с едно натискане (


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
pazokolarov написа:Dimitroff написа:...
Ще копирам файла от един колега директно и ще го сложа на моята кола - смятам, че по него нещо се е омазало...но това през следващата седмица.
...
За какъв файл става дума и какво смяташ да правиш с него?
И на истина стария го запази, че е интересно.
А относно ДИС - за Е46 мисля, че я няма тази опция за сваляне с едно натискане (за прозорци става дума
)
Пацо...с NS expert (ако не бъркам...че с 3-4 програми се мъчеше колегата - ИНПА, ДИС, НС експерт, отделно гледахме с БМВ скенер и още една...) с един колега мъчихме да "оправим" стъклата, но не стана...
Директно ще копирам файл-а от колата на колегата ludiа и ще го "пейстна" на моята.
Сега...ще те излъжа дали иде реч за файла на GM модула - там са сумати глупости с aktiv или nicht_aktiv...обаче е адската играчка да се търси едно по едно кое какво означава (на немски са - САМО И ЕДИНСТВЕНО) ... по-лесно ще е с пействане на новия (стария на ludia) директно...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани