Въпрос относно бензинова помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Въпрос относно бензинова помпа
Имам странен проблем с бензиновата помпа.
Почвам от начало, един единствен път ми е светвала лампата за резервата, напълних си резервоара всичко точно. По-натам във времето си карам градско и гледам, че стрелката ми е влязла в началото на червената зона, но лампата не светва (на контакт лампата свети). Покарах си така и по едно време колата изгасна, донесоха ми бензин, колата запали, последва смяна на бензинов филтър. След още няколко месеца пак докато си карам колата, стрелката ми стига до последната четвърт на нивомера на таблото (вече знам, че имам бензин докато стигне до червеното) е да ама не, стрелката едва забележимо подмина чертичката на 25-те%, помпата взе да вие като малко бебе (буквално почнах да се оглеждам за ревливи бебета) и докато се усетя, плачът спря, а колата започна да се тресе. Угасих, напълних 3л бензин в една туба и ги изсипах в резервоара. Колата запали всичко точно, отивам на бензиностанцията и със зор наливам 47л. 0+3л+47=50л, къде по дяволите са останалите ~10л???
Както и да е, минава още време, вече знам, че не трябва да стигам до последната четвърт. Минавам ~400км извънградско, гася, след малко давам на контакт и помпата издава умопомрачителен звук, колата запали, нивомерът е на 75% WTF???
Прибирам се в София, след още 400км, паркирам, гася, излизам от колата и не ме кефи как съм спрял, пак паля ама не, двигателят почва да се тресе, да прекъсва. Реших, че днес е деня да видя какво става с тая помпа вече, за радост ме домързя да ходя да търся манометри, изваждам помпата, гледам в резервоара всичко бистричко, не се виждат боклуци. Странното обаче, е че помпата си е с два накрайника за гориво - широкият си отива към двг-то, а тесният е за обратното гориво, а при мен имаше нанизан маркуч само за към двигателя, а накрайникът на помпата за обратното гориво е като фабрично затапен/запушен???
Взех от Краси_КН, помпа за проба, (моята беше ВДО), сложих я, всичко заспа, колата си работи добре, но на неговата накрайникът за обратния бензин си е отпушен.
Та интересно ми е:
Първо, къде се губят тия 10л бензин?
Второ, защо моята помпа оригиналната е със запушен отвор за обратния бензин, а на колегата не е, значи ли това, че нямам маркуч за обратно гориво?
Трето, мога ли да карам с този накрайник оставен отворен, или трябва да го запуша с нещо?
Четвърто, има ли връзка с проблемите ми регулаторът на бензина?
П.П. напоследък от време на време в ниските колата притирсаше, често ми се случваше след като стрелката на горивото падне под 50% да се замисля като и подам газ някой път.
Почвам от начало, един единствен път ми е светвала лампата за резервата, напълних си резервоара всичко точно. По-натам във времето си карам градско и гледам, че стрелката ми е влязла в началото на червената зона, но лампата не светва (на контакт лампата свети). Покарах си така и по едно време колата изгасна, донесоха ми бензин, колата запали, последва смяна на бензинов филтър. След още няколко месеца пак докато си карам колата, стрелката ми стига до последната четвърт на нивомера на таблото (вече знам, че имам бензин докато стигне до червеното) е да ама не, стрелката едва забележимо подмина чертичката на 25-те%, помпата взе да вие като малко бебе (буквално почнах да се оглеждам за ревливи бебета) и докато се усетя, плачът спря, а колата започна да се тресе. Угасих, напълних 3л бензин в една туба и ги изсипах в резервоара. Колата запали всичко точно, отивам на бензиностанцията и със зор наливам 47л. 0+3л+47=50л, къде по дяволите са останалите ~10л???
Както и да е, минава още време, вече знам, че не трябва да стигам до последната четвърт. Минавам ~400км извънградско, гася, след малко давам на контакт и помпата издава умопомрачителен звук, колата запали, нивомерът е на 75% WTF???
Прибирам се в София, след още 400км, паркирам, гася, излизам от колата и не ме кефи как съм спрял, пак паля ама не, двигателят почва да се тресе, да прекъсва. Реших, че днес е деня да видя какво става с тая помпа вече, за радост ме домързя да ходя да търся манометри, изваждам помпата, гледам в резервоара всичко бистричко, не се виждат боклуци. Странното обаче, е че помпата си е с два накрайника за гориво - широкият си отива към двг-то, а тесният е за обратното гориво, а при мен имаше нанизан маркуч само за към двигателя, а накрайникът на помпата за обратното гориво е като фабрично затапен/запушен???
Взех от Краси_КН, помпа за проба, (моята беше ВДО), сложих я, всичко заспа, колата си работи добре, но на неговата накрайникът за обратния бензин си е отпушен.
Та интересно ми е:
Първо, къде се губят тия 10л бензин?
Второ, защо моята помпа оригиналната е със запушен отвор за обратния бензин, а на колегата не е, значи ли това, че нямам маркуч за обратно гориво?
Трето, мога ли да карам с този накрайник оставен отворен, или трябва да го запуша с нещо?
Четвърто, има ли връзка с проблемите ми регулаторът на бензина?
П.П. напоследък от време на време в ниските колата притирсаше, често ми се случваше след като стрелката на горивото падне под 50% да се замисля като и подам газ някой път.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос относно бензинова помпа
lowrider написа:Второ, защо моята помпа оригиналната е със запушен отвор за обратния бензин, а на колегата не е, значи ли това, че нямам маркуч за обратно гориво?
Трето, мога ли да карам с този накрайник оставен отворен, или трябва да го запуша с нещо?
2. Твоята е по-нова от тая която си взел. Това не за обратния бензин,а за прехвърлянето на бензина от др. половина (с което имаш проблем) на резервоара.
3. Можеш да караш с помпата от стария тип,само трябва да запушиш излишния щуцер.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Благодаря много, колега. А къде да търся проблема с прехвърлянето на бензина от единия в другия?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос относно бензинова помпа
В другия нивомер предполагам,при теб маркуча за прехвърлянето е в самия резервоар,по-късно ще пусна снимки.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
~Мишо~ написа:В другия нивомер предполагам,при теб маркуча за прехвърлянето е в самия резервоар,по-късно ще пусна снимки.

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Миналия ден сменях точно тоя горивопровод, който свързва двете половини на резервоара и съм сигурен, че дебелия 12мм, свързва двете половини на резервоара!
Демек, от помпата отива към другия нивомер!
От там нататък какво става не знам, но ако нещо може да помогне,,,!
Демек, от помпата отива към другия нивомер!
От там нататък какво става не знам, но ако нещо може да помогне,,,!
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Ще си сложа пак помпа от по-новите, като оригиналната ми, че снощи запалих без да съм запушил втория щуцер и стана локва под колата. След като си монтирам правилната помпа, ще разглобявам и от другата страна, само че не знам какво точно да гледам на него поплавък.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Паля си колата с по-стария модел помпа и почнаха едни течове от втория щуцер... не знам дали беше нормално при условие, че не е имало повече от 20литра бензин в колата...последва смяна на помпата с модел като оригиналната - 1 щуцер.
Сложих си като оригиналната помпа, пак не ми харесва как звучи самата помпа, но ...
Както и да е, като започне да се приближава стрелката до първата четвърт, отново започва едно придърпване от време на време. Зверската миризма на суров бензин при студен мотор пак си я има(тук си мисля, че са дюзи), чудя се от какво ще се получава проблемът с прехвърлянето на бензин от ляво в дясно. Ако напълно Не-функционираше сондата зад шофьора би трябвало като ми останат 30л да ми гасне колата(т.е пълен ляв резервоар), а не като останат 10на литра. Тези отдушници на резервоара ако не работят може ли да са разковничето, как да ги тествам?
Странното беше, че тази сутрин си паля колата, чакам да позагрее и тръгвам полека, след малко се връщам и гледам следи водещи до моето парко место, проследих дирята бензин капало е около 30на метра и е спряло, не беше текло от горе от към помпата? Какво става с тоя горивопровод, почвам да се отчайвам вече.
Приемам всякакви съвети, как да тествам тия сонди, както и как да тествам отдушника??? Тази вечер ще погледна на запален двигател дали смуче от капачката, а утре ще я кача на подемник да проследя горивните маркучи
п.п. не знам какви лайна ни сипват по бензиностанциите, но следите от горивото, което изтече от резервоара ми заради неправилния модел помпа преди няколко вечери още си личат ясно на асфалта...
Сложих си като оригиналната помпа, пак не ми харесва как звучи самата помпа, но ...
Както и да е, като започне да се приближава стрелката до първата четвърт, отново започва едно придърпване от време на време. Зверската миризма на суров бензин при студен мотор пак си я има(тук си мисля, че са дюзи), чудя се от какво ще се получава проблемът с прехвърлянето на бензин от ляво в дясно. Ако напълно Не-функционираше сондата зад шофьора би трябвало като ми останат 30л да ми гасне колата(т.е пълен ляв резервоар), а не като останат 10на литра. Тези отдушници на резервоара ако не работят може ли да са разковничето, как да ги тествам?
Странното беше, че тази сутрин си паля колата, чакам да позагрее и тръгвам полека, след малко се връщам и гледам следи водещи до моето парко место, проследих дирята бензин капало е около 30на метра и е спряло, не беше текло от горе от към помпата? Какво става с тоя горивопровод, почвам да се отчайвам вече.
Приемам всякакви съвети, как да тествам тия сонди, както и как да тествам отдушника??? Тази вечер ще погледна на запален двигател дали смуче от капачката, а утре ще я кача на подемник да проследя горивните маркучи

п.п. не знам какви лайна ни сипват по бензиностанциите, но следите от горивото, което изтече от резервоара ми заради неправилния модел помпа преди няколко вечери още си личат ясно на асфалта...
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос относно бензинова помпа


Старата сонда изглежда така:

При новата се откача само нивомера,системата на засмукване остава в резервоара:


Това е частта която остава вътре:


А тук ясно се вижда тръбата за прехвърлянето при новата система:

п.п. Снимките на новата система са на Методи,той би могъл да обясни по-подробно начина на присъединяване към нивомера,както и устройството на самата сонда.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Мишо, вярвам ти, но честно казано ме достраша да се опитвам да я запуша.
Иначе малко тестове от последния час: на не запален двигател отворих капачката на бензина и нищо не изфъска, на запален двигател пак нищо не изфъска, би трябвало отдушникът да е наред предполагам...
Утре отварям пак сондите...
to be continued...
Иначе малко тестове от последния час: на не запален двигател отворих капачката на бензина и нищо не изфъска, на запален двигател пак нищо не изфъска, би трябвало отдушникът да е наред предполагам...

Утре отварям пак сондите...
to be continued...
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Станах сутринта, отворих капачката на резервоара на запален двигател, всичко точно, сипах за 20лв от калното омв100 и газ към камора за малко дезолит, взех две шишенца изсипах едното. Прибрах се и реших, че е време да видя какво става под лявата сонда, битумът над нея не беше вдиган никога, затова го поразрязах, за да си направя път до капака на сондата, махнах металния капак и воала:




На мен лично това ми прилича на липов цвят. И тъй като единственият достъп до тая сонда е бил изпод колата, се замислям, дали някой мишок не го е складирал грижливо. Както и да е, почистих, отворих сондата и забелязах, че бензинът в него дял не е така бистър, както този в дясната част (с помпата). Взех една клечка и реших да премеря нивото на бензина. След неколкократно замерване, като че ли бензинът в частта без помпата се оказа с около 1см по-малко от бензинът в частта с помпата. Какво още ме озадачи, маркучът влизащ в лявата сонда(без помпата) беше адски сух отвътре, както и щуцера на самия поплавък. След това с доста усилие успях да натъпча сондата обратно в резервоара (не влиза свободно, а е като че ли под напрежение), едва наместих уплътнението и затворих.
Не мисля, че проблемът е с токовете до втория поплавък тъй като, проблемите ми не са с таблото и отчитането, а в това, че в колата остава бензин, а помпата остава на сухо, т.е нещо между тия двата смотани дяла на резервоара. Сега на къде съм, да чакам да угасне пак и да видя какво става в двата дяла или?




На мен лично това ми прилича на липов цвят. И тъй като единственият достъп до тая сонда е бил изпод колата, се замислям, дали някой мишок не го е складирал грижливо. Както и да е, почистих, отворих сондата и забелязах, че бензинът в него дял не е така бистър, както този в дясната част (с помпата). Взех една клечка и реших да премеря нивото на бензина. След неколкократно замерване, като че ли бензинът в частта без помпата се оказа с около 1см по-малко от бензинът в частта с помпата. Какво още ме озадачи, маркучът влизащ в лявата сонда(без помпата) беше адски сух отвътре, както и щуцера на самия поплавък. След това с доста усилие успях да натъпча сондата обратно в резервоара (не влиза свободно, а е като че ли под напрежение), едва наместих уплътнението и затворих.
Не мисля, че проблемът е с токовете до втория поплавък тъй като, проблемите ми не са с таблото и отчитането, а в това, че в колата остава бензин, а помпата остава на сухо, т.е нещо между тия двата смотани дяла на резервоара. Сега на къде съм, да чакам да угасне пак и да видя какво става в двата дяла или?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Това , което е при помпата (липов цвят ) 100% е от мишки ... Няма как да се завре там липов цвят ...
В отделението на резервоара , което е зад шофьора НЕ трябва да има бензин ! Там започва да се пълни едва когато другата половина (на помпата ) е 100 % пълна. Всичкото гориво , което се връща обратно се засмуква веднага и се прехвърля в половината на помпата ...
При теб нивомера , който е зад шофьора е от новия тип ..... Това , което казваш , че нивомера влиза трудно .... , не трябва да е така , вероятно не е монтиран както трябва или маркуча , който прехвърля горивото не е нагоден както трябва в резервоара .... Самия маркуч е свързан с нивомера посредством пластмасов щуцер , който в горната си част има уширение и там заклинва едно палче , което придържа маркуча към нивомера .... Трябва това палче да се избута и маркуча да се освободи от нивомера
(на снимките по горе се вижда , как съм изкарал "щекерчето" от нивомера и то , заедно с маркуча е останало в резервоара , самия маркуч не излиза от резервоара .... ).
Направи си следния опит .... Когато горивото ти свърши напълно , отвори и двете отделения , извади и помпата и нивомера и ижектирай гориво ( със спринцовка или квото имаш под ръка ) в маркуча , който е на сондата (дето е зад шофьора ) и виж дали ще премине в другата част , където е помпата .... Огледай тръбичката , която засмуква горивото от резервоара да не е задръстена по някакъв начин ....
Аз си мисля , че при теб проблема е в неправилния монтаж , може по някъкъв начин да се притиска маркуча от към страната на сондата и за това горивото да не се връща , да не кажа , че съм убеден , че това ти е проблема .... Просто няма какво да пречи горивото да се върне , щом помпата работи нормално ... ! Това , което казваш , че при монтажа , се е налагало да се натиска и , че нивомера не е лягал спокойно , със сигнурност означава , че има нещо нередно !
В отделението на резервоара , което е зад шофьора НЕ трябва да има бензин ! Там започва да се пълни едва когато другата половина (на помпата ) е 100 % пълна. Всичкото гориво , което се връща обратно се засмуква веднага и се прехвърля в половината на помпата ...
При теб нивомера , който е зад шофьора е от новия тип ..... Това , което казваш , че нивомера влиза трудно .... , не трябва да е така , вероятно не е монтиран както трябва или маркуча , който прехвърля горивото не е нагоден както трябва в резервоара .... Самия маркуч е свързан с нивомера посредством пластмасов щуцер , който в горната си част има уширение и там заклинва едно палче , което придържа маркуча към нивомера .... Трябва това палче да се избута и маркуча да се освободи от нивомера

(на снимките по горе се вижда , как съм изкарал "щекерчето" от нивомера и то , заедно с маркуча е останало в резервоара , самия маркуч не излиза от резервоара .... ).
Направи си следния опит .... Когато горивото ти свърши напълно , отвори и двете отделения , извади и помпата и нивомера и ижектирай гориво ( със спринцовка или квото имаш под ръка ) в маркуча , който е на сондата (дето е зад шофьора ) и виж дали ще премине в другата част , където е помпата .... Огледай тръбичката , която засмуква горивото от резервоара да не е задръстена по някакъв начин ....
Аз си мисля , че при теб проблема е в неправилния монтаж , може по някъкъв начин да се притиска маркуча от към страната на сондата и за това горивото да не се връща , да не кажа , че съм убеден , че това ти е проблема .... Просто няма какво да пречи горивото да се върне , щом помпата работи нормално ... ! Това , което казваш , че при монтажа , се е налагало да се натиска и , че нивомера не е лягал спокойно , със сигнурност означава , че има нещо нередно !
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Утре продължавам тогава



Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Най общо означавам сондата с помпата като 1ва, а тази зад шофьора без помпата като 2ра.
Схемата съм я драснал така, все едно гледам резервоара в анфас.

Така малко опити от днес: източих бензина от частта с помпата(1) напълно, развих помпата - бензин може да се каже, че нямаше. Отворих сондата без помпата (2) и вътре си имаше прилично количество бензин. Откачих сондата(2) от маркуча (посредством палчето) и я извадих. Както съм отбелязал и на схемичката, маркучът свързващ двата дяла в средната си част стои на високо, а в краищата си е близо до дъното на резервоара. Поразгледах, всичко изглеждаше наред, но докато се плациках в бензина, така и не протече от (2) към (1). Сглобих сонда (2) и започнах да надувам в щуцер (2), тогава от прехвърлящия маркуч в сонда (1) в паничката, започна да тече слаба струйка бензин, но това само докато надувах. Сглобих и (1), сложих маркуч (1), на щуцер (1) и реших да видя какво ще стане ако не сложа маркуч (2) на щуцер (2). Запалих колата и от маркуч 2 шурна бензин. Както беше казал Методи, явно обратният бензин си е ок.
В интерес на истината докато сглобявах сонда (2), пак имаше напрежение, не е така като със сонда (1) само да пусна помпата и да заспи. При (2) се налага да приложа натиск, докато намествам уплътнението, иначе сондата, като че ли е под напрежение и не влиза спокойно надолу, но не мога да разбера кое не е наред, защото всичко изглежда нормално.
И сега моментът на истината, паля пак колата без да съм изсипал източения бензин в резервоара с надеждата, че ще започне вече да си смуче от (2), но уви, двигателят започна да се тормози, помпата взе да вие, явно бензин до нея не достигаше. Вече се замислям дали направо да не си купя резервоар втора употреба...
Схемата съм я драснал така, все едно гледам резервоара в анфас.

Така малко опити от днес: източих бензина от частта с помпата(1) напълно, развих помпата - бензин може да се каже, че нямаше. Отворих сондата без помпата (2) и вътре си имаше прилично количество бензин. Откачих сондата(2) от маркуча (посредством палчето) и я извадих. Както съм отбелязал и на схемичката, маркучът свързващ двата дяла в средната си част стои на високо, а в краищата си е близо до дъното на резервоара. Поразгледах, всичко изглеждаше наред, но докато се плациках в бензина, така и не протече от (2) към (1). Сглобих сонда (2) и започнах да надувам в щуцер (2), тогава от прехвърлящия маркуч в сонда (1) в паничката, започна да тече слаба струйка бензин, но това само докато надувах. Сглобих и (1), сложих маркуч (1), на щуцер (1) и реших да видя какво ще стане ако не сложа маркуч (2) на щуцер (2). Запалих колата и от маркуч 2 шурна бензин. Както беше казал Методи, явно обратният бензин си е ок.
В интерес на истината докато сглобявах сонда (2), пак имаше напрежение, не е така като със сонда (1) само да пусна помпата и да заспи. При (2) се налага да приложа натиск, докато намествам уплътнението, иначе сондата, като че ли е под напрежение и не влиза спокойно надолу, но не мога да разбера кое не е наред, защото всичко изглежда нормално.
И сега моментът на истината, паля пак колата без да съм изсипал източения бензин в резервоара с надеждата, че ще започне вече да си смуче от (2), но уви, двигателят започна да се тормози, помпата взе да вие, явно бензин до нея не достигаше. Вече се замислям дали направо да не си купя резервоар втора употреба...
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос относно бензинова помпа
Сглобих сонда (2) и започнах да надувам в щуцер (2), тогава от прехвърлящия маркуч в сонда (1) в паничката, започна да тече слаба струйка бензин, но това само докато надувах.
Това е принципа на работа на прехвърлящата система,ако щуцера отдолу не е присъединен добре,или има запушване - няма да се получи желания ефект.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани