фланци
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
фланци
колеги искам малко да изнеса джантите на вън моите са оригиналните колата е 94 година само че са хлътнали така навътре и хем ми харесват щото са оригиналните хем малко ми изглежда скромно. Та мисълта ми е малко да ги изнеса с фланци ама малко не някакъв селски тунинг тип опел калибра а нещо наистина в нормални граници да кажем 15- 20 милиметра. Много ли е опасно и няма ли начин да леднат на главината а не само да се приляпят . Вие какво ще ме посъветвате>>??????




Re: фланци
за тия размери все едно не правиш нищо. или слагай фланци или не слагай. според мене 5-6 санта няма да ти седи селско.BAYRON написа:...........15- 20 милиметра.........

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Има една тема в Е39 за едно биене на волана, на 90% съм сигурен че и ти можеш да го очакваш при една такава интервенция .... щот аз идеални фланци не съм виждал до сега 



R.I.P Landikar
повярвай ми, решението е едно(разумното де)
ако ще слагаш фланци има няколко проблема които се влачат с фланците.
1.фланеца трябва да е мноко лек
2.трябва точно да се изработи,централния отвор е много важен (ефекта с биенето на волана)но не само фланеца да легне на главината по отвора ,а и той да има съответната периферия която да центрира джантата
3.по дълги болтове-също се правят не много лесно,а такива да си купиш ще ти струват -20*2=
та ...най-разумното решение според мен е следното-купи ,смени или както ти решиш,но сложи джанти от е34
те фабрично са с ЕТ=20 което е перфектния офсет за твоята кола.С такива джанти 7J/15 et20 и гуми 205/6015 или195/65/15 колата ти ще изглежда перфектно 
ако ще слагаш фланци има няколко проблема които се влачат с фланците.
1.фланеца трябва да е мноко лек
2.трябва точно да се изработи,централния отвор е много важен (ефекта с биенето на волана)но не само фланеца да легне на главината по отвора ,а и той да има съответната периферия която да центрира джантата

3.по дълги болтове-също се правят не много лесно,а такива да си купиш ще ти струват -20*2=




http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- Shubret0069
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.04.2005
- Местоположение: София
roko написа:повярвай ми, решението е едно(разумното де)
ако ще слагаш фланци има няколко проблема които се влачат с фланците.
1.фланеца трябва да е мноко лек
2.трябва точно да се изработи,централния отвор е много важен (ефекта с биенето на волана)но не само фланеца да легне на главината по отвора ,а и той да има съответната периферия която да центрира джантата![]()
3.по дълги болтове-също се правят не много лесно,а такива да си купиш ще ти струват -20*2=![]()
та ...най-разумното решение според мен е следното-купи ,смени или както ти решиш,но сложи джанти от е34
те фабрично са с ЕТ=20 което е перфектния офсет за твоята кола.С такива джанти 7J/15 et20 и гуми 205/6015 или195/65/15 колата ти ще изглежда перфектно

Материал за фланци се намира много трудно.Понеже BMW - главините са с отвори 5/120, заготовката трябва да е 150мм,аз поне не съм попадал на такова парче AL.
На помощ идват буталата от някои модели камиони-Ф=150мм.На струг се изрязват само челата ,от които стават перфектни фланци.
Също подходящ материал е и текстолита(правил съм и става)
От стари джанти(счупени,криви и т.н) отново на струг се изрязва само основата (тази част която ляга в/у главината)така се правят по-дебели фланци20/30мм ,но могат и да се пристържат и на по-малък размер 10/15мм
Лека и спорна работа
На помощ идват буталата от някои модели камиони-Ф=150мм.На струг се изрязват само челата ,от които стават перфектни фланци.
Също подходящ материал е и текстолита(правил съм и става)
От стари джанти(счупени,криви и т.н) отново на струг се изрязва само основата (тази част която ляга в/у главината)така се правят по-дебели фланци20/30мм ,но могат и да се пристържат и на по-малък размер 10/15мм
Лека и спорна работа

http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Не се лъжете да слагате джанти от 5-ца или фланци.След това гумите
ще опират в калниците при по-голям товар в колата или на завой.
Като искате да изглежда по-добре колата,сложете по голям размер
джанти с правилния офсет и по-широки гуми.
ще опират в калниците при по-голям товар в колата или на завой.
Като искате да изглежда по-добре колата,сложете по голям размер
джанти с правилния офсет и по-широки гуми.
bmwdriver написа:Не се лъжете да слагате джанти от 5-ца или фланци.След това гумите
ще опират в калниците при по-голям товар в колата или на завой.
Като искате да изглежда по-добре колата,сложете по голям размер
джанти с правилния офсет и по-широки гуми.
колега ,пробвал ли си с джантите от е34 ,че си сигурен в проблема с опирането или така си мислиш?
аз лично не бих си позволил да ви губя времето с моите съвети относно темата за фланците ако не съм сигурен в това което пиша!
моята кола(е36) я "обувам" през лятото с 205/50/16 +джанти 7.5/16 ет20 и през зимата-миналата с 195/65/15 +джанти 7/15 ет20
Така ,че това с опирането

П.С така изглежда 205/50/16+7.5/16 ет20 някъде да се виждат пушеци от търкане на гума в калник ?А скороста не е малкаа и това е изкачване на Беклемето-има завойчета (за инфо Г. Пенчев и ICE )
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
E що кат седне някой отзаде при мене а и аз съм с 16ки от 5ца пак 7.5ци със същите гумета и опира
Да не си със шпортно отзаде
А иначе по навън сяка жанта седи по-добре 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
roko написа:...
А защо караш с 205 гуми на 16"-те,а не с 225,каквато ширина на гума
предполага ширината на джантата 7,5 J ? Може би,защото ще опира?
Или се лъжа

На мойте джанти 7,5 J x 17,ET-то е 41 и мога да сложа гума 245/40/17
и пак няма да опира.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани