проблем с бутоните за настроика на БС
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с бутоните за настроика на БС
здр. от 10дена карам Е46 318И имам проблем с бутоните на таблото за борд компютара , единия не може да се натиска а другия уж се натиска и варти , ама нищо не става , не мога да нулирам километраж , 4асовник не мога да направя , абсолютно нищо , как да се справя с проблема , даите идеи , и дано сте ме разбрали , говоря за двата бутона в таблото , а не за бутона на лоста за мига4ите , колата е 2000г ако има зна4ение
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблем с бутоните за настроика на БС
Бутона на БК е на лоста за мигачите, колега, не на километража...
- Snoopy25
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320Д
Re: проблем с бутоните за настроика на БС
Тези две лостчета влизат в таблото ти в едни улейчета като под тях има по една прожинка. Възможно е някой да ти е отварял таблото и после да не го е затворил като хората. Свали си и си отвори таблото и ги провери или отиди някаде на сервиз да го направят. Свалянето не е трудно стига да ти се занимава, а и като го отвориш можеш да разбереш интересни неща, като например, че еърбезите ти са изгърмяли и за да не ти свети лампата на таблото предишния собственик е правил някакви мостчета
(това беше в моя случай). Усппех! Ако имаш въпроси питай.

Re: проблем с бутоните за настроика на БС
мерси колега , радвам се 4е поне един се е сетил за какво питам , предполагам 4е като развия двете винт4ета отгоре 6те успея да го извадя , и с сигурност е отваряно това табло , 6том не е направено както трябва
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: проблем с бутоните за настроика на БС
Колега, предлагам ти да видиш някой от дорума дето го е правил да ти даде малко напътвствия за да не вземеш да счупиш нещо и после я да трябжа да го копуваш, я да не се затвори като хората и да ти потропва.
- Snoopy25
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320Д
Re: проблем с бутоните за настроика на БС
Във форума има информация как се отваря, но на кратко: Развиват се двата винта и се издърпва таблото напред. Откача се се пластмасата на, която се навиват двата винта от таблото. Тя е на две щипки. Откачат се и буксите и се изкарва цялото табло навън. Развиват се няколко винта и се откачат няколко щипки и таблото се отваря. При затварянето внимавай всичко да си е както трябва. Аз не бях закачил едната щипка на дисплея и като го сглобих и дадох на контакт една част от пикселите не светеха та се наложи да го отварям пак 

- Snoopy25
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 23.11.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320Д
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: проблем с бутоните за настроика на БС
Елементарно е отварянето.
Местиш волана докрай надолу и докрай към седалката.
Развиваш 2та винта в горния край на таблото.
Вадиш таблото навъндокато получиш достъп до буксите отзад.
Разкачаш буксите.
Развиваш винтовете на таблото.
Преди да започнеш да го дърпаш назад - хвани гумата на двата бутона отпред и ги изтегли (дръж в края, за да излезе само гумената обвивка, а не да дърпаш целия бутон)
След като ги изкараш - вадиш платката на таблото и гледаш дали крачетата на бутоните са строшени.
Процедурата по събирането е в обратен ред.
Ключа си го дръж в джоба - препоръчително е да не е на стартера и абсолютно задължително да не даваш контакт по време на цялата манипулация.
Местиш волана докрай надолу и докрай към седалката.
Развиваш 2та винта в горния край на таблото.
Вадиш таблото навъндокато получиш достъп до буксите отзад.
Разкачаш буксите.
Развиваш винтовете на таблото.
Преди да започнеш да го дърпаш назад - хвани гумата на двата бутона отпред и ги изтегли (дръж в края, за да излезе само гумената обвивка, а не да дърпаш целия бутон)
След като ги изкараш - вадиш платката на таблото и гледаш дали крачетата на бутоните са строшени.
Процедурата по събирането е в обратен ред.
Ключа си го дръж в джоба - препоръчително е да не е на стартера и абсолютно задължително да не даваш контакт по време на цялата манипулация.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани