Надува маркучите след ремонт
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Надува маркучите след ремонт
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
- Petar_Tonev
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 28.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Надува маркучите след ремонт
колега голямо значение има гарнитурата на главата!Другия момент е блока може блока да е крив аз имах сащия проблем и се оказа блока!Изравниха го челосаха го и се оправи!Но докато открия проблема 2 пати си правих главата!
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Надува маркучите след ремонт
Petar_Tonev написа:колега голямо значение има гарнитурата на главата!Другия момент е блока може блока да е крив аз имах сащия проблем и се оказа блока!Изравниха го челосаха го и се оправи!Но докато открия проблема 2 пати си правих главата!
Много вероятно е и това!!!
Обаче,също така е много вероятно този който ти я е правил да е осрал нещо

Кви са тези майстори такива


По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Надува маркучите след ремонт
Ми какви да са пишман майстори..Съвсем пресен пример.Имам теч на масло от гасрнитурата на картера поръчвам си гарнитура масло филтри отивам на майстор,казва това неможе да стане неискам да се занимавам !?!?!?
отивам на друг друг и така до петия майстор и изказването беше три дена труд 500лв за труд и сваляне на предния мост на колата за да свали картера...Аз му казвам че не е нужно да се сваля предния мост той ми каза като си толкова отворен направи си я сам...Това не М50Б25 сега реших да не се занимавам с глупави "майстори" а да съберя малко кинти и да ида в даро кар..



Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Надува маркучите след ремонт
BABHOMED написа:Ми какви да са пишман майстори..Съвсем пресен пример.Имам теч на масло от гасрнитурата на картера поръчвам си гарнитура масло филтри отивам на майстор,казва това неможе да стане неискам да се занимавам !?!?!?![]()
![]()
отивам на друг друг и така до петия майстор и изказването беше три дена труд 500лв за труд и сваляне на предния мост на колата за да свали картера...Аз му казвам че не е нужно да се сваля предния мост той ми каза като си толкова отворен направи си я сам...Това не М50Б25 сега реших да не се занимавам с глупави "майстори" а да съберя малко кинти и да ида в даро кар..
От къде си? Обади се на Архитекта (Кольо) ако си от София и ще свършите работа за доста по-малко пари от 500лв

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Надува маркучите след ремонт
Хасково колега !!! Но не ми пречи да дойда до София ...Ще се свържа с горепосочения колега.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Надува маркучите след ремонт
BABHOMED написа:Хасково колега !!! Но не ми пречи да дойда до София ...Ще се свържа с горепосочения колега.
Абе той не е форумна нинджа като нас, просто си е майстор и работи на горе долу разумни цени

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Надува маркучите след ремонт
Какви са тия майстори, 500 кинта за някъв картер, тва да не е галактически кораб с турбо мравки 

- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Надува маркучите след ремонт
Колега все пак имай в предвид че ако ти вкарва изгорели газове в охладителната уредба направо ще кипи и прегрява и никоя перка няма да може да те охлади 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Надува маркучите след ремонт
Ами ако дупчицата е много малка??? Пак ще надува ама ще смогва да охлажда.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Надува маркучите след ремонт
Zubcho написа:Ами ако дупчицата е много малка??? Пак ще надува ама ще смогва да охлажда.
Да колега така е но какво става след като се загаси двигателя,ако има дупчица,би трябвало като в цилиндрите няма налягане а има прекомерно такова в охладителната уредба е вероятно да прехвърли антифриз към цилиндър а колегата спомена че не губи антифриз.

Re: Надува маркучите след ремонт
Проблема:
След 3 стартови натягания на главата се върнах за 4то на 2000км близо.Стегна се и сега маркуча се пооспокои,имаше малко забавяне на темата, но влизах във един филм на ужасите с тая кола.... Най вероятния проблем беше,че новите болтове не бяха намазани с масло добре и се притягаха много трудно,т/е не се знаеше дали е спекъл или реално се стяга на килограмите, на които трябва.Сега имам съмнение,че някой не е дозавит,но ни така ни така.....ще карам така пък ще се види тая работа.
Полука ----> като слагате нови болтове на чистена глава и блок мажете болтовете добре с масло....................
Мерси на всички отзовали се
След 3 стартови натягания на главата се върнах за 4то на 2000км близо.Стегна се и сега маркуча се пооспокои,имаше малко забавяне на темата, но влизах във един филм на ужасите с тая кола.... Най вероятния проблем беше,че новите болтове не бяха намазани с масло добре и се притягаха много трудно,т/е не се знаеше дали е спекъл или реално се стяга на килограмите, на които трябва.Сега имам съмнение,че някой не е дозавит,но ни така ни така.....ще карам така пък ще се види тая работа.
Полука ----> като слагате нови болтове на чистена глава и блок мажете болтовете добре с масло....................

Мерси на всички отзовали се
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Надува маркучите след ремонт
mirtko написа:Полука ----> като слагате нови болтове на чистена глава и блок мажете болтовете добре с масло...
С този съвет някой колега ще си окоти блока, ама ... айде не ми се спори рано сутрин...

- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: Надува маркучите след ремонт
ddddk написа:mirtko написа:Полука ----> като слагате нови болтове на чистена глава и блок мажете болтовете добре с масло...
С този съвет някой колега ще си окоти блока, ама ... айде не ми се спори рано сутрин...
По скоро почиствайте отворите в блока до дъно от масло и боклуци,както и резбата им

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
Re: Надува маркучите след ремонт
Няма и да споря......Нека тогава полуката всеки сам да си я извлече от цялата ситуация.
Доколкото до блока,мрежата под капака на клапаните,колекторите,всички съединения,турбото,картера и всичко останало го бях лъскал 2 дена,но накрая всичко като се сглобяваше наистина беше чисто,тъй че гнездата си бяха доста чисти....абе мераклия човек съм
Мерси за съветите на всички.
Доколкото до блока,мрежата под капака на клапаните,колекторите,всички съединения,турбото,картера и всичко останало го бях лъскал 2 дена,но накрая всичко като се сглобяваше наистина беше чисто,тъй че гнездата си бяха доста чисти....абе мераклия човек съм

Мерси за съветите на всички.
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани