До колегите с V8

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

До колегите с V8

Мнение от Sivako » 17 Юли 2010, 13:35

Въпрос към колегите с V8 и жило на газта
Педала на газта ми се натиска много твърдо така ли трябва да е? Правя сравнение с тдс-ката ми и пробвах 2 е39ки 520 на тях им се натиска два пъти по леко от на моята 735,като откача жилото от дросела педала си движи леко та дали проблема е в дросела или си е така, само някой колега може да каже :roll:
И въпросче за виското като е студена колата виското си е ок но като позагрее почва да фучи като тдс-ка градско не спира а извънградско почти го няма, когато пусна и климатика става страшно почти не изключва и се чудя да го сменявам ли или да я карам така :roll: и ако сложа виско от тдс имам едно перфектно дали и то ще фучи (на е38 тдс почти не се включваше) щото на в8 нормалната температура им е 105 градуса а тдс са малко по надолу :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 4.01.2005
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: е65 750i
Мечтае да кара: V12 но без притеснения
Детайли за колата: N62B48

Re: До колегите с V8

Мнение от ljubo72 » 17 Юли 2010, 17:22

колега здравей.
първо отностно педала на газта - да усилието е малко по голямо но след като привикнеш не ти прави впечатлиние.на мен ми е втора с V8 и така е и при двете и на V12 е по усилен.
а сега отностно виското - да след като загрее до оптималната темп.(от 105 до 108) виското работи почти на 95% от работата на двигателя която е 107.108 но на по малки и на празни обороти(например градско шофиране) сега в горещините.при и по време на движение темп на двигателя е 105.106. след пускането на климата процентите се увеличават.забелязал ли си че перката на климата се включва само когато колата е в покои и тогава и се включват степените.но те моля -никога не слагай друго виско освен за модела защото това от ТДС няма достатъчното завихряне и ще я прегрееш.
това е мое мнение от наблюденията които имам от двете ми коли с такъв двигател.така че смело колега всичко е наред
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Re: До колегите с V8

Мнение от Sivako » 17 Юли 2010, 17:46

Благодаря за отговора колега много се притеснявах за газта специално :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: До колегите с V8

Мнение от cod-cdbp » 17 Юли 2010, 22:11

и мойта е леко твърда, особено към 2-3000 об/мин ми страва по-твърд ама това е май защото залепвам за седалката :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: До колегите с V8

Мнение от bace_martu » 18 Юли 2010, 12:14

_65536_kb_sec_ написа:и мойта е леко твърда, особено към 2-3000 об/мин ми страва по-твърд ама това е май защото залепвам за седалката :mhihi: :mhihi: :mhihi:


С какво се залепяш за седалката че не стана ясно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: До колегите с V8

Мнение от R1cerBoy » 18 Юли 2010, 22:31

И на мойто 40 му е твърда газта сравнена със 30д. Това според мен се дължи на факта, че v8 моторите поне до 98 година са със жило на газта, а не със drive by wire. Пробвай, докато си на автопилот да натиснеш газта, за да доускориш ... хода е празен, докато не достигнеш степента, на която автопилота държи газта. На 30д педала остава еднакво твърд без значение дали си на автопилот или не. От тук идва и разиката в горенето 40то гори повече на автопилот, докато 30д гори колкото и на ръчен режим, заради по-прецизното подаване на газта от компютъра.

Относно виското при мен колата се държи по абсолютно същия начин както обяснявате и се бях притеснил, но явно така са си колите. Единствено съм забелязал, че когато не съм на климатик малко по-рядко се пуска виското.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: До колегите с V8

Мнение от bace_martu » 19 Юли 2010, 7:43

R1cerBoy написа:...От тук идва и разиката в горенето 40то гори повече на автопилот, докато 30д гори колкото и на ръчен режим, заради по-прецизното подаване на газта от компютъра....


Гори повече от 30d да, но повече от ръчен режим не :nono: или може би ти си първият на който колата му гори повече на автопилот отколкото на ръчен режим (или по точно крачен :mhihi: ) Със сигурност компютъра изчислява много по-прецизно подаването на газ от самия теб(нас) и поддържа доста по-добре зададената му скорост сравнение с крака ни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: До колегите с V8

Мнение от tngeorgiev » 19 Юли 2010, 21:03

Sivako написа:Благодаря за отговора колега много се притеснявах за газта специално :yes:


- всички е38 бензин са така, педалът омеква чак като развърти обороти с идеята да не се размажеш при рязко потегляне :mhihi:
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: До колегите с V8

Мнение от R1cerBoy » 20 Юли 2010, 11:08

bace_martu написа:
R1cerBoy написа:...От тук идва и разиката в горенето 40то гори повече на автопилот, докато 30д гори колкото и на ръчен режим, заради по-прецизното подаване на газта от компютъра....


Гори повече от 30d да, но повече от ръчен режим не :nono: или може би ти си първият на който колата му гори повече на автопилот отколкото на ръчен режим (или по точно крачен :mhihi: ) Със сигурност компютъра изчислява много по-прецизно подаването на газ от самия теб(нас) и поддържа доста по-добре зададената му скорост сравнение с крака ни.

Съдя и по разходомера, на 40ката на автопилот не се движи толкова плавно колкото на 30д.
Все пак системата му е друга има едно моторче, което навива жилото и така си дава газ, докато на 30д всичко е електронно без жила ;)

Нека да обясня и по друг начин:

40и автопилот > 40и ръчен
30д автопилот = 30д ръчен
40и винаги > 30д :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Re: До колегите с V8

Мнение от bace_martu » 20 Юли 2010, 12:00

И пак ти казвам че не си прав, на автопилот колата гори по-малко отколкото на ръчен(крачен) режим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: До колегите с V8

Мнение от turbobanana » 28 Юли 2010, 12:04

на мен твърдо ми гори повече на автопилот от колкото на крачен режим.
Колата е М62Б35 със степртоник.
Извънградско дори обикновено я карам на ръчно превключване на предавките.
Автопилота не отпуска до край жилото когато има спускане и сменя много рано предавките, когато има наклон - повече време в по-високи обороти.

А като заговорихме за температура - как ви стоят маркучите на водата? При мен откакто е топло времето са си твърди, а си спомням, че като взех колата след 1500км каране от Германия си бяха меки, даже много меки. Говоря за маркуча, който влиза в радиатора - от шофьорската страна - горе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Re: До колегите с V8

Мнение от R1cerBoy » 28 Юли 2010, 21:44

Viscous Fan. The Viscous Fan is mounted on the water pump shaft and is driven by the main belt from the crankshaft pulley. The assembly consists of a temperature-dependant viscous-clutch driven from the pump shaft that drives a large plastic fan. When the clutch is cold the fan idles and can be stopped with a rolled-up newspaper (the usual test), once the clutch is hot the fan is driven with a much greater torque and produces a great deal of air-flow. The usual problem is that the clutch fails and the fan cannot produce enough air-flow. The fault will show itself when the car is stationary when it will rapidly overheat. The temperature-rise is usually halted by the the auxiliary fan (A/C fan) which will operate independently to the A/C system when required. Once the car is moving the temperature starts to drop. A more unusual problem is that the clutch seizes, this is first noticed by large whooshing noises when the car is revved-up. Replace the viscous coupling immediately if this happens as the fan will disintegrate and this can cause all sorts of damage including big holes in the bonnet! Replacement of the Viscous Fan is pretty simple and is covered here.

http://www.meeknet.co.uk/E38/BMW_E38_Common_Problems.htm

Вижте какво прочетох тук ... казва, че се чува фучене при форсиране, когато има проблем с виското? Или аз не съм разбрал правилно, защото наистина ми се струва, че доста силно фучи, колата, когато е на климатик ... сравнена със 730д е38, когато е на климатик, няма абсолютно никаква разлика в шумовете от перките ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 26.12.2007

Re: До колегите с V8

Мнение от turbobanana » 29 Юли 2010, 14:50

Това ок, типичното за БМВ-тата с виско. То при всички това са признаците.
За маркучите нещо да ми кажете?
Гледах, че на М60/М62 капачките на радиатора са до 2 атмосфери, което си е бая за охладителна система.
На М40/42/43 e 1,4 atm.

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook