Имам чувството, че вървежа е спънат...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
Благодаря ти Nukem за помощта
Явно колегата наистина се опитва да му праща клиенти,ама не и аз ...повече никога!Ама то си има тема за това при некоректните
Относно диагностика...може би в Дунев да отида ...знам ли


Относно диагностика...може би в Дунев да отида ...знам ли


Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
За въпросния Ясен и моя съвет е там да не ходиш. Някво гъзарче го дава, пак айде няма да коментирам на мен кви глупости ми беше казал, че имам за ремонт по колата и каква космическа сума (2100 лв), а всъщност проблема беше съвсем друг, и се разреши с една нова мембрана на инжекциона, която струва 30 лв. Ама айде да не изпадам в подробности...
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
хаха клиенти да му пращам, аз не го и познавам ве, един път сам ходил преди повече от година
конкретно за диагностика говоря нали тва търсиш?!?! 30лв беше ама диагностика като диагностика, казва какви грешки излизат па ти си прави където искаш колата. аз на едната диагностика не виждам с какво може да те излъже който и да е
конкретно за диагностика говоря нали тва търсиш?!?! 30лв беше ама диагностика като диагностика, казва какви грешки излизат па ти си прави където искаш колата. аз на едната диагностика не виждам с какво може да те излъже който и да е
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
krisu написа:За въпросния Ясен и моя съвет е там да не ходиш. Някво гъзарче го дава, пак айде няма да коментирам на мен кви глупости ми беше казал, че имам за ремонт по колата и каква космическа сума (2100 лв), а всъщност проблема беше съвсем друг, и се разреши с една нова мембрана на инжекциона, която струва 30 лв. Ама айде да не изпадам в подробности...
+1


- Is-STAR
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///E36
- Мечтае да кара: M-power E93
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
Колеги ще споделя за един ремонт..........
Значи случката е следната отивам защото ми хлопа нещо отпред
в последствие разбирам че е биалетка,но
преди да разбера "майстора" няма да го казвам кой е,за да не се обиди..
Та отивам при него и ми казва ами то това хлопане е от рейката ха ха ха
и ми затяга болта за обиране на лофт,и разбира се хлопането отново си го има
след 48ч колата ми блокирва не мога да оправлявам ......... обаждам се на майстора
той ми казва ами нищо не мога да направя ха ха а той дори имаше наглостта и апри ми таксува ха ха
Значи случката е следната отивам защото ми хлопа нещо отпред
в последствие разбирам че е биалетка,но
преди да разбера "майстора" няма да го казвам кой е,за да не се обиди..
Та отивам при него и ми казва ами то това хлопане е от рейката ха ха ха
и ми затяга болта за обиране на лофт,и разбира се хлопането отново си го има
след 48ч колата ми блокирва не мога да оправлявам ......... обаждам се на майстора
той ми казва ами нищо не мога да направя ха ха а той дори имаше наглостта и апри ми таксува ха ха
Живей,мечтай и без страх УМРИ !!!!


Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
vanka7a написа: +1Същите проблеми и аз имах с него... тропаше ми колата, отидох при него изкара ми половината тампони за смяна, оказа се, че било от задните дискове, защото ръчната била отделно от спирачките и било изгнило всичко и тропало. За 140лв. си оправих проблема, а той искаше 300+ и пак нямаше да бъде оправен проблема
Точно за тва става дума. При мен конкретно беше според него, нов дебитомер, нови дюзи, филтър картерни газове. Всички части чисто нови, заедно с ремонта 2100 лв



JOGI написа:аз на едната диагностика не виждам с какво може да те излъже който и да е
Батеее, има разлика между диагностика и диагностика. За справка... при Ясен диагностиката показа, че има някъв проблем в 2-ра и 5-та дюза, както и проблем в вануса. Аз обаче, след него закарах колата тука в Надежда при "всеизвесния" Али, уш разбирач... на неговата диагностика пък, изкара грешка само в 3-та и 6-та дюза. Дори "предположи", че колата гасне заради свещите и е редно да ги смениме според него... около 100-120 лв спомена за смяната с труда. Иначе казано... 60 лв за 2 диагностики, и двете с различни резултати, които дори не бяха същината на проблема... който проблем, пак казвам... ми струваше 30 лв, отстраняването му.

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
А тва с клапъна на картерните газове и на мен ми каза, че бил за смяна
Оказа се, че клапъна си ми работи нормално, само където се набих с 90лв., ама сам си го смених
И вече знам, всичко квото мога сам си го правя...


И вече знам, всичко квото мога сам си го правя...
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
Бате има една приказка: На куче и на жена, вяра не трябва да имаш. Кучето не знаеш кога ще те ухапе, жената не знаеш кога ще те излъже. Аз бих добавил, На куче, на жена и на Ясен... вяра не трябва да се има. Хахаха
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
jbankov написа:...На бензин по-добре, а на газ се оказа трагично положението.Кофтито е ,че до преди време вървеше на газ значително по-добре от бензина...или поне така съм си мислел.
Въпрос към Мишо!!!
Може ли да ми е прецакан датчика на коляновия вал и от там да ме спъва?
Видях че диагностиката сте я разнищили до основи

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
krisu написа:Бате има една приказка: На куче и на жена, вяра не трябва да имаш. Кучето не знаеш кога ще те ухапе, жената не знаеш кога ще те излъже. Аз бих добавил, На куче, на жена и на Ясен... вяра не трябва да се има. Хахаха
Айде сега, няма така да говориме за колегата Ясен, вярно, че е малко прехвален, но кой колкото си може

Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
Батеее...човек или може, или не може. Щото в крайна сметка, парите лесно се дават като ги имаш, ама всички знаем как се изкарват... Пък и ако ги дадем напразно, тогава на кой да се ядосваме... освен на "майстора" 

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
Май излизате от същината на темата
.Има си тема в некоректни,така че там може да продължите!
Мишо,относно обслужването на ГИ инжекцион какво имаш впредвид???
Сменях филтърчетата едни като кичета,почистваха ми изпарителя преди около 3000км, въздушния филтър е сменен.Какво още трябва да се направи?

Мишо,относно обслужването на ГИ инжекцион какво имаш впредвид???
Сменях филтърчетата едни като кичета,почистваха ми изпарителя преди около 3000км, въздушния филтър е сменен.Какво още трябва да се направи?

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
vanka7a написа:А тва с клапъна на картерните газове и на мен ми каза, че бил за смянаОказа се, че клапъна си ми работи нормално, само където се набих с 90лв., ама сам си го смених
![]()
И вече знам, всичко квото мога сам си го правя...
Не си загубил с клапана. Той е консуматив и по-късно пак ще ги дадеш тези 90 лв. За направи си сам си напълно прав. От 15 години всичко, което мога да си направя по колите го правя сам. Предполагам повечето форумци са на нашето мнение, което се доказва с изписаните 5-6 страници само в тази тема, макар повече от половината да е оф топик. Е да, ама не. За сам човек с примитивни инструменти, без канал и подемник ще се изтормозиш максимално, все пак става въпрос за БМВ, колкото и лесно да изглежда ремонта, това не е лада. До сега не съм карал колите, които съм имал на сервиз за ремонт по двигателя, с това мога и сам да се справя. Също мога да си сменя дисковете и накладките, както и някои неща по вътрешното обзавеждане /адски ми е противно да се занимавам по интериора, но няма как/, също и да си правя нещо по ел. инсталацията. Но само до тук. Останалите неща по окачване, скорости, съединител и т.н., с малки изключения без инструменти и подемник нищо не мога да направя, а нямам и опит. Мина времето когато се караха жигули, москвичи, волги, застави и повечето от тези коли никога не са влизали в сервиз, собствениците им и техни приятели сами си правеха колите. На сервиз беше кошмар да си закараш колата, една елементарна гарнитура за глава, или шарнир нямаше в наличност да ти подменят, чакаше се със седмици да ти оправят бангията и накрая си оставяха ръцете по колата, отделно всички сервизи бяха държавни и скубеха яко, нямаше конкуренция, не дадеш ли рушвет, можеш да дочакаш до пенсия да ти оправят колата. В онези времена понятието резервна част беше табу. За стария полски фиат на баща ми нямаше абсолютно нищо, подменяхме му шарнири от лада, други части се изработваха от стругар на частно в държавно предприятие. Пиша за това, защото виждам повечето от вас си нямат и понятие какво е било преди години и споменавате с лошо майсторите. Наистина и аз съм на мнение че има такива майстори, на които не бих си поверил колата, но когато мога сам да си правя ВСИЧКО, тогава ще бъда критичен към тях. И да ви попитам защо не си карате колите по реномираните сервизи? Към Ясен, за който пишете в темата също имам някои забележки, които тук не е мястото да коментирам, също и на сбирки. Само ще ви кажа че преди месеци трябваше спешно да ми подменят чарколяци по ходовата част и отидох в най-близкия сервиз, страхотно изглеждащ отвън и вътре, учтив персонал, но си оставиха ръцете по колата, надписаха ми 5 часа отгоре труд и искрено съжалих, че не си закарах тогава колата при Ясен. Работи бързо и качествено, не надува цените както в някои сервизи, не плащаш на час, а на свършена работа.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
Аиде и аз да дам явно едно от последните мнения преди ключа.
Както е написал колегата ивчо3 и аз се научих да си правя дребни неща по колата, филтри интериора, сложих си огледалото със затъмняване, стопове, дребни работи по двигателя и т.н. За филтъра на картерните газове си напълно прав това си е консуматив които се сменя на 50/60к км, и не трябва да се съжалява за смяната му.
Имам късмета да съм си намерил свестен и коректен майстор който не може да прави всичко, но на 80% с нещата по колата се справя, също и той като мен има е36. Цифри за ремонт не знам дали да ви споделям само мога да кажа че смених при него скорости, тампони на скорости, съединител, тампони на гърнетата при скорости, един въздуховод и карето на дифа, 2-те семерини на скоростната кутия и ми взе 50лв.
Това че някой майстори в София си спестяват за е92 335i не е мой проблем и не искам да им помагам за това!
Както е написал колегата ивчо3 и аз се научих да си правя дребни неща по колата, филтри интериора, сложих си огледалото със затъмняване, стопове, дребни работи по двигателя и т.н. За филтъра на картерните газове си напълно прав това си е консуматив които се сменя на 50/60к км, и не трябва да се съжалява за смяната му.
Имам късмета да съм си намерил свестен и коректен майстор който не може да прави всичко, но на 80% с нещата по колата се справя, също и той като мен има е36. Цифри за ремонт не знам дали да ви споделям само мога да кажа че смених при него скорости, тампони на скорости, съединител, тампони на гърнетата при скорости, един въздуховод и карето на дифа, 2-те семерини на скоростната кутия и ми взе 50лв.
Това че някой майстори в София си спестяват за е92 335i не е мой проблем и не искам да им помагам за това!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Имам чувството, че вървежа е спънат...
ивчо3 написа:vanka7a написа:А тва с клапъна на картерните газове и на мен ми каза, че бил за смянаОказа се, че клапъна си ми работи нормално, само където се набих с 90лв., ама сам си го смених
![]()
И вече знам, всичко квото мога сам си го правя...
Не си загубил с клапана. Той е консуматив и по-късно пак ще ги дадеш тези 90 лв. За направи си сам си напълно прав. От 15 години всичко, което мога да си направя по колите го правя сам. Предполагам повечето форумци са на нашето мнение, което се доказва с изписаните 5-6 страници само в тази тема, макар повече от половината да е оф топик. Е да, ама не. За сам човек с примитивни инструменти, без канал и подемник ще се изтормозиш максимално, все пак става въпрос за БМВ, колкото и лесно да изглежда ремонта, това не е лада. До сега не съм карал колите, които съм имал на сервиз за ремонт по двигателя, с това мога и сам да се справя. Също мога да си сменя дисковете и накладките, както и някои неща по вътрешното обзавеждане /адски ми е противно да се занимавам по интериора, но няма как/, също и да си правя нещо по ел. инсталацията. Но само до тук. Останалите неща по окачване, скорости, съединител и т.н., с малки изключения без инструменти и подемник нищо не мога да направя, а нямам и опит. Мина времето когато се караха жигули, москвичи, волги, застави и повечето от тези коли никога не са влизали в сервиз, собствениците им и техни приятели сами си правеха колите. На сервиз беше кошмар да си закараш колата, една елементарна гарнитура за глава, или шарнир нямаше в наличност да ти подменят, чакаше се със седмици да ти оправят бангията и накрая си оставяха ръцете по колата, отделно всички сервизи бяха държавни и скубеха яко, нямаше конкуренция, не дадеш ли рушвет, можеш да дочакаш до пенсия да ти оправят колата. В онези времена понятието резервна част беше табу. За стария полски фиат на баща ми нямаше абсолютно нищо, подменяхме му шарнири от лада, други части се изработваха от стругар на частно в държавно предприятие. Пиша за това, защото виждам повечето от вас си нямат и понятие какво е било преди години и споменавате с лошо майсторите. Наистина и аз съм на мнение че има такива майстори, на които не бих си поверил колата, но когато мога сам да си правя ВСИЧКО, тогава ще бъда критичен към тях. И да ви попитам защо не си карате колите по реномираните сервизи? Към Ясен, за който пишете в темата също имам някои забележки, които тук не е мястото да коментирам, също и на сбирки. Само ще ви кажа че преди месеци трябваше спешно да ми подменят чарколяци по ходовата част и отидох в най-близкия сервиз, страхотно изглеждащ отвън и вътре, учтив персонал, но си оставиха ръцете по колата, надписаха ми 5 часа отгоре труд и искрено съжалих, че не си закарах тогава колата при Ясен. Работи бързо и качествено, не надува цените както в някои сервизи, не плащаш на час, а на свършена работа.
+1

Сещам че и аз бях написал нещо подобно някъде в някоя темичка, където става въпрос за прословутите масйтори.
viewtopic.php?f=8&t=212969

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани