Клапан за управление на вакуума
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Клапан за управление на вакуума
Колеги имаше някъде описание на ония "клапани" за управление на вакуум за EGR и турбо ,
имаше една тема там дето е описана мембранката на клапана това ,че се зацапвала с времето и начина на работа на самия клапан
моля някой да даде жокер за тая "пущина" и работата й
имаше една тема там дето е описана мембранката на клапана това ,че се зацапвала с времето и начина на работа на самия клапан
моля някой да даде жокер за тая "пущина" и работата й


Re: Клапан за управление на вакуума
Не знам какво стана с това почистване
Спомням си, че май извода беше да се купи нов, отколкото да се почиства, лепи и т.н.
Все пак може да потърсиш темата за повече информация
Спомням си, че май извода беше да се купи нов, отколкото да се почиства, лепи и т.н.
Все пак може да потърсиш темата за повече информация
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Клапан за управление на вакуума
Колега на мен ми го чистиха и подобрение нямаше... след 10 км пак светна чека...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Клапан за управление на вакуума
gocho_ написа:имаше една тема там дето е описана мембранката на клапана това ,че се зацапвала с времето и начина на работа на самия клапан
Само, че се бъркат понятията - ти говориш за електромагнитния клапан на турбото (поне аз така разбрах), а колегите говорят за вакуум регулатора/помпата (една тумбеста грозотия от която излизат маркучите за вакума) - нямам време да я търся сега в RealOEM-a...
Re: Клапан за управление на вакуума
jomby беше чистил клапана на турбото, който е еднакъв с този на ЕГР
но да не се излагам, че не съм много запознат
но да не се излагам, че не съм много запознат

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Клапан за управление на вакуума
Здравейте колеги ,благодаря за бързите отговори
ЧЕК на мене не ми е светил .... в едни други теми бях писъл ,че съм свалял генерацията , че после не е била затегната добре и ,че се е отворила < на фланеца точно в началото>.
Резултата беше яко обушване на двигателния отсег .... а пушека идваше точно под турбото и въпрасния клапан за управление на вакуума. - съответно мембрани и чудесий най верочно са се опушили хубаво
Башш за това говоря ,което и колегите
/Ммм ейй тука недочетох какво е написъл "Dimitroff"/
Да точно това дето е еднакво с на АГР (в първото мнение съм написъл)
Та чувал съм ,че след пипане на мембранката се променят реакцийте на тоя
"вакуум клапан" ,зацапването водело до некорекно отваряне на геометрията (промяна на времевия интервал, спрямо определените обороти) ,можеби забавени реакции или нещо такова.
Ами и аз не съм много наясно и затова питам
Дано сте разбрали нещо от описанието ми ,че малко идиотски го написах

scipo написа:Колега на мен ми го чистиха и подобрение нямаше... след 10 км пак светна чека...
ЧЕК на мене не ми е светил .... в едни други теми бях писъл ,че съм свалял генерацията , че после не е била затегната добре и ,че се е отворила < на фланеца точно в началото>.
Резултата беше яко обушване на двигателния отсег .... а пушека идваше точно под турбото и въпрасния клапан за управление на вакуума. - съответно мембрани и чудесий най верочно са се опушили хубаво
Dimitroff: Само, че се бъркат понятията - ти говориш за .... ... ...
а колегите говорят за вакуум регулатора/помпата (една тумбеста грозотия от която излизат маркучите за вакума)
Башш за това говоря ,което и колегите
/Ммм ейй тука недочетох какво е написъл "Dimitroff"/



© написа:jomby беше чистил клапана на турбото, който е еднакъв с този на ЕГР
но да не се излагам, че не съм много запознат
Да точно това дето е еднакво с на АГР (в първото мнение съм написъл)
Та чувал съм ,че след пипане на мембранката се променят реакцийте на тоя
"вакуум клапан" ,зацапването водело до некорекно отваряне на геометрията (промяна на времевия интервал, спрямо определените обороти) ,можеби забавени реакции или нещо такова.
Ами и аз не съм много наясно и затова питам
Дано сте разбрали нещо от описанието ми ,че малко идиотски го написах

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна gocho_ на 27 Юли 2010, 16:30, променена общо 1 път

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Клапан за управление на вакуума
Dimitroff написа:gocho_ написа:имаше една тема там дето е описана мембранката на клапана това ,че се зацапвала с времето и начина на работа на самия клапан
Само, че се бъркат понятията - ти говориш за електромагнитния клапан на турбото (поне аз така разбрах), а колегите говорят за вакуум регулатора/помпата (една тумбеста грозотия от която излизат маркучите за вакума) - нямам време да я търся сега в RealOEM-a...
тва е резерварче за вакума на турбината..... клапана регулатора ( електромагнитния клапан ) е друго... и точно на него се чисти едно миниатюрно филтърче, което като се затлачи забавя реакцията на клапана т.е. освобождаването на вакума, от там и разтоварването/връщането на геометрията на турбината

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Клапан за управление на вакуума
Колега "LUCIFER'S" благодаря за изясняването ,че нещо не се изразявам много правилно
защото бъркам наименованията май
амммм. все пак качил съм схемичка и съм заградил това което имам впредвид
там в долната част (правоъгълното) е филтърчето/мембранката ,нали и .... >
Някой правил ли е такава интервенция ?
защото бъркам наименованията май

амммм. все пак качил съм схемичка и съм заградил това което имам впредвид
там в долната част (правоъгълното) е филтърчето/мембранката ,нали и .... >
АЗ: Та чувал съм ,че след пипане на мембранката се променят реакцийте на тоя"вакуум клапан" ,зацапването водело до некорекно отваряне на геометрията (промяна на времевия интервал, спрямо определените обороти) ,можеби забавени реакции или нещо такова.
Ами и аз не съм много наясно и затова питам
Някой правил ли е такава интервенция ?

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Клапан за управление на вакуума
точно това което си оградил е ел. клапан за управление на турбото и на него има едно правоъгълно капаче с филтърче... само то се чисти. не отваряй/разкапсуловай клапана... ако не работи след почистване - сменяш....... то пак и зависи как и кое не работи може и самата геометрия да задържа , пък да си мислите, че е от клапана или от вакум мембраната на турбото .....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Клапан за управление на вакуума
Да,точно това е ел клапана зауправление на акутатура (другия клапан който е захванат за турбината)не се отваря разкапсолова и тн. гарантирано преебаване на турбото след това!!!сменя се ако работи некоректно!При ВАГ машините т.е. Голф,Пасат,А3 е еднакъв с тоя на ЕГР
и се заменят при БМВ не съм сигурен но мисля че се заменят
имам спомен за неква Е39ка че ги завъртяхме и дойде буста-актуал/номинал
и се заменят при БМВ не съм сигурен но мисля че се заменят

- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: Клапан за управление на вакуума
karnak написа:Да,точно това е ел клапана зауправление на акутатура (другия клапан който е захванат за турбината)не се отваря разкапсолова и тн. гарантирано преебаване на турбото след това!!!сменя се ако работи некоректно!При ВАГ машините т.е. Голф,Пасат,А3 е еднакъв с тоя на ЕГР
и се заменят при БМВ не съм сигурен но мисля че се заменятимам спомен за неква Е39ка че ги завъртяхме и дойде буста-актуал/номинал
ДА 1:1 са -взаимозаменяеми , ама няма тука никой дето да каже как и кво се прави на филтърчето

Междо другото , наскоро свалях акумулатора и като го качих имах усещането че колата вървеше повече

много ли са възможностите за набиване на грешки в компа и някой има ли опит /случвало ли му е се/.
така съм чувал точно за тия клапани - но не е било много авторитетно мнение ,затова не го приемам !!!
Едно вмъкване , отскоро започна да припухва на 2-ра без причина (никога не е кадяла)

И нещо прясно , бях около Смолян/Пампорово през уикенда и по едно време по баирите тия коне станаха магарета , мнооо се изнервих ...
натискам газта и грънци / все едно няма турбо колата . пристигнах до хотела - форсирам на место ... нещо много слабо ръмжеше ....
изчаках няколко часа да изтине , махнах акумулатора , свалих корите отгоре и започнах да преглеждам по маркучите ,малки/големи -тънки/дебели и т.н.
и забелязах ,че този който идва от картера (за картерните газове) и влиза в турбото (един U образен/елипсовиден) беше много слабо закрепен
в горната си част ... понабутах го , събрах всичкия чарколяк , сложих акумулатора и по-късно запалих
Вече си мисля ,че звука беше по-приятен , чуваше се РРррррРРр , онова нормалното мъркане ... и оттогава не е била като сакат кон , ама знайш ли !

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани