вакуум тунинг...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

вакуум тунинг...

Мнение от DEFLEPPARD » 13 Ное 2005, 10:04

е са вече хващам бас че никой не е тунинговал по тоя метод :mhihi: :mhihi: :mhihi:
имам 2 маркучета за вакуума (поне толкова се виждат) едното ми го отрязаха и запушиха елконаджиите предния път като ходих на центровка, а другото излиза само от време на време - та като излезе и колата направо излита... ама стрелката на бензина се движи почти като скоростомера :mhihi: :mhihi:

някой може ли да ми обясни защо аджеба са ми отрязали и запушили едното маркуче, защо като падне другото на колата и идва повер-а, има ли нужда от центровка на инжекцията (последната е правена след първия ремонт, но преди втория) а майстора вика че нямало нужда - сичко си било центровано.... :help:
както и какви са възможностите за настройване на инжекцията, така че да имам малко повече повер че взе да не ми стига :uups:
има ли "спортни" чипове за м20б23 с по - старата инжекция въобще ?... тя нали се води механична ужким... ама има и комп...
съвсем се обърках :help: :help: :help:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 13 Ное 2005, 18:00

няма чипсове за тебе :roll: май

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Ное 2005, 19:50

не е механична бе. кажи кой маркуч са ти отрязали точно?
баси майсторите...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 13 Ное 2005, 19:51

:mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Ное 2005, 20:12

ма ти с какво запалване си???
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 13 Ное 2005, 21:13

Изображение
тоя отдясно (късия) е клъцнат и запушен с един болт :shock:
а тоя отляво се вади отвреме на време и тогаз на колата й идва повечко поуър-а :)
П.С. има разлика в оборотите на празен ход като е вкаран и изваен маркуча - май като се извади падаха малко и ставаха с лека амплитуда :mhihi:

запалването ми е.... с ключ ! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
де да знам с кво е? кви видове има ? :uups: :uups:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 13 Ное 2005, 21:17

запалване с КЛЮЧ Е ТЕ ТВА КЪРТИ :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 13 Ное 2005, 22:30

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Ное 2005, 23:25

тоя отляво като го махаш случайно да си забелязал, че колата ти харчи като разпрана после :mhihi:
виж си л.с. и не ходи повече при този 'майстор'...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 14 Ное 2005, 8:37

[steeN] написа:тоя отляво като го махаш случайно да си забелязал, че колата ти харчи като разпрана после :mhihi:
виж си л.с. и не ходи повече при този 'майстор'...





DEFLEPPARD написа: та като излезе и колата направо излита... ама стрелката на бензина се движи почти като скоростомера


wake up ;)



та... все пак някой ще даде ли някво инфо или пак ще трябва да ходя да си троша нервите и после да се чудя каква точно е ползата от тоя форум ?:)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Ное 2005, 9:41

Да не са ти картерните газове??? Щото при мене не ходят там ама знам ли :roll: Ти си с Л Жетроник ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Ное 2005, 19:57

да бе спал съм наистина... ето по подробно за какво става въпрос...
това е вакуума за регулатора на налягането на горивото дето 'тунинговаш' с него. налягането горивото при дюзите е диференциално спрямо това на колектора, за да може да се дозира точно количеството гориво при всякакви налягания в колектора (при различно натоварване на двигателя вакуума в колектора се променя)... cut the bulshit си викаш.. еми като махнеш вакуума имаш винаги максималното налягане и съответно много богата смес. затова колата върви много. другия вакуум може би отива за вакуумния аванс на делкото. това ако са ти го отрязали трябва да се чупиш от детонации щото няма да ти се връща аванса като 'даваш газ'... ако са ти резнали за картерните много зависи как са го направили, щото от там ппък могат да станат големи бели с мотора :idea: ама не знам... дай някаква по-близка снимка или проследи маркуча къде отива :roll:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 14 Ное 2005, 21:44

[steeN] написа:...


дане би заради това да ми е гръмнал мотора предния път?
тия детонации усещат ли се по някакъв начин при каране или на празен ход ?
като ми остане време ще снимам по отблизо... то и номера на еку-то тряя гледам и на скоростната ма.... кога ще стане не знам :(

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 15 Ное 2005, 23:25

[steeN] написа:.......

Не си прав за регулатора на налягането.... регулатора вдига налягането на бензина на максимално само тогава когато си подал газта до край и като се отвори дроселната клапа в смукателния колектор става як вакуум и регулатора дига налягането... като не си дал газ е по-малко вакуум :mhihi: и регулатора намалява налягането... ако го махнеш регулатора няма да бъде "замсукван" от разреждането в колектора и ще има налягане каот атмосферното коеот ще рече че ще пуска повече бензин по обратния ред и ще имаш по-малко налягане :idea:
... или може би аз се бъркам кога в колектора е по-голям вакуум-а и кога по-малък :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Ное 2005, 11:47

когато вакуума се качва, налягането в колектора пада, може би от това се подвеждаш.
при голям товар на двигателя т.е. малко обороти, отворена дроселова клапа, няма съпротивление, минимален вакуум(високото налягане на горивото за което говориш :idea: )... при частично затворена дроселова клапа, генерира се съпротивление максимален вакуум. съответно за регулатора на налягането - при голям вакуум имаме много ниско налягане, следоватено той трябва да компенсира съвсем малко. когато имаме малък вакуум, почти доближаващ се до атмосферното налягане, регултора работи на пълните си 2.5, 3 бара или там колкото са...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook