От 316 М40 към 318ИС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
От 316 М40 към 318ИС
Здравейте колеги М40-ката скъса ремъка и е блокаж, и сега мисля да сложа двигател от ИС. Въпроса ми е освен мотора и компютъра какви части още ще ми трябват за успешната подмяна. Сега ми е испаднал един двигател с комп. за 400лв. дали е добра цената и как ще мога да проверя дали е добър двигателя?
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: От 316 М40 към 318ИС
Дали е добър ще разбереш като го монтираш.Или като го разглобиш и обслужиш с нови гумички и там всичките неща които са за смяна.Иначе комп дебитомер двигателя и преправяне малко на инсталацията и си ти.Стига да е от е36 двигателя, че може да има пречка при картера ако е от е30.

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: От 316 М40 към 318ИС
Цената е нормална, а двигателя можеш да разбереш дали е добър, чак като го запалиш. За да го монтират ти трябва цялата инсталация по двигателя, компютъра и предполагам, че ще имаш нужда и от друга скоростна кутия 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: От 316 М40 към 318ИС
Дай повече инфо за колата-диф,е30 ли е,е36 ли е... 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: От 316 М40 към 318ИС
Мисля, че има разлика и в изпускателната система. Изпускателните колектори са различни а от там нататък не знам. За скоростната кутия мисля, че няма разлика, но не съм сигурен, затова не мога да кажа нищо.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: От 316 М40 към 318ИС
И с твойте скорости ще си караш без проблем.
Простo вземи напълно оборудван мотор и си ти.

Простo вземи напълно оборудван мотор и си ти.
Последна промяна Борис_Малинов на 26 Юли 2010, 2:16, променена общо 1 път


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: От 316 М40 към 318ИС
За скоростите на 316, 318, 320 няма значение дали са купе седан са еднакви.Или взаимно заменяеми за 2.5 не съм сигурен на горе са различни.Дифовете според зависи как е излязла от завода но пак същата работа взаимно заменями /само компакта е различен то там е е30/ така, че не се притеснявай.Палете двигателя.Ако е от таркаляна по таван кола го отворете че почти 100% е останал без масло и там лагерите са заминали.Ако е смъкнат от работеща кола, все пак го прегледайте по основните работи ремъци вериги и прочие.И после яката газ.

Re: От 316 М40 към 318ИС
Няма проблем със скоростите,трябва ти оборудван мотор с инсталация, еку, стартер, алтернатор, изпускател, смукател. Ако не цялата генерация, ти трябва поне първата част от изпускателя натам, защото изпускателите са различни и оттам дължини, фланци, чупки, така, че взимаш и тръбата до ламбдата, хубаво е да я вземеш и нея и си ги снаждаш вече където дойдат.
Re: От 316 М40 към 318ИС
А хидравличната помпа дали ще е същата или и тя ще ми трябва също ламбда сондата дали е същата?
Re: От 316 М40 към 318ИС
jekichan написа:А хидравличната помпа дали ще е същата или и тя ще ми трябва също ламбда сондата дали е същата?
Вземи си мотор пълен комплект. Скорости, радиатор, съединител, картер, лапи на мотор са еднакви, но оттам нататък има още неща които са еднакви има и други дето имат малки разлики, затова си вземи цял мотор плен компелкт за да не се чудиш после кое защо и как не става.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: От 316 М40 към 318ИС
и-еските не са ли проблемни двигатели ? Тук във форума съм чел доста за тях и останах с убеждения , че не са много добри .
Re: От 316 М40 към 318ИС
jakson написа:и-еските не са ли проблемни двигатели ? Тук във форума съм чел доста за тях и останах с убеждения , че не са много добри .
Колега ти наизуст ли си говориш или просто ей така да кажеш нещо? Ти изобщо имаш ли наблюдения върху този двигател? Мога да ти кажа, че ИС-ките са много здрави добичета (говоря предимно за М42) и това го казвам след доста каране с такъв двигател. Ако е читав и всичко се сменя когато трябва е много издръжливо желязо. Проблемите са ти характерните за този тип стари двигатели - менене на обороти, скапване на клапана за картерните газове и прочие, но все дребни неща на фона на качествата му.
Re: От 316 М40 към 318ИС
sonny написа:А всъщност имаш ли идея какво искаш?
Аз със сигорност знам, че искам ИС М42
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани