От 316 М40 към 318ИС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

От 316 М40 към 318ИС

Мнение от jekichan » 25 Юли 2010, 14:11

Здравейте колеги М40-ката скъса ремъка и е блокаж, и сега мисля да сложа двигател от ИС. Въпроса ми е освен мотора и компютъра какви части още ще ми трябват за успешната подмяна. Сега ми е испаднал един двигател с комп. за 400лв. дали е добра цената и как ще мога да проверя дали е добър двигателя?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от shengi » 25 Юли 2010, 15:40

Дали е добър ще разбереш като го монтираш.Или като го разглобиш и обслужиш с нови гумички и там всичките неща които са за смяна.Иначе комп дебитомер двигателя и преправяне малко на инсталацията и си ти.Стига да е от е36 двигателя, че може да има пречка при картера ако е от е30.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от vanka7a » 25 Юли 2010, 15:53

Цената е нормална, а двигателя можеш да разбереш дали е добър, чак като го запалиш. За да го монтират ти трябва цялата инсталация по двигателя, компютъра и предполагам, че ще имаш нужда и от друга скоростна кутия :roll:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от vladi_a_i » 25 Юли 2010, 16:08

Дай повече инфо за колата-диф,е30 ли е,е36 ли е... :dunno:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 25 Юли 2010, 16:26

Мисля, че има разлика и в изпускателната система. Изпускателните колектори са различни а от там нататък не знам. За скоростната кутия мисля, че няма разлика, но не съм сигурен, затова не мога да кажа нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от jekichan » 25 Юли 2010, 17:42

Колата е Е36 и двигателя ми го дават със всичко без скоростите разбирасе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от Борис_Малинов » 25 Юли 2010, 17:49

И с твойте скорости ще си караш без проблем. ;)
Простo вземи напълно оборудван мотор и си ти.
Последна промяна Борис_Малинов на 26 Юли 2010, 2:16, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от shengi » 25 Юли 2010, 19:13

За скоростите на 316, 318, 320 няма значение дали са купе седан са еднакви.Или взаимно заменяеми за 2.5 не съм сигурен на горе са различни.Дифовете според зависи как е излязла от завода но пак същата работа взаимно заменями /само компакта е различен то там е е30/ така, че не се притеснявай.Палете двигателя.Ако е от таркаляна по таван кола го отворете че почти 100% е останал без масло и там лагерите са заминали.Ако е смъкнат от работеща кола, все пак го прегледайте по основните работи ремъци вериги и прочие.И после яката газ.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от sonny » 25 Юли 2010, 21:36

Няма проблем със скоростите,трябва ти оборудван мотор с инсталация, еку, стартер, алтернатор, изпускател, смукател. Ако не цялата генерация, ти трябва поне първата част от изпускателя натам, защото изпускателите са различни и оттам дължини, фланци, чупки, така, че взимаш и тръбата до ламбдата, хубаво е да я вземеш и нея и си ги снаждаш вече където дойдат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от jekichan » 26 Юли 2010, 10:03

А хидравличната помпа дали ще е същата или и тя ще ми трябва също ламбда сондата дали е същата?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от sonny » 26 Юли 2010, 10:09

jekichan написа:А хидравличната помпа дали ще е същата или и тя ще ми трябва също ламбда сондата дали е същата?

Вземи си мотор пълен комплект. Скорости, радиатор, съединител, картер, лапи на мотор са еднакви, но оттам нататък има още неща които са еднакви има и други дето имат малки разлики, затова си вземи цял мотор плен компелкт за да не се чудиш после кое защо и как не става.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от jakson » 26 Юли 2010, 17:04

и-еските не са ли проблемни двигатели ? Тук във форума съм чел доста за тях и останах с убеждения , че не са много добри .


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от sonny » 26 Юли 2010, 17:25

А всъщност имаш ли идея какво искаш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от TiGoNiSh » 26 Юли 2010, 17:35

jakson написа:и-еските не са ли проблемни двигатели ? Тук във форума съм чел доста за тях и останах с убеждения , че не са много добри .


Колега ти наизуст ли си говориш или просто ей така да кажеш нещо? Ти изобщо имаш ли наблюдения върху този двигател? Мога да ти кажа, че ИС-ките са много здрави добичета (говоря предимно за М42) и това го казвам след доста каране с такъв двигател. Ако е читав и всичко се сменя когато трябва е много издръжливо желязо. Проблемите са ти характерните за този тип стари двигатели - менене на обороти, скапване на клапана за картерните газове и прочие, но все дребни неща на фона на качествата му.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: От 316 М40 към 318ИС

Мнение от jekichan » 26 Юли 2010, 18:21

sonny написа:А всъщност имаш ли идея какво искаш?

Аз със сигорност знам, че искам ИС М42

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook