бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Модератор: Общи модератори
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Breyton написа:Никой уважаващ себе си моторист не превключва на по-ниска предавка в завой тъй като се разбалансира цялото окачване на мотоциклета.Превключването на предавките става преди завоя когато мотора е в режим на спиране.Така че екстрата за т.нар. Down shifting е безмислена.В случая shift assist-а или както е познат като short shifter в моторджийските среди помага само при стартове на 400м и на писта.
Колегата вече ти разясни за разликите между shift-assist при S1000RR и short-shifter. Точно екстрата shift assist прави възможно превключването на предавки в завой, както обясних по-горе, но ти явно вече си си мислил за short-shifter. Тази екстра, комбинирана с тракшън контрола, прави възможно превключването надолу в завоя.
Breyton написа:АБС-а не може да помогне да спираш до самия апекс тъй като при спиране е трудно да наклониш мотора.При леко натискане на спирачката АБС-а е ненужен.
High side се получава когато след приплъзване на задната гума тя зацепи изведнъж и мотора катапултира моториста.Това се получава в завой при подадена газ повече от необходимото при което АБС-а също няма никаква роля.
АБС-а ти помага точно при спиране в завой и няма никакъв проблем да лягаш с мотора при спиране, защото при конвенционалните пистарки това се прави почти до самия апекс в завоя, тогава пускаш спирачката и навиваш масура. Правилно си отбелязал, че "High-side се получава когато след приплъзване на задната гума тя зацепи изведнъж и мотора катапултира моториста", но си забравил да споменеш, кое първоначално води до загуба на сцепление в завой? А то е или непремерена задна спирачка (което няма как да стане при наличие на АБС) или прекалено рано или рязко навиване на газта (което няма как да се получи с прецизен тракшън контрол). Така че, и двете системи заедно спомагат да се намали риска от high-side, както и от low-side.
Breyton написа:Това от което може да те спаси АБС-а е по скоро Low Side.
Факт е обаче че този мотор е сред най-добрите в клас 1000 и е най-добрия пистив мотор произвеждан от БМВ досега.
Вече обясних, както и за high-side.
Breyton написа:Вярно е.Обикновенните шорт шифтъри прекъсват само захранването на бобините.Четох обаче в S1000 форума че малко мудно ставало превключването и не било толкова добро за писта.
Не знам каво пише из нетя, има безброй мнения, повечето от които завистливо-злобливи срещу тоя мотор, но точно чрез shift-assist се печели време, чрез уникалното бързо превключване на предавките. Технологията е взаимствана от Формула 1 и ако някой твърди друго, мисля че се е поообъркал малко.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
От поста ти ясно личи че не си карал мотори от такъв клас.Не бъркай входа на завоя с апекса.При натиснати спирачки няма как да накараш мотора да легне в завоя.Както вече казах никой не сменя предавките в завой.
ABS-a няма да те спаси от хай сайд в завой ако мотора е наклонен както трябва.Докато ABS-a да установи разлика в скороста на предно и задно колело вече ще се пързаляш по задник или задника ти ще се намира над главата ти.
Има книги в нета в които са описани тези неща.Въпросните екстри са за да спасят по-посредствените мотористи от грешките им а не толкова за спортно каране.

ABS-a няма да те спаси от хай сайд в завой ако мотора е наклонен както трябва.Докато ABS-a да установи разлика в скороста на предно и задно колело вече ще се пързаляш по задник или задника ти ще се намира над главата ти.
Има книги в нета в които са описани тези неща.Въпросните екстри са за да спасят по-посредствените мотористи от грешките им а не толкова за спортно каране.

- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
batatanas написа:Breyton написа:Никой уважаващ себе си моторист не превключва на по-ниска предавка в завой тъй като се разбалансира цялото окачване на мотоциклета.Превключването на предавките става преди завоя когато мотора е в режим на спиране.Така че екстрата за т.нар. Down shifting е безмислена.В случая shift assist-а или както е познат като short shifter в моторджийските среди помага само при стартове на 400м и на писта.
Колегата вече ти разясни за разликите между shift-assist при S1000RR и short-shifter. Точно екстрата shift assist прави възможно превключването на предавки в завой, както обясних по-горе, но ти явно вече си си мислил за short-shifter. Тази екстра, комбинирана с тракшън контрола, прави възможно превключването надолу в завоя.Breyton написа:АБС-а не може да помогне да спираш до самия апекс тъй като при спиране е трудно да наклониш мотора.При леко натискане на спирачката АБС-а е ненужен.
High side се получава когато след приплъзване на задната гума тя зацепи изведнъж и мотора катапултира моториста.Това се получава в завой при подадена газ повече от необходимото при което АБС-а също няма никаква роля.
АБС-а ти помага точно при спиране в завой и няма никакъв проблем да лягаш с мотора при спиране, защото при конвенционалните пистарки това се прави почти до самия апекс в завоя, тогава пускаш спирачката и навиваш масура. Правилно си отбелязал, че "High-side се получава когато след приплъзване на задната гума тя зацепи изведнъж и мотора катапултира моториста", но си забравил да споменеш, кое първоначално води до загуба на сцепление в завой? А то е или непремерена задна спирачка (което няма как да стане при наличие на АБС) или прекалено рано или рязко навиване на газта (което няма как да се получи с прецизен тракшън контрол). Така че, и двете системи заедно спомагат да се намали риска от high-side, както и от low-side.Breyton написа:Това от което може да те спаси АБС-а е по скоро Low Side.
Факт е обаче че този мотор е сред най-добрите в клас 1000 и е най-добрия пистив мотор произвеждан от БМВ досега.
Вече обясних, както и за high-side.Breyton написа:Вярно е.Обикновенните шорт шифтъри прекъсват само захранването на бобините.Четох обаче в S1000 форума че малко мудно ставало превключването и не било толкова добро за писта.
Не знам каво пише из нетя, има безброй мнения, повечето от които завистливо-злобливи срещу тоя мотор, но точно чрез shift-assist се печели време, чрез уникалното бързо превключване на предавките. Технологията е взаимствана от Формула 1 и ако някой твърди друго, мисля че се е поообъркал малко.
Добре де хубаво ги има тия работи, те скоро ше измислят и Задна гума-assist и каране- assist ....и къде отива шофйора в цялата работа.
Изравняване на обороти, бързо превключване , правилно боравене със спирачка и газ - всичко това трябва да си върши шофйора, това е което прави моторните спортове и насладата от карането това което е - уникалния синхрон между човек и машина , а не цъврул с каска се вози и разни там shift - assist и дрън дрън вършат работата. Не казвам ,че в момента пречат толкова ама хубаво спомена колите по рано щото с тия системи се тръгва по тоя път на колите, а не изкам да си представям след години мотор със актив хендлинг, автоматик, и тракшън който неможе да се изключва напълно.
Спортните коли и спортните мотори трябва да нямат нищо дори АБС само волан педали и двигател. Така си го мисля аз.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
За АBS не съм съгласен,доста помага при колите,другите системи могат да се изключват,така че не виждам какъв е проблема ?
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
BMW_RIDER написа:...
Винаги е имало противопоставяне между новите технологии и майсторството на пилотите. Но неумолимо тенденциите вървят към въвеждане на новите технологии. Погледнете какво се случва във F1. Много пари са замесени в тези видове спорт, конкуренцията е жестока и "кървава", така че рано или късно, новите технологии ще навлязат... Неслучайно точно затова навсякъде има олд-скулери. И ние ще станем такива след време и ще се вайкаме, че всичко вече е технологии.
П.С.

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
То и кучето гледало касапина но не станало касапин.
Не искам да споря повече с теб.
Прочети това http://barbadan.hit.bg/1.html
След като я прочетеш прочети си постовете отново и ще разбереш колко погрешни неща си писал.
Няма значение колко коня ти е мотора ако не можеш да го караш добре.
Ако все пак те интересува карам zx9r.
Ако имаш път към Хасково обади се да покараме заедно
Не искам да споря повече с теб.
Прочети това http://barbadan.hit.bg/1.html
След като я прочетеш прочети си постовете отново и ще разбереш колко погрешни неща си писал.
Няма значение колко коня ти е мотора ако не можеш да го караш добре.
Ако все пак те интересува карам zx9r.
Ако имаш път към Хасково обади се да покараме заедно

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Не ми се спори с никой от вас. Просто ще ви кажа следното. Сигурен съм, че въобще не можете
да карате на максимума на това, което ви предлагат машините!!! Сигурен съм на 1000%
Отделно да не говорим, че това не може да се прави, където ти падне по пътищата.
Много гострайдър сте гледали във ВБОКс!!!
Отделно съм на 500000% сигурен, че не само не можете да изцедите максимума на машината
ами и не ви стиска!!!!!!!!!!!! Така че моля ви!!!
P.S. Не само вие карате мотори!
да карате на максимума на това, което ви предлагат машините!!! Сигурен съм на 1000%
Отделно да не говорим, че това не може да се прави, където ти падне по пътищата.
Много гострайдър сте гледали във ВБОКс!!!
Отделно съм на 500000% сигурен, че не само не можете да изцедите максимума на машината
ами и не ви стиска!!!!!!!!!!!! Така че моля ви!!!
P.S. Не само вие карате мотори!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
zAcK написа:Не ми се спори с никой от вас. Просто ще ви кажа следното. Сигурен съм, че въобще не можете
да карате на максимума на това, което ви предлагат машините!!! Сигурен съм на 1000%
Отделно да не говорим, че това не може да се прави, където ти падне по пътищата.
Много гострайдър сте гледали във ВБОКс!!!
Отделно съм на 500000% сигурен, че не само не можете да изцедите максимума на машината
ами и не ви стиска!!!!!!!!!!!! Така че моля ви!!!
P.S. Не само вие карате мотори!
Бе единственото сигурно е ,че нема нищо сигурно.
Мен много ми харесва машината, гледах я доста в Камор даже се замислих обаче за мен не струва 10к (даже 20к ако вземеш нещо на старо) над японците, не за друго ми както викаш, нестава да се кара с 300 където ти падне, особено в града и наистина неможе да се изцеди максимума, така ,че 10к лева за 15 коня след 11 000 оборота в БГ за мен няма смисъл.
Но пак казвам много ми харесва машината, но не ми харесва как се опитват да започнат да внедряват такива системи при моторите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
кадето и да го погледна тоа мотор е по евтин от р1 2010
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
BMW_RIDER - говориш за технологията , като нещо лошо и лигаво , но във коронта на моторните спортове имаш всичко това - автоматична скоростна кутия(или там както я водят , но си се превключва със копче , значи не е механична) и точно този асистент , който ти позволява да превключваш на пълна газ и след като всичко това може (АБС,тракшън) изобщо да не се поръчва с мотора , не мога да разбера какъв е проблема ?
Дали конете са много - от 25 години този клас мотори са мноооого повече мощност , от колкото е нужно , но се купуват и развиват , а коментарите , че точно тоя мотор се усеща като 600 кубиков на хендълинг ...
Това , че мощността се стига при по-високи обороти - ами нормално и при суперспортните коли е така и не знам някой да се оплаква , даже напротив . Има го и момента - за колко време различните мотори ги правят тези обороти . Дали мотора е пригоден за ежедневно ползване и нормалните пътища - точно колкото Ламбо суперлегера - проблем ли е при ламбото , че не става за плод-зеленчуков шопинг ?
Дали конете са много - от 25 години този клас мотори са мноооого повече мощност , от колкото е нужно , но се купуват и развиват , а коментарите , че точно тоя мотор се усеща като 600 кубиков на хендълинг ...

Това , че мощността се стига при по-високи обороти - ами нормално и при суперспортните коли е така и не знам някой да се оплаква , даже напротив . Има го и момента - за колко време различните мотори ги правят тези обороти . Дали мотора е пригоден за ежедневно ползване и нормалните пътища - точно колкото Ламбо суперлегера - проблем ли е при ламбото , че не става за плод-зеленчуков шопинг ?
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Ще се опъва няма спор
Като чевек качвал се на не по-голям мотор от 400 кубиков скутер,бих предпочел точно такъв тип мотор с иноваций и спомагателни системи 


- BMW M3 GT2
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 30.08.2010
- Местоположение: Шумен,България
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW M3 GT2 #78 като съотборник на Аугусто Фарфус
- Детайли за колата: E90/E92 M3 performance
0-60 mph (97 km/h) 4.4 seconds for the 2008 E90/E92 M3
1/4 mile: 12.7 seconds @ 183 km/h (113.7 mph)
Top Speed: Electronically limited to 249 km/h (155 mph), delimited ~290 km/h (180 mph)+
Skid Pad: 0.98 g
Slalom: 114.9 km/h (71.4 mph)
Няам си на идея к'во значи това :D
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Някой следи ли Супербайк шампионата и специално представянето на БМВ-тата там.ако има тема за този шампионат ще ме упътите ли към нея,благодаря предварително
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Ми не се представят кой знае колко силно, точно за това си мисля че все още изостават от лидерите в този клас мотоциклети.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани