Молба за тест на 335д!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Молба за тест на 335д!
Здравейте.
Става въпрос за следното: Имах е46-320д-150кс. , но реших , че ми е слабичък.
продадох го и взех е90- 330д- 231к.с ,аутомат
- мн хубава кола , стегнато вози, добра управляемост , мн обро доускорение ,
ОБАЧЕ : не можах да се разбера с автоматика
( не ме разбираите погрешно- кутията си беше наред - караха я 2-ма маисора) , но тоя лаг ( мисленето по 2 секунди при кикдаун) не можах а го понеса
Пробвах спортни режими , ръчни превключвания - ми няма - кутията си знае неиното ( забавяния по 1сек
минимум )
Сега съм решил да мина на 335д - но тъи като на тая кола не се слага ръчна кутия
искам да помоля някои собственик на такава (335д) - ( знам , че са малко тук )
, да ми даде едно кръгче или поне да ме повози , за да усетя автоматика същия ли е като реакция като на моята (вече бивша )330д
........ Ако е така - маи ще се ориентирам към 330д - но с ръчна кутия
Мерси предварително!
Става въпрос за следното: Имах е46-320д-150кс. , но реших , че ми е слабичък.
продадох го и взех е90- 330д- 231к.с ,аутомат


ОБАЧЕ : не можах да се разбера с автоматика



Сега съм решил да мина на 335д - но тъи като на тая кола не се слага ръчна кутия

искам да помоля някои собственик на такава (335д) - ( знам , че са малко тук )



Мерси предварително!
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Молба за тест на 335д!
При Е46 има опция за reset на автомата.
Тъй като при въпросния модел автомата е адаптивен - след ресет и по-агресивно каране - кутията се нагажда според стила на шофьора (по агресивно - бързи и резки смени на предавките).
Предполагам при Е90 - също го има като опция.
От друга страна...винаги има опция remap на софта
(при Е46 320д автомат се усеща доста сериозно подобрение както при смяна на скоростите, така и в респонд-а на газта)
Проблема при адаптивните кутий е, че след повечко километри по магистралата...са като сополи в градски условия първите 40-50км...
Тъй като при въпросния модел автомата е адаптивен - след ресет и по-агресивно каране - кутията се нагажда според стила на шофьора (по агресивно - бързи и резки смени на предавките).
Предполагам при Е90 - също го има като опция.
От друга страна...винаги има опция remap на софта

Проблема при адаптивните кутий е, че след повечко километри по магистралата...са като сополи в градски условия първите 40-50км...

- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Молба за тест на 335д!
Dimitroff написа:При Е46 има опция за reset на автомата.
Тъй като при въпросния модел автомата е адаптивен - след ресет и по-агресивно каране - кутията се нагажда според стила на шофьора (по агресивно - бързи и резки смени на предавките).
Предполагам при Е90 - също го има като опция.
От друга страна...винаги има опция remap на софта(при Е46 320д автомат се усеща доста сериозно подобрение както при смяна на скоростите, така и в респонд-а на газта)
Проблема при адаптивните кутий е, че след повечко километри по магистралата...са като сополи в градски условия първите 40-50км...
Там е работата , че аз по принцип не карам агресивно




п.п Е46-тицата ми беше ръчка(там ги нямаше тея проблеми) !
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Молба за тест на 335д!
Нещо и е имало, карах 330д е90 беше автомат и като набия в стелката газта забавянето беше толкова малко, че не ми правеше никакво впечатление.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: Молба за тест на 335д!
това за мен си е точно турбо лаг 

- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Молба за тест на 335д!
bscsystem написа:Нещо и е имало, карах 330д е90 беше автомат и като набия в стелката газта забавянето беше толкова малко, че не ми правеше никакво впечатление.
Нищо не и е имало




Я явно забавянето на едни прави , на други НЕ прави впечатление

Още нещо


А турбо лаг не е ....... това мислене го НЯМАШЕ при е46-тицата ми с ръчни скорости !!! Там се усещаше лага но под друга форма , колата си тръгва да набира , но слабо, докато се развърти турбината .......
А тук си има точно мислене , 1-2 сек ( при които не се случва НИЩО

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: Молба за тест на 335д!
@neonman Колега не си единствен от 3 месеца карам едно 3.0д автомат (Е60 обаче).
И аз като тебе през двама майстора дигностики, смяна на масло, филтри и всички казват
автоматика си е на 100% ОК. Бащата се качва вика кво повече искаш върха е.
Е да ама не е, има си го тва мислене преди да смени и това си е. Супер двигател ама не и
с автоматична скоростна кутия.
Ще ми бъде интересно да споделиш впечатленията си след като покараш някое 335д.
И аз като тебе през двама майстора дигностики, смяна на масло, филтри и всички казват
автоматика си е на 100% ОК. Бащата се качва вика кво повече искаш върха е.
Е да ама не е, има си го тва мислене преди да смени и това си е. Супер двигател ама не и
с автоматична скоростна кутия.
Ще ми бъде интересно да споделиш впечатленията си след като покараш някое 335д.
Re: Молба за тест на 335д!
E аз карам 120д и пак го имам тоя лаг.....аз не мисля че се определя от мотора...може би просто скоростните кутии са такива на всички автоматици след 2005. Но си прав....дразнещо е да знаеш че колата ти е страшно бърза обаче и трябват 2 секунди за да си спомни че е така и да те залепи за седалката....а на моята даже по бавно зацепва ако натисна на кик дауна
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Re: Молба за тест на 335д!
Нормално е при кикдаун да има изчакване от около 1-2 секунди. Все пак сваля с 2 предавки 

- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Молба за тест на 335д!
Здравейте колеги, при мене 330ХД Е46 като карам спокойно сменя скоростите между 1000 и 2000 оборота, НО като я натисна до дупка в първия момент го има това замисляне и след това скоростите ги сменя около лютеницата без да се замисля. Инересното е после, като се върна на стария стил на каране, необходимо по малко от километар за да сменя скростите до 2000 оборота. Адаптацията става в много кратко време.
Последна промяна ангелски на 21 Юли 2010, 21:12, променена общо 1 път
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Молба за тест на 335д!
Ми и аз преди малко карах кола дето за 10секунди прави 210км не за 25 и там пак имаше забавяне, така че не са много важни километрите. Според мен колата си се забавя напълно в нормите и ще настане дълга дискусия за нещо, което функционира напълно нормално.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Молба за тест на 335д!
bscsystem написа:Ми и аз преди малко карах кола дето за 10секунди прави 210км не за 25 и там пак имаше забавяне, така че не са много важни километрите. Според мен колата си се забавя напълно в нормите и ще настане дълга дискусия за нещо, което функционира напълно нормално.
Батко , прочети още веднъж заглавието !
Тва за км... за 25 сек , не го приемаи като хвалба- тва е заводски данни !!
Интересно ми е ква е тая кола дето прави 210 за 10 сек..... тва трябва да е суперкар някои

и........ спри да пишеш в темата. моля те

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
Re: Молба за тест на 335д!
Това забавяне при кикдаун... е същото време което ще ви отнеме да върнете предавка надолу с ръчна скоростна кутия. Просто не го усещате как минава времето като сменяте с ръчката.
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Re: Молба за тест на 335д!
Здравейте колеги, в спора се ражда истината, стара поговорка
.
Мое лично мнение ще изкажа и неискам да се взима като факт, караме бавно на 4 скорост и се налага да се засилим изведнъж, време от натискането на съединителя, поставянето на лоста от 4 на 2 скорост, отпускането му, натискането на газта и получаването на желаното ускорение. Всичко това отнема време, за което спор няма / при едни е много малко при други е повече /. При автомата колко е това време? Като се сравнят винаги ще има разлика, но за едни времето / ръчка/ ще е по бързо, защото през това време са заети с педали и скоростен лост, а при / автомат/ натискаш педала и чакаш. Замислете се над това, мисля, че навика играе голяма роля.

Мое лично мнение ще изкажа и неискам да се взима като факт, караме бавно на 4 скорост и се налага да се засилим изведнъж, време от натискането на съединителя, поставянето на лоста от 4 на 2 скорост, отпускането му, натискането на газта и получаването на желаното ускорение. Всичко това отнема време, за което спор няма / при едни е много малко при други е повече /. При автомата колко е това време? Като се сравнят винаги ще има разлика, но за едни времето / ръчка/ ще е по бързо, защото през това време са заети с педали и скоростен лост, а при / автомат/ натискаш педала и чакаш. Замислете се над това, мисля, че навика играе голяма роля.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Re: Молба за тест на 335д!
ангелски написа:Здравейте колеги, в спора се ражда истината, стара поговорка.
Мое лично мнение ще изкажа и неискам да се взима като факт, караме бавно на 4 скорост и се налага да се засилим изведнъж, време от натискането на съединителя, поставянето на лоста от 4 на 2 скорост, отпускането му, натискането на газта и получаването на желаното ускорение. Всичко това отнема време, за което спор няма / при едни е много малко при други е повече /. При автомата колко е това време? Като се сравнят винаги ще има разлика, но за едни времето / ръчка/ ще е по бързо, защото през това време са заети с педали и скоростен лост, а при / автомат/ натискаш педала и чакаш. Замислете се над това, мисля, че навика играе голяма роля.

Просто като ръчкаш сам оставаш с впечатление, че става точно това, което искаш(естествено ако колата е достатчъно к.с. и най-вече Nm)... А като си с автомат - че става това, което иска скоростната кутия.
Специално пък steptronica на БМВ ми е струва, че реагира доста добре, особено в спортен режим.
А към колега, който е писла темата - пробвай някой от тези автоматици, за които говориш, но в ръчен режим и сменяй сам от волана - аз правя един номер- давам на възможно най-ниска предавка постоянно - то така или иначе си качва автоматично на по-горна като влзеш много в червената зона.
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани