E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
В движение каране над час държи температура 80 градуса извънградско
А бензинката над 103-104
извънградско
А бензинката над 103-104

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Извънградско не ми е критерий, че над 85км/ч май не се включва перката...на мен ми е интересно как е при вас в градски условия и 1-2 минути след като спрете... (благодаря на колегите за данните - ако има още някой друг - да казва, за да се затвърди някакъв диапазон...)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
вашето градско е малко по-натоварено, но все пак при мен държи 83-88 градуса с климатик и 32 градуса на вън.
В началото тръгна нагоре, дори стигна 88 после падна под 85, 84, 83 .. качва се, слиза - горе долу такива са данните
според мен до около 90 си е нормално
В началото тръгна нагоре, дори стигна 88 после падна под 85, 84, 83 .. качва се, слиза - горе долу такива са данните
според мен до около 90 си е нормално
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Като загрее двигателя при мен поддържа между 90 и 94 с включен климатик. С изключен климатик май пак същата работа. Външна темп. - 31 градуса.
Още като запаля от студен двигател и включа климатика, перката започва поетапно да увеличава оборотите и по някое време отива на макс, или поне не доста високи обороти. Но от вътре, както и да работи, почти не се чува от шума на двигателя и от изолацията и ми е трудно да пиша за поведението й по време на движение.
За стъклата - щом и другя ГМ е почнала да ги вдига с едно натискане на бутона след заключване, работата определено върви към контактите в бравата.
Още като запаля от студен двигател и включа климатика, перката започва поетапно да увеличава оборотите и по някое време отива на макс, или поне не доста високи обороти. Но от вътре, както и да работи, почти не се чува от шума на двигателя и от изолацията и ми е трудно да пиша за поведението й по време на движение.
За стъклата - щом и другя ГМ е почнала да ги вдига с едно натискане на бутона след заключване, работата определено върви към контактите в бравата.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Днес бях при mirafiori - свалихме най-напред комфорт модула, сложихме си моя, последван от адаптация на ключа - пак старата песен.
Перката:
Доста го мислихме...понеже се включва на макс - сменихме управлението на климатика за проба - пак същата работа...
Измъкна друга перка...работи една идея по-добре от моята (субективно - моята беше на колата-неговата само и включихме буксата...) - разбрахме се да я покарам ден два преди да платя...свалихме моята...и се оказа, че неговата е различна
(от 2003 година Е46...пиновете на буксата съвпадат, но като цяло изглежда по друг начин перката)
Друго - явно малко съм се поулял с обезвъздушаването, защото нивото беше паднало доста...долях към 400мл. вода...докато карах обратно към София ми направи впечатление, че никъде не вдигна повече от 90 градуса! (външна температура 25-26 градуса), а перката се включи на два пъти, но много адекватно...искрено се надявам да е била зле обезвъздушена системата и да се реши с това проблема...но май няма да мина без перка...ще видим...
Перката:
Доста го мислихме...понеже се включва на макс - сменихме управлението на климатика за проба - пак същата работа...
Измъкна друга перка...работи една идея по-добре от моята (субективно - моята беше на колата-неговата само и включихме буксата...) - разбрахме се да я покарам ден два преди да платя...свалихме моята...и се оказа, че неговата е различна



Друго - явно малко съм се поулял с обезвъздушаването, защото нивото беше паднало доста...долях към 400мл. вода...докато карах обратно към София ми направи впечатление, че никъде не вдигна повече от 90 градуса! (външна температура 25-26 градуса), а перката се включи на два пъти, но много адекватно...искрено се надявам да е била зле обезвъздушена системата и да се реши с това проблема...но май няма да мина без перка...ще видим...
Последна промяна Dimitroff на 20 Юли 2010, 10:14, променена общо 1 път
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Леле, ебаси филма от едно разбиване на ключалката... надявам се най-накрая всичко да се нареди и да почнеш да си караш колата без да я мислиш.
Si non confectus, non reficiat.
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
И мойта като я заключвам спряха да и светят мигачите и стъклата спряха да се свалят от ключа и се мисли за купе като отварям вратите стъклата слизат леко надолу и като ги затворя се вдигат 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Аз вече ... тотално не знам какво да правя!
Вчера съм се поолял с обезвъздушаването - 5 пъти го правих, уж по малко, но съм свалил нивото на антифриза...
Вчера като бях при mirafiori го видях - долях малко преди да си тръгна - никъде не е вдигала температура колата.
Днес на път за работа 86-87-88 градуса...има 1 60 секунден светофар, веднага след него я изпънах на първа и втора както си трябва...температурата 90, спирам на следващия светофар и гледам, че пада...89,88,87...и до работа 87-88...оставих я на паркинга пред офиса вдигна до 90 след 2-3 минути на място и чувам перката едва едва (както трябва да бъде!)
Дали пък след обезвъздушаването вчера и след доливането на вода (последва ново обезвъздушаване) не се е оправило...нямам представа, но днес перката работи много акуратно!!
Вчера съм се поолял с обезвъздушаването - 5 пъти го правих, уж по малко, но съм свалил нивото на антифриза...
Вчера като бях при mirafiori го видях - долях малко преди да си тръгна - никъде не е вдигала температура колата.
Днес на път за работа 86-87-88 градуса...има 1 60 секунден светофар, веднага след него я изпънах на първа и втора както си трябва...температурата 90, спирам на следващия светофар и гледам, че пада...89,88,87...и до работа 87-88...оставих я на паркинга пред офиса вдигна до 90 след 2-3 минути на място и чувам перката едва едва (както трябва да бъде!)
Дали пък след обезвъздушаването вчера и след доливането на вода (последва ново обезвъздушаване) не се е оправило...нямам представа, но днес перката работи много акуратно!!

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
на такива градуси трябва да работи .... обезвъздушаването си го правил на парно на мах нали... от тук нататък на студена и провери нивото на антифриза и хвърляй по едно око на Т
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Обезвъздушаването го правих на парно-максимална температура, но на най-слаба степен на вентилция...мислех, че така е правилно ?!
Нищо не ми пречи да го направя пак като я покарам - този път с включено на макс температура и макс вентилатор.
Температурата - това е първото нещо което правя след като запаля - влизам в скритото меню и гледам t през цялото време докато съм в колата!
Ще карам днес и утре така, пък да видим ... междувременно търся перка за проба (20-30 минути) и покупка ако се окаже, че има положителна разлика в сравнение с моята.
Нищо не ми пречи да го направя пак като я покарам - този път с включено на макс температура и макс вентилатор.
Температурата - това е първото нещо което правя след като запаля - влизам в скритото меню и гледам t през цялото време докато съм в колата!
Ще карам днес и утре така, пък да видим ... междувременно търся перка за проба (20-30 минути) и покупка ако се окаже, че има положителна разлика в сравнение с моята.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
pazokolarov - ще има пак сладолед от Мак Донълдс...усещаш ли
Благодаря ти - не знаех, че се прави на студен мотор...другото което не знех, е че се обезвъздушава от няколко места!


Благодаря ти - не знаех, че се прави на студен мотор...другото което не знех, е че се обезвъздушава от няколко места!

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Dimitroff написа:pazokolarov - ще има пак сладолед от Мак Донълдс...усещаш ли![]()
![]()
Благодаря ти - не знаех, че се прави на студен мотор...другото което не знех, е че се обезвъздушава от няколко места!
Аз като обезвъздушавах преди няколко месеца използвах само пробката, която е горе до капачката за доливане. Има ли някакъв шанс да съм Оакал положението ? Въпросът е дали за M52TUB20 има 4 пробки.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Едва ли е фатално, но може би не е 100% ефикасно по начина, по който ти и аз сме го направили.
Относно процедурата - не разбрах само това Heater cooler feed къде се намира...другите са капачката, болтчето до нея за обезвъздушаване и малкия термостат на ЕГР-а...
Относно процедурата - не разбрах само това Heater cooler feed къде се намира...другите са капачката, болтчето до нея за обезвъздушаване и малкия термостат на ЕГР-а...
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Въпросната пробка се намира на тръбата за парното, която е прикачена за стената на кутията на ДДЕ-то, срещу двигателя, зад ботуша на левия амортесьор.
За колите с външен подгревател, в отсека зад десния амортесьор - там имат още една пробка.
А някои може и да ги нямат всичките пробки

За колите с външен подгревател, в отсека зад десния амортесьор - там имат още една пробка.
А някои може и да ги нямат всичките пробки


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани