моля помагайте-318is или 320\м50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
ти май не си карал нито едното, нито другото щом продължаваш да ми спориш за нещо, дето не знаеш какво е. като казвам, че са сходни като мощност, имам предвид, че вървежа е почти един и същ. а като динамика са ТОТАЛНО различни защото
вече го обясних по-нагоре;)


- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Engi написа:ти май не си карал нито едното, нито другото щом продължаваш да ми спориш за нещо, дето не знаеш какво е. като казвам, че са сходни като мощност, имам предвид, че вървежа е почти един и същ. а като динамика са ТОТАЛНО различни защотовече го обясних по-нагоре;)
За колегата не знам, но аз не само съм карал, а съм имал и двете коли! Това, което казвам не е само прочетено, а и изпитано! ИС-а е много по-разумната алтернатива! Безспорно звука на шестака е несравним, но за истински спортни качества не може да се говори и при двете машини!!!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
тоя спор ми се вижда като Ауди А4 1.8Т и 2.6.
Ама 6-ка си е 6-ак квото и да говорите
Ама 6-ка си е 6-ак квото и да говорите

ТДС - Турбо Див Селянин
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Engi написа:ти май не си карал нито едното, нито другото щом продължаваш да ми спориш за нещо, дето не знаеш какво е. като казвам, че са сходни като мощност, имам предвид, че вървежа е почти един и същ. а като динамика са ТОТАЛНО различни защотовече го обясних по-нагоре;)
Не аз не споря с теб,

Някакси немога да разбера думата динамика какво изразява можеш ли да ми го обясниш това

добре ОК 320-ката има ТОТАЛНО различна динамика от тази на 318-ката...И какво от това, ако не въри повече от нея, тази динамка какво означава, някакси немога да си го обясня, говоря сериозно неразбирам...
За мен нещата са прости: Едната кола върви повече от другата, тоест харчи повече от другата (разхода е управдан), немога да разбера защо и е на едната кола да реве повече от другата, да харчи повече от нея и да върви колкото нея (приблизително) като гледам цифрите и по груба сметка за да караш 320-ка ще ти трябват по 40 лева отгоре на всеки 1000км. пред 318-ката(ИС), а ако карам повече ще ми излезе даже по 100 лева отгоре и то само заради 6-тимата в редичка.Мерси не ми е изгодно просто! Всеки си преценява, аз също мо скромно мнение 100лева са си пари, за да се дават еи така, само за единия звук.Теб звука те кефи, какво и другите неща и си склонен да даваш по повече пари за гориво, избора си е твоя, всеки си решава сам с краина сметка, аз не се упитвам да убедя някой в нещо просто казвам как ги виждам нещата това, съжалявам, ако съм засегнал някой.Както казаха колегите преди мен kal, Ачо 318 ИС е просто по-изгодна погледнато от всякаде
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
извинявам се че се намесвам във спора ама ако искаш изгодна кола си вземи някой Нисан Микра сложи и газ и се кефи на малкия разход.А за разликите между 318ис и 320 според мен са доста и то в полза на 320 с изключение на разхода,която разлика е долу горе 1 литър на 100км а това са някакви си 2лв и мисля че всеки 2лв повече си заслужават да се дадат щото поведението на двата двигателя е съвсем различно.Шестака е много по-спокоен тихите му обороти са 500,караш си на 3-та с 20-30 без никакво придърпване което е типично за 4 цилиндровите двигатели като цяло.Сега за звука
просто е неуписуем на мен лично ми действа като наркотик като чуя двигателя между 4000 и 6500 оборота невероятно е усещането особено и ако е сменена и изпускателната система.За вървежа (и двете съм изпитал) личното ми мнение е че 318ис е малко спъната просто усещам как на по-високите обороти умира и не му стигат силиците макар че е 10 коня по-малко от 320

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Ами ти що не си вземеш поне 325 ще дава 1.5-2- литра отгоре тва са пак 2-3 лева,извинявам се че се намесвам във спора ама ако искаш изгодна кола си вземи някой Нисан Микра сложи и газ и се кефи на малкия разход



Всеки си прави сметка човече не се присмивай на това

- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
SuPeR_FLY написа:извинявам се че се намесвам във спора ама ако искаш изгодна кола си вземи някой Нисан Микра сложи и газ и се кефи на малкия разход.А за разликите между 318ис и 320 според мен са доста и то в полза на 320 с изключение на разхода,която разлика е долу горе 1 литър на 100км а това са някакви си 2лв и мисля че всеки 2лв повече си заслужават да се дадат щото поведението на двата двигателя е съвсем различно.Шестака е много по-спокоен тихите му обороти са 500,караш си на 3-та с 20-30 без никакво придърпване което е типично за 4 цилиндровите двигатели като цяло.Сега за звукапросто е неуписуем на мен лично ми действа като наркотик като чуя двигателя между 4000 и 6500 оборота невероятно е усещането особено и ако е сменена и изпускателната система.За вървежа (и двете съм изпитал) личното ми мнение е че 318ис е малко спъната просто усещам как на по-високите обороти умира и не му стигат силиците макар че е 10 коня по-малко от 320
Колега, нека да помоля в изказванията на всеки от нас, независимо каква теза застъпва, да има известна доза коректност! Както казах съм карал и притежавал Е36-ци и с двата двигателя! Но дори това не е нужно! всеки (почти) е виждал книжката за употреба на Е36. В последните страници е тех. информация за различните разновидности! Очебръкна според мен е разликата от 10.8 за ИС-ката (градско) срещу 12.9 (градско) за 320!!! Няма спор за машината, че е по-по-най, но и мин. октаново число, което може да се използва (дори при авт. скорости) е 95, а при ИС-а може и с 92!!! Не знам за твоята калкулация, но по моята е около 5 лв. на 100 км градско! при 2000 км месечно са 100 лв., годишно са 1200 лв. + по-скъпи и повече свещи, ф-ри, застраховка, данъци, каско... По мои изчисления разликата в годишната поддръжка е около 2000 лв. в полза на ИС-а! Това е един качествен кожен салон (ест кожа) + кр. фарове + кр. стопове! Или Яке Ескада за жена ти:)
Всичко казано по-горе е от личен опит, а не хипотетична ситуация

- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
писна ми от това дълбане в бездънен спор. какво значи динамика, аз не го разбирам така, бла бла бла...
абе тук е казвано НЕ ЕДИН път: тази кола се купува със сърце.
това е най-точното твърдение по въпроса. ако искаш истински адреналин, заради тотално различното усещане, ВИНАГИ ама ВИНАГИ ще си купиш шестака и съм сигурен, че няма кой да го успори. ако искаш да пестиш по 3лв. на 100км, да, безспорно отиваш и си купуваш ИСа и така. въпрос на приоритети
абе тук е казвано НЕ ЕДИН път: тази кола се купува със сърце.
това е най-точното твърдение по въпроса. ако искаш истински адреналин, заради тотално различното усещане, ВИНАГИ ама ВИНАГИ ще си купиш шестака и съм сигурен, че няма кой да го успори. ако искаш да пестиш по 3лв. на 100км, да, безспорно отиваш и си купуваш ИСа и така. въпрос на приоритети


писна ми от това дълбане в бездънен спор. какво значи динамика, аз не го разбирам така, бла бла бла...
абе тук е казвано НЕ ЕДИН път: тази кола се купува със сърце.
това е най-точното твърдение по въпроса. ако искаш истински адреналин, заради тотално различното усещане, ВИНАГИ ама ВИНАГИ ще си купиш шестака и съм сигурен, че няма кой да го успори. ако искаш да пестиш по 3лв. на 100км, да, безспорно отиваш и си купуваш ИСа и така. въпрос на приоритети
евала!! Точно така е!!!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: ре
Ачо написа: октаново число, което може да се използва (дори при авт. скорости) е 95, а при ИС-а може и с 92!!!
Това пък къде го прочете. То ако искаш можеш и газ за горене да наливаш - още по-евтино ще ти дойде. А ако, както спомена някой по-горе я караш само в неделя, а в делниците се возиш на градския транспорт - тогава хептем евтино ще ти легне.
Двте таратайки нямат нищо общо като усещане - затова някой като пита какво да купи - винаги му казваме 6-така. Щото после вероятността да съжалява е почти 95%, и само 5-я процента се радват, че са минали тънко. Ма тях и на каруца с катър да ги качиш пак ще се радват - щото трева бол и без пари, а и мадамите много си падат по пропелера забоден на челото на въпросния катър. Разни хора, разни идеали - затова ние си казваме мнението, пък всеки да си прави кривите сметки. Аз смятам, че тая тема се изчерпа. И няма да е зле някой да я забоде най-отгоре, щото ми писна на мен специално да го водим тоя спор през 3-4 месеца.
Тази тема се превърна пак във вечния спор за 320 и 318ис. Даже имам чувството че от време на време някой нарочно пита какво да си избера между шестака и ис. и след това ни гледа сеира как се надспорваме. Аз лично когато си търсех БМВ търсех точно 320 Е36 защото:
Е36 ме кефят като модел
това мога да си позволя в момента
шестак защото ми хареса този двигател като цяло дори и като форма (макар това на някой да се види смешно
точно 320 защото държавата в която живеем е България с данъци и мита определени според мощността по най абсурден начин и без никаква логика, и това е което мога да си позволя за момента.
Колата ми харчи средно 8/100 извън града при скорости 120-140км/ч, градско от 10 нагоре, като това нагоре зависи изцяло от отва как ще пожелая да си я карам....горивото А95.
За звука :преди да си я купя бях чувал за това че шестака има специфичен звук когато го чух в действителност наистина се очаровах от него и още му се кефя
Нищо против не мога да кажа за 318ис никога не съм карал такава само съм се возил и впечатленията ми са че и тя е страхотна кола.
Един колега си взе ИС и е много доволен от нея но и тои точно това търсеше.
За динамиката: мисля че това че двигателя е 6 цилиндъра никак не е тромав или нам си какво дето доста често някои говорят, за мене си е достатъчно пъргав за 150кс. Вече 8 месеца от как я имам никак не съжалявам за избора си, единственото което си мечтая е след време да мога да си позволя по-мощен шестак от този.....това го пожелавам на всеки
Е36 ме кефят като модел
това мога да си позволя в момента
шестак защото ми хареса този двигател като цяло дори и като форма (макар това на някой да се види смешно
точно 320 защото държавата в която живеем е България с данъци и мита определени според мощността по най абсурден начин и без никаква логика, и това е което мога да си позволя за момента.
Колата ми харчи средно 8/100 извън града при скорости 120-140км/ч, градско от 10 нагоре, като това нагоре зависи изцяло от отва как ще пожелая да си я карам....горивото А95.
За звука :преди да си я купя бях чувал за това че шестака има специфичен звук когато го чух в действителност наистина се очаровах от него и още му се кефя

Нищо против не мога да кажа за 318ис никога не съм карал такава само съм се возил и впечатленията ми са че и тя е страхотна кола.
Един колега си взе ИС и е много доволен от нея но и тои точно това търсеше.
За динамиката: мисля че това че двигателя е 6 цилиндъра никак не е тромав или нам си какво дето доста често някои говорят, за мене си е достатъчно пъргав за 150кс. Вече 8 месеца от как я имам никак не съжалявам за избора си, единственото което си мечтая е след време да мога да си позволя по-мощен шестак от този.....това го пожелавам на всеки

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани