моля помагайте-318is или 320\м50

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 09 Ное 2005, 20:56

благодаря на всички отговорили, явно м50 има повече почитатели и честно казано и на мен по ми допада, но ми се иска да разбера наистина ли е толкова капризен и чупещ се is, а до момента не разбрах нищо за това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 09 Ное 2005, 21:01

А уе нищо му няма на is-а,ама класиката си е класика ;)
One passion,one car,one life...

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 09 Ное 2005, 21:04

Ако говориме за М42Б18 ... аз поне не знам да има някъкви специфични проблеми(като за ///М40 например) мотор е хубав, не мога да кажа че е лош, хачри малко ( с около литър по малко от М50В20 за градско) но като усещане е мнооого далеч от шестимата братя !
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 09 Ное 2005, 21:05

Аз едно немога да разбера - как ще си купиш БМВ с мисълта да пестиш от нещо си. Тва е някакъв виц - ми като ви се пести или пък не ви се дават пари си купете някое тико и го карайте на метан докато са разпадне. Баси и кривата държава дето сме - навсякъде по света като се каже БМВ и то е равно на пари и просперитет, а тук = спестовност. То затова се събираме по 2-ма човека на сбирките - щото извадили хората ХХХХ лв. за БМВ, пък после едвам вадят по 2 лв. за бензин. Баси и смешките
Това е доста крайно мнение, колкото и пари да имаш винаги се съобразяваш и колко харчиш, но тва не е основното което искам да кажа, и аз съм за 6-така ама ако му попадне изгодно is-че да го върне ли? По отношение на това дали е капризен и чупещ се аз мисля че не е!Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 09 Ное 2005, 21:07

Ultimate_driver написа:Но като се сравняват 6 и 4 цилиндров двигател, разликата е там че 6-така по бавно се амортизира!


Я се обоснови за това ти твърдение :?:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

Мнение от Angel_Georgiev » 10 Ное 2005, 0:53

Dimitar написа:Аз едно немога да разбера - как ще си купиш БМВ с мисълта да пестиш от нещо си. Тва е някакъв виц - ми като ви се пести или пък не ви се дават пари си купете някое тико и го карайте на метан докато са разпадне. Баси и кривата държава дето сме - навсякъде по света като се каже БМВ и то е равно на пари и просперитет, а тук = спестовност. То затова се събираме по 2-ма човека на сбирките - щото извадили хората ХХХХ лв. за БМВ, пък после едвам вадят по 2 лв. за бензин. Баси и смешките.


Защо според теб хората постоянно увеличават мощността и намаляват разхода на гориво? Защото не калкулират и пресмятат? Защо има 740Д, защо има дизелов Ягуар? Защо се говори за 330и (Е90), че е по икономично от М3 (Е36)? Коато ми отговориш на тези въпроси пак ми обясни колко съм "беден", че мисля рационално!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 10 Ное 2005, 8:46

Не ми говори глупости - много добре знаеш какво имам предвид. Що не си купиш тогава 330 Е90 като е толкова рационално ми са мъчиш с Е36.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 10 Ное 2005, 10:59

И кво сега като имам бмв,трябва навсякъде с колата да ходя,да наливам само 100 октана,да не се качвам в автобус и да давам минимум тройно за подръжка на колата,спрямо собствениците на другите марки,поради причината,че карам бмв,така ли :?: :roll:
One passion,one car,one life...

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 10 Ное 2005, 11:03

ами да ако искаш карай ХлОпел кадет зареждай Н92 и плащай 3пъти по-малко за поддръжка :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Re: ре

Мнение от Engi » 10 Ное 2005, 11:28

Ачо написа:Като динамика са сходни!


е това пък ВЪОБЩЕ не е вярно:) като мошност са сходни, да, ма като динамика са на светлинни години един от друг;) единия се развърта в ниските обороти, а във високите увисва, докато другия в ниските го няма, а във високите рисува по асфалта и на втора.
и най-важното: УСЕЩАНЕТО:)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 10 Ное 2005, 13:23

Impasse написа:И кво сега като имам бмв,трябва навсякъде с колата да ходя,да наливам само 100 октана,да не се качвам в автобус и да давам минимум тройно за подръжка на колата,спрямо собствениците на другите марки,поради причината,че карам бмв,така ли :?: :roll:

Прави каквото искаш - да несъм ти бавачка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 10 Ное 2005, 14:43

Момци,то въпросът е как ,а не колко,рииш ли ;)
One passion,one car,one life...

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 10 Ное 2005, 16:48

ииинтересно спорче има тука ... димитре не знаеш колко истина има в думите ти :mhihi:
и все пак защо му е на някои да си купи бмв и да си го гледа в гаража и да казва аз имам бмв да ти дам ли жокер ... зашото живеем в БГ и друго е да си дупе с БМВ за пред хората ;) а иначе да се вози на рейсчето ... аз в тоя случай бих си зел тико и да си джиткам понеже с тея рейсове и таксита не се издържа ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 10 Ное 2005, 17:01

Ми нали и аз това имах предвид. Те що Камор-а ни заебаха със спонсорството - щото голям го вадим, ма пари за кафе нямаме :mhihi: .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Re: ре

Мнение от _BoBI_ » 10 Ное 2005, 17:45

Engi написа:е това пък ВЪОБЩЕ не е вярно:) като мошност са сходни, да, ма като динамика са на светлинни години един от друг;) единия се развърта в ниските обороти, а във високите увисва, докато другия в ниските го няма, а във високите рисува по асфалта и на втора.
и най-важното: УСЕЩАНЕТО:)


Не съм съгласен с теб за това спецялно и казано по този начин, писах в темата точно под тази пак по този въпрос, дал съм каталожните данни от книгата на Е36 и разликата във вървежа между 2-те коли е минимална, цифрите не говорят за увисване на 318ис, а изтрелване на 320-ката във високите обороти :mhihi:
:bchug:

П.С не искам да споря с никой просто казвам (цитирам) написаното от много по-знаещи от мен хора

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook