E46 с характер -проблем със стъклата и перката за охлаждане.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
pazokolarov написа:... Възможно е някой от хол-датчиците в бравата на шоф. врата да прави мизерии, а ГМ да няма проблем. Все пак той е изпълняващ модул за каквато команда му се подаде....
GM е упрявляваш модул, който изпраща упрарявляващи сигнали до различните елементи и агрегати на колата на базата заложения в него софтуер, в зависимост от информацията, която получава от различните датчици отчитащи моментни състояния и стойности.
Ако GM отчита отворена врата това наистина може да е причина да не се управляват ел. стъклата в този момент, но това означава че изключи ли управлението им през ключа, то ще е до момента докато колата се заключи отново.
Друг е въпроса, че осветлението все пак гасне след известно време (за да не изтощи акумулатора). Така е и ако се остави за по-дълго време отворен капака на багажника.
Може би е разумно при заключена кола да се натисне отново бутона "заключване" при което би трябвало да светнат плафоните в купето (поне при Е39 е така). Ако светнат значи за GM колата е заключена, т.е модула е получил коректен сигнал от датчиците по вратите ...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Да кажа до къде я докарах днес...
Ставам днес в 7:30, в 8:00 влизам в колата и давам на контакт - климатроника изключен, радиото изключено...подкача помпата...и очаквам всички звуци да спрат...ама не спират - перката върти на най-бавната скорост на контакт :lol: вадя ключа - перката спира!
Ядосах се от сутринта, запалих и тръгнах.
В 8:30 бах горе на Бояна пред музея за среща с колега от форума.
Преди да дойде - пуснах климатика да работи...след няма и минута перката се включи...изключи след секунди, после пак се включи...пак се изключи...всичко нормално...до момента в който включи и върти на последна скорост в продължение на 3-4 минути...точно дойде колегата и млъкна.
Замерихме нивото и налягането на фреона - всичко е нормално!
Давам пак на контакт за диагностика с ИНПА-та ... перката върти пак само на контакт на най-бавна скорост - колегата я гаси през инпата - гасне си...(послушна е
)...грешки няма...имаше, но те си бяха нормалните - алармата и парктроник + Glow Plug цилиндър 3 (това свещ ли е?).
Тръгвам си аз и отивам при един приятел...по пътя карам на климатик - перката си се включва често на висока скорост, но си спира...спирам пред момчето, гася и си викам...дай пак да дам на контакт...всичко е тихо!
, обаче само за 4-5 секунди...през който бях слезнал от колата, бях вдигнал капака и вече слушах - изведнъж перката се включва първо леко, после на максимална мощност!! Само на контакт при изключен климатроник!
Вадя ключа, заключвам - мигачите пак не примигнаха
Отидох в сервиза в който си обслужвам колата обяснявам всичко наред и пускам климатика на 25 градуса и максимална мощност - след няма и 30 секунди перката се пуска на макс, гася, вадя ключа и тя работи още поне 1 минута...обясних за мигачите и плафоните и след кратко чудене решихме да адаптираме комфорт модула, за да видим дали електрическите проблеми ще се решат...та сега съм я оставил там и ще стане ясно има ли ефект.
Възможно ли е перката да се шашка заради прецакан таралеж?
Това го знам, но те като решат да не мигат...не мигат - всичко е затворено, колата е заключена, но не мигат.
При заключена кола и работещи плафони и мигачи (в момента на заключване) като загаснат и пак натисна бутона за заключване - пускат си се (винаги е било така и си е нормално - това за колегата tsb_bg)
Aз аларма нямам - стария собственик нищо не е пипак - гаранция!
Аз бравата не съм пипал - само патрона махнах...едва ли е от това, но да - може да се пробва...макар да не смятам, че там е проблема...
Абе всичко започна след опита за кражба мамицата им!
Ставам днес в 7:30, в 8:00 влизам в колата и давам на контакт - климатроника изключен, радиото изключено...подкача помпата...и очаквам всички звуци да спрат...ама не спират - перката върти на най-бавната скорост на контакт :lol: вадя ключа - перката спира!
Ядосах се от сутринта, запалих и тръгнах.
В 8:30 бах горе на Бояна пред музея за среща с колега от форума.
Преди да дойде - пуснах климатика да работи...след няма и минута перката се включи...изключи след секунди, после пак се включи...пак се изключи...всичко нормално...до момента в който включи и върти на последна скорост в продължение на 3-4 минути...точно дойде колегата и млъкна.
Замерихме нивото и налягането на фреона - всичко е нормално!

Давам пак на контакт за диагностика с ИНПА-та ... перката върти пак само на контакт на най-бавна скорост - колегата я гаси през инпата - гасне си...(послушна е

Тръгвам си аз и отивам при един приятел...по пътя карам на климатик - перката си се включва често на висока скорост, но си спира...спирам пред момчето, гася и си викам...дай пак да дам на контакт...всичко е тихо!

Вадя ключа, заключвам - мигачите пак не примигнаха

Отидох в сервиза в който си обслужвам колата обяснявам всичко наред и пускам климатика на 25 градуса и максимална мощност - след няма и 30 секунди перката се пуска на макс, гася, вадя ключа и тя работи още поне 1 минута...обясних за мигачите и плафоните и след кратко чудене решихме да адаптираме комфорт модула, за да видим дали електрическите проблеми ще се решат...та сега съм я оставил там и ще стане ясно има ли ефект.
Възможно ли е перката да се шашка заради прецакан таралеж?

© написа:имай предвид, че мигачите не мигат докато не се затвори напълно колата т.е. например отворен багажник - заключваш колата, но мигачите не мигат. След като затвориш багажника (или задна врата) мигачите премигват (без да пипаш ключа) т.е. вече колата е заключена напълно.
Това го знам, но те като решат да не мигат...не мигат - всичко е затворено, колата е заключена, но не мигат.
При заключена кола и работещи плафони и мигачи (в момента на заключване) като загаснат и пак натисна бутона за заключване - пускат си се (винаги е било така и си е нормално - това за колегата tsb_bg)
jivko2828 написа:Интересни проблеми имаш, Ванка.
За перката си прав - на стария мотор не се чува изобщо, или поне аз мойта не я чувам.
За алармата е интересно, на мен ми се затварят така прозорците при заключване, но аз съм с афтърмаркет аларма с такава финкция. А сигурен ли си, че предишния собственик не е слагал нещо допълнително, не аларма, а нещо да е модвал оригиналната.
Aз аларма нямам - стария собственик нищо не е пипак - гаранция!
pazokolarov написа: До колкото си спомням, в бравата имаше май общо три такива датчика и кой точно или колко от тях ще правят мизерията - не е ясно.
Ванка, ако нямаш резервен, аз имам патрон с ключ за бравата, може да се пробва какво ще стане.
Аз бравата не съм пипал - само патрона махнах...едва ли е от това, но да - може да се пробва...макар да не смятам, че там е проблема...
Абе всичко започна след опита за кражба мамицата им!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Иванее, ресетни компа бре
- шанса да е бъгнало нещо и да се оправи е голям, а това ти е най-лесния вариант. Ако не помогне, тогава ще го мислим.

Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Това винаги го има като вариант, Zagy
- затова не бързам.
Аз реално нищо не съм сменил още - дадените пари до момента са 0.00лева (все още има хора в този форум, който първо гледат да помогнат, а после да кажат на каква цена - колегата oci диагностицира с Инпа и замери налягането на фреона абсолютно безплатно).
Има ново инфо по моя проблем...
Загадка! (чийто отговор знам)
Нека видим кой ще познае - (error in) Central body electronic е името на кой модул
...
Най-ама наааай интересното е, че нито Инпа, нито ДИС засякоха грешката...тъпия, смотан, умрял Карсофт обаче го направи (и то още миналия уйкенд)...е айде обяснете ми го това
Варианта всички проблеми да ми идват от него (включително и перката) е много голям!

Аз реално нищо не съм сменил още - дадените пари до момента са 0.00лева (все още има хора в този форум, който първо гледат да помогнат, а после да кажат на каква цена - колегата oci диагностицира с Инпа и замери налягането на фреона абсолютно безплатно).
Има ново инфо по моя проблем...
Загадка! (чийто отговор знам)
Нека видим кой ще познае - (error in) Central body electronic е името на кой модул

Най-ама наааай интересното е, че нито Инпа, нито ДИС засякоха грешката...тъпия, смотан, умрял Карсофт обаче го направи (и то още миналия уйкенд)...е айде обяснете ми го това

Варианта всички проблеми да ми идват от него (включително и перката) е много голям!
- impressionistus
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 25.06.2010
- Местоположение: обл.Русе/гр.Две могили
- Пол: Мъж
- Кара: BMW320i
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Много ви моля,помогнете !Нямам право да пускам теми/нов съм/
При смяна на акумулатора не изключих алармата/италианска/ и сега не мога да запаля-въобще не се включва нищо....,а довечера трябва да посрещам жена си от София
При смяна на акумулатора не изключих алармата/италианска/ и сега не мога да запаля-въобще не се включва нищо....,а довечера трябва да посрещам жена си от София
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Airbags?
Кви са тия грешки в тая кола бре
то остана ли модул, дето не го пере тока???
А за колегата oci мога само хубави работи да кажа - и на мен ми е правил безплатна диагностика, а и ме насочи към човек, който ми оправи шарнирите.


А за колегата oci мога само хубави работи да кажа - и на мен ми е правил безплатна диагностика, а и ме насочи към човек, който ми оправи шарнирите.
Si non confectus, non reficiat.
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Central Вody Еlectronic = GM (до колкото знам за по-новите модели)
Ако грешката е там е възможно да се появят толкова различни по естество проблеми на веднъж.
Там всичко е свързано, като сигнали и стойности от датчици и управление и бъгне ли се нещо то задължитено се отразява и на други изпълнителни команди към модули, които на пръв поглед са независими един от друг
От тук може да се ориентираш за какво иде реч ...

Ако грешката е там е възможно да се появят толкова различни по естество проблеми на веднъж.
Там всичко е свързано, като сигнали и стойности от датчици и управление и бъгне ли се нещо то задължитено се отразява и на други изпълнителни команди към модули, които на пръв поглед са независими един от друг
От тук може да се ориентираш за какво иде реч ...

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Колегата tsb_bg е прав, а колегата pazokolarov още преди 10-тина дни когато закачихме колата с ДИС за странното поведение на стъклата изказа съмнение, че е от въпросния модул! 
Колега, макар да си нов - имаш право да пускаш теми - просто преди да станат "видими" трябва да преминат през одобрението на модератора в съответния раздел
Аз съм много бос с тоците по колите, но ми се струва, че проблема при теб е ясен - алармата.
Вземи забери някой, който поставя аларми, заведи го до колата си и предполагам ще отстрани проблема

impressionistus написа:Много ви моля,помогнете !Нямам право да пускам теми/нов съм/
При смяна на акумулатора не изключих алармата/италианска/ и сега не мога да запаля-въобще не се включва нищо....,а довечера трябва да посрещам жена си от София
Колега, макар да си нов - имаш право да пускаш теми - просто преди да станат "видими" трябва да преминат през одобрението на модератора в съответния раздел

Аз съм много бос с тоците по колите, но ми се струва, че проблема при теб е ясен - алармата.
Вземи забери някой, който поставя аларми, заведи го до колата си и предполагам ще отстрани проблема

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Взех си колата...все едно не е била в сервиз
Стъклата - няма промяна.
Перката - няма промяна.
Плафоните и мигачите за сега се държат нормално, но...едва ли и те са се оправили (пък и те са ми най-малкия проблем в момента
)
Равносметката от днес:
1. диагностика с Инпа.
2. замерване нивото на фреона.
3. диагностика с DIS
4. прекодиране/адаптиране (така и не разбрах кое от двете
) на GM (комфорт модула)
Тотал: 0.00 лв., но и проблемите си стоят...всичките.
Zagy - послушах те и разкачих клеймите на акумулатора - поне час ще стоят така...после знам, че трябва да се чака на контакт, но нямам спомен колко време, а след това трябва и да се покара, за да се активират "коректно" всички системи...
Честно казано - съмнявам се, че ще помогне разкачането на акумулатора, но пък в края на деня, след другите опити - реших да опитам и него.
От тук вариантите са следните - намиране на GM модул и подмяната му с моя - ако се оправи нещо го купувам.
Намиране на ел. перка (макар, че моята си работи!
просто включва често и ... силно)подмяна с моята и ако има промяна - закупуване...
Междувременно - ако някой се сети за нещо - просто да казва

Стъклата - няма промяна.
Перката - няма промяна.
Плафоните и мигачите за сега се държат нормално, но...едва ли и те са се оправили (пък и те са ми най-малкия проблем в момента

Равносметката от днес:
1. диагностика с Инпа.
2. замерване нивото на фреона.
3. диагностика с DIS
4. прекодиране/адаптиране (така и не разбрах кое от двете

Тотал: 0.00 лв., но и проблемите си стоят...всичките.
Zagy - послушах те и разкачих клеймите на акумулатора - поне час ще стоят така...после знам, че трябва да се чака на контакт, но нямам спомен колко време, а след това трябва и да се покара, за да се активират "коректно" всички системи...
Честно казано - съмнявам се, че ще помогне разкачането на акумулатора, но пък в края на деня, след другите опити - реших да опитам и него.
От тук вариантите са следните - намиране на GM модул и подмяната му с моя - ако се оправи нещо го купувам.
Намиране на ел. перка (макар, че моята си работи!

Междувременно - ако някой се сети за нещо - просто да казва

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
След като свържеш акумулатора постави ключа в положение "контакт" за няколко минути (поне 5). После палиш.
Si non confectus, non reficiat.
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
ZKE - central body Electronic
хайде да мислим
сега....
хайде да мислим

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Още един жокер

на е46 е почти същото като показаното


на е46 е почти същото като показаното
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Няма разлика след откачане и закачане на акумулатора. 

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Dimitroff написа:Няма разлика след откачане и закачане на акумулатора.
Добре де, пробва ли това с ключа и ключалката ?
99% съм сигурен че това ти идва от ключалката която са ти разбили на шофьорската врата !
Както вече ти казах... почти същите симптоми се появиха на моята стара кола... с изключение а перката

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: E46 с характер (проблем с електрониката...май)
Aз вече нямам ключалка на шофьорската врата - след опита за кражба съм с това:

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани