За или против добавките в горивото и маслото.
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: За или против добавките в горивото и маслото.
то едното с другото няма нищо общо доколкото подразбирам от рекламата на този ресурс...
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: За или против добавките в горивото и маслото.
Това е един цитат от Рено форума:
"Ще напиша. Повече от 15 години ползвам маслата за третиране на QMI - Novoslick. Те са на тефлонова основа и снижават триенето 8 пъти.
Слагат се веднъж на 80к-100к км, дозировка 20% от маслото. Основната работа на това масло е първите 1000 км когато се отлагат тефлонови частици в зоните където се трие метал в метал. Резултатът от третирането е основно при студен двг - в първите 10 секунди триенето е 40 пъти по-голямо поради липса на масло, вследствие стичането от престоя и реално това се избягва с третирането.
Второто основно преимущество е че ако поради някаква причина системата остване без масло, спокойно може да продължите до първия сервиз.
Последното го изпитах на собствен гръб - преди 10 години ми отказа термостата на маздата на сточна гара. Естествено водата изхвърча, за капак ми светна лампата на маслото поради прегряването. Какъв бе резултата - никакъв, продължих без вода и масло поне още 1,5 км докато стигна до един приятел. Ако не бях с третиран двг нямаше да мога да мина и 100 метра.Ето за това говоря и предлагам този продутк без притеснение.А който иска да се смее. Но като остане без масло и му блокира двигателя ще плаче.Професионалистът като не знае нещо първо пита, после мисли и анализира и чак тогава се изказва."
Четох много положителни мнения за тези добавки в нета и от други форуми
Единствения недостатък е че е много скъпа но пък е за много километри- 100 000.Всичко е обяснено в сайта им. http://www.qmisx6000.com/
Последно като проверявах за моята Е34 М50Б20 бяха така:
1 литър за двигателя -109,90лв
500мл на ск. кутия - 69,90лв
50мл за един резервоар бензин - 27.90лв
"Ще напиша. Повече от 15 години ползвам маслата за третиране на QMI - Novoslick. Те са на тефлонова основа и снижават триенето 8 пъти.
Слагат се веднъж на 80к-100к км, дозировка 20% от маслото. Основната работа на това масло е първите 1000 км когато се отлагат тефлонови частици в зоните където се трие метал в метал. Резултатът от третирането е основно при студен двг - в първите 10 секунди триенето е 40 пъти по-голямо поради липса на масло, вследствие стичането от престоя и реално това се избягва с третирането.
Второто основно преимущество е че ако поради някаква причина системата остване без масло, спокойно може да продължите до първия сервиз.
Последното го изпитах на собствен гръб - преди 10 години ми отказа термостата на маздата на сточна гара. Естествено водата изхвърча, за капак ми светна лампата на маслото поради прегряването. Какъв бе резултата - никакъв, продължих без вода и масло поне още 1,5 км докато стигна до един приятел. Ако не бях с третиран двг нямаше да мога да мина и 100 метра.Ето за това говоря и предлагам този продутк без притеснение.А който иска да се смее. Но като остане без масло и му блокира двигателя ще плаче.Професионалистът като не знае нещо първо пита, после мисли и анализира и чак тогава се изказва."
Четох много положителни мнения за тези добавки в нета и от други форуми

Последно като проверявах за моята Е34 М50Б20 бяха така:
1 литър за двигателя -109,90лв
500мл на ск. кутия - 69,90лв
50мл за един резервоар бензин - 27.90лв

- sasho_t
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Re: За или против добавките в горивото и маслото.
Колеги аз сам решил да пробвам тази добавка http://www.prospeed.bg/bg/product/4282 на Bardahl. Премахва без демонтаж прекъсванията при ускоряване и нестабилни ниски обороти.Заминавам към морето и ще видим какво ще стане.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: За или против добавките в горивото и маслото.
Имам едно пежо което е 106 1.0 моно инжекция мотор карам го събота и неделя постоянно ...Преди няколко месеца му налях РЕДЕКС беше за 40л бензин но в резервоара имаше не повече от 10л мога (беше за експеримента) мога да кажа че това животинче полудя..Мошноста в високите скочи наистина чувствително а в ниските не се чуваше ка кработи и звука стана много по-плътен...Не бях очаквал такава феноменална разлика...забравих да спомена бензина в колата беше А100 ..На БМВ-то също съм слагал такава добавка (инжекторите ми са за чистене) и разликата пак се осеща мамка му и добавка.Мирише на нафта нз какво има вътре тубичката е около 50мл..струва 1.8лева .....
Последна промяна BABHOMED на 23 Юли 2010, 19:38, променена общо 1 път
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: За или против добавките в горивото и маслото.
аз също се чудех да досипвам нещо за подобряване на работата на двигатела.Имах джип дезелов,и сипвах няква не помня точно май беше на sheel,абе имаше разлика да ви кажа,но за бензин не знам как,чувал съм че не добре май да се слага.В същото време като знам кви говна си сипваме по бензиностанциите,вместо бензин....може и да не е чак толкова лоша идея
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: За или против добавките в горивото и маслото.
Преди 20 дена купих тези две добавки за дизел:
http://www.prospeed.bg/bg/product/4280
и
http://www.prospeed.bg/bg/product/4281
Първо сложих втората добавка и мога да кажа че има разлика.
В скоро време ще пробвам и тази 6 in 1
Колата се кара с масло Castrol EDGE Sport 10W-60. Смяна на маслото на всеки 5 000 км. или 1 г. В скоро време ще сменям масло и смятам да сложа в маслото тази добавка:
http://www.prospeed.bg/bg/product/4285

и
http://www.prospeed.bg/bg/product/4281
Първо сложих втората добавка и мога да кажа че има разлика.
В скоро време ще пробвам и тази 6 in 1

Колата се кара с масло Castrol EDGE Sport 10W-60. Смяна на маслото на всеки 5 000 км. или 1 г. В скоро време ще сменям масло и смятам да сложа в маслото тази добавка:

51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани