BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от BULL3T » 22 Юни 2010, 23:42

Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от Zubcho » 23 Юни 2010, 7:37

BULL3T написа:Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?


Не ти е пуснат тока. Под седалките, където са бушоните, се прокарваше някакъв ток с бушон. Имаше 1 пдф където всичко е описано подробно. Мисля на 12-та или 19 страница беше на тази тема.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от White 1913 Power » 24 Юни 2010, 18:19

BULL3T написа:Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?

А колко кабелчета имаше буксата на м20ката дето е била с часовник и колко кабелчета на м50ката?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от BULL3T » 25 Юни 2010, 0:51

White 1913 Power написа:
BULL3T написа:Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?

А колко кабелчета имаше буксата на м20ката дето е била с часовник и колко кабелчета на м50ката?


Не мога да ти кажа? Защо? Ще погледна утре и ще видя,но едва ли 2 25ци ще са различни? :confused:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от cod-cdbp » 25 Юни 2010, 1:02

BULL3T написа:
White 1913 Power написа:
BULL3T написа:Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?

А колко кабелчета имаше буксата на м20ката дето е била с часовник и колко кабелчета на м50ката?


Не мога да ти кажа? Защо? Ще погледна утре и ще видя,но едва ли 2 25ци ще са различни? :confused:


отговора на въпроса ти се крие под задната седалка ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от BULL3T » 25 Юни 2010, 1:20

_65536_kb_sec_ написа:
BULL3T написа:
White 1913 Power написа:
BULL3T написа:Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?

А колко кабелчета имаше буксата на м20ката дето е била с часовник и колко кабелчета на м50ката?


Не мога да ти кажа? Защо? Ще погледна утре и ще видя,но едва ли 2 25ци ще са различни? :confused:


отговора на въпроса ти се крие под задната седалка ;)


И ще земеш ли да ми покажеш най-накрая или ще продължиш да се лигавиш?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от Zubcho » 25 Юни 2010, 7:35

http://mitkomitashki.hit.bg/520%20s%20OBC.pdf и отиваш на страница 9 от този ПДФ. Там е обяснено какво да направиш по тоците. Същия този линк е даден на 1-ва страница.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от White 1913 Power » 25 Юни 2010, 20:29

BULL3T написа:
White 1913 Power написа:
BULL3T написа:Колеги имам един въпрос,

на старата ми е34ка 525и 88година големия борд ми бачкаше перфектно,а самата кола беше преди това с аналогов часовник,демек без никакъв борд. На новата реших да го сложа и не пали въобще,буксата влиза обаче няма реакция,колата е 92година и е с малък борд сега,къде може да е проблема?

А колко кабелчета имаше буксата на м20ката дето е била с часовник и колко кабелчета на м50ката?


Не мога да ти кажа? Защо? Ще погледна утре и ще видя,но едва ли 2 25ци ще са различни? :confused:

Повярвай има различни.Ще съм ти благодарен,ако погледнеш и ми кажеш.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: София,Пирдоп
Мечтае да кара: Е34 ///M5
Детайли за колата: 520i 24v M50B20 Vanos

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от kynchev_k » 27 Юни 2010, 22:44

Здравеите колеги.Кой може да ми помогне да ми запише две чипчета(да има едно резервно) за големия борд за е34-ката. Почерпката е ясна.

Колата е е34 520и с М50б20 ванос с пластмасовия резервоар.

Мерси предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от kraininski » 13 Юли 2010, 12:57

добрееее...сложих лостче дет командва борда ама никой не обясни на нас простосмъртните как се програмира кои функции и в какъв ред да вади....?! :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от cod-cdbp » 13 Юли 2010, 15:53

kraininski написа:добрееее...сложих лостче дет командва борда ама никой не обясни на нас простосмъртните как се програмира кои функции и в какъв ред да вади....?! :)


задръж лостчето :mrgreen:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от kraininski » 14 Юли 2010, 18:58

ех ма винаги едни мистериозни ги казваш :)
бях питал нещо за парното що работи само на макс коментара ти гласеше "отговора е в меча" :D къф меч кви рицари си помислих тогава преди да сменя онез глупости по него :)
сега съдейки по опита си с тея отговори нека предположа че задържайки го треа от самия борд да натисна последователно това което искам или ?
утре ше пробвам че от миналия месец не държа колата в хола :D
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"


Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: България,София.
Пол: Мъж
Кара: E 39,34
Мечтае да кара: E 39-M,E 65-Alpina
Детайли за колата: 0896863663

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от mitkosekurit » 06 Окт 2010, 1:06

Колеги нека някой ако има работещите HEX - файлове.Нека да ги качи в темата защото онези в началото на темата нещо не работят коректно.Та да могат и други колеги да си ги запишат на една памет и да си оправят бордовете.И то за смешна сума.А не за някви си 70-100лв от дару кар или камор или др.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от Zubcho » 06 Окт 2010, 10:28

Някой колега с тдс 95-та г. и оригинален борд да извади хекс файла, защото наличния не работи коректно. Под 40л. показва, че колата е на резерва.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"

Мнение от kraininski » 07 Окт 2010, 23:36

с тия данни при мен това се случва едва като останат 20 литра...май проблема е другаде...иначе показанията са му напълно точни...поне при мен....сверявал съм ги неколкократно
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook