318tds???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
318tds???
Здрасти на всички!
Решил съм да подпитам малко за 318 тдс и по специално за двигателя.
Почти съм сигурен, че ще кажете че има писани доста теми във форума:) Аз ги прочетох но разбрах само колко харчи и къв спънат кон бил и не знам си кво, но никъде не прочетох от някой който има такъв двигател колко км. е минал и кво е правил по колата!
Имам един познат с автокъща и той ми обяснява никога да не си вземам такъв мотор. Защото имал проблеми с охладителната система хвърлял водата незнам си кво... и че бил много капризен на нафта компа му трупал грешки от което колата почвала да пуши да не върви абе много негативи:( Аз понеже мразя митовете и легендите на автотърговците реших да питам и тук!
Ако на някой от вас му се занимава да напише някой ред ще съм му благодарен! само че повече ме интересуват ремонтите които е извършил и ако тръгна да си вземам такава кола какво да и гледам освен че задължително ще я мина през Дару Кар или Камор заради помпата и турбото.И още нещо, на А6 2,5тди (старата) има едно болтче намазано с жълта боя, което се върти ако е почнал да заминава елемента на помпата и при загряла кола мени обороти здраво след известно време каране! Ако има някакви магии и при 318тдс-ката, които борсаджииския мозък може да и направи за да е ОК! до като я продаде и после да си *бе маиката ще ми е интересно да науча! Май като за първи пост станах досаден.
Решил съм да подпитам малко за 318 тдс и по специално за двигателя.
Почти съм сигурен, че ще кажете че има писани доста теми във форума:) Аз ги прочетох но разбрах само колко харчи и къв спънат кон бил и не знам си кво, но никъде не прочетох от някой който има такъв двигател колко км. е минал и кво е правил по колата!
Имам един познат с автокъща и той ми обяснява никога да не си вземам такъв мотор. Защото имал проблеми с охладителната система хвърлял водата незнам си кво... и че бил много капризен на нафта компа му трупал грешки от което колата почвала да пуши да не върви абе много негативи:( Аз понеже мразя митовете и легендите на автотърговците реших да питам и тук!
Ако на някой от вас му се занимава да напише някой ред ще съм му благодарен! само че повече ме интересуват ремонтите които е извършил и ако тръгна да си вземам такава кола какво да и гледам освен че задължително ще я мина през Дару Кар или Камор заради помпата и турбото.И още нещо, на А6 2,5тди (старата) има едно болтче намазано с жълта боя, което се върти ако е почнал да заминава елемента на помпата и при загряла кола мени обороти здраво след известно време каране! Ако има някакви магии и при 318тдс-ката, които борсаджииския мозък може да и направи за да е ОК! до като я продаде и после да си *бе маиката ще ми е интересно да науча! Май като за първи пост станах досаден.
- Гост
-
пич като гледам няма много желаещи да ти отговорят поради простата причина че това за 99 % от юзерите не е кола а е както каза сам спънат кон и не става за нищо освен да си ореш с него нивата на село
относно това което те интересува имам такава от половин година и да ти кажа става не е толко зле ..... преди нея карах другия спънат кон на марката 316 така че има разлика 1 идеа в полза на 16ката , за сега не сам сменил нищо освен няколко ремъчета и колелца щото ми се счупи 1 държач и стана малко мазало отпред , тея проблеми за охладителната система не са ме настигнали още всичко си бачка на 6 и не ми хвърля вода от никъде освен като си пусна чистачките да мия стъклото
, за пушенето си пуши ама и върви ако не верваш тука има 2ма лузъри (
)които возих това лято на морето те да кажат върви ли или не , даже на единия му правих ескорт до сф да се прибере та за това сега и тои си търси дизелче
а относно тая врътка за която питаш да ти кажа не знам да има пък и не сам гледал грам не разбирам от коли за това някои друг да каже
и като за финал ... зависи какво искаш да караш такова си земи ако не ти пука че ще те минават разни гъзета с астри и голфчета зимаи дизелчето и се кефи (то не че на тея с 318,320 с резачките им прощават де .. ам тфа е друга тема) и все пак гледай колко по нова толко по добре пък каквото и да земеш все ще си ремонтираш не си прави сметки че ще караш само

относно това което те интересува имам такава от половин година и да ти кажа става не е толко зле ..... преди нея карах другия спънат кон на марката 316 така че има разлика 1 идеа в полза на 16ката , за сега не сам сменил нищо освен няколко ремъчета и колелца щото ми се счупи 1 държач и стана малко мазало отпред , тея проблеми за охладителната система не са ме настигнали още всичко си бачка на 6 и не ми хвърля вода от никъде освен като си пусна чистачките да мия стъклото



и като за финал ... зависи какво искаш да караш такова си земи ако не ти пука че ще те минават разни гъзета с астри и голфчета зимаи дизелчето и се кефи (то не че на тея с 318,320 с резачките им прощават де .. ам тфа е друга тема) и все пак гледай колко по нова толко по добре пък каквото и да земеш все ще си ремонтираш не си прави сметки че ще караш само

Не ме вълнуват кисели дупета Астри и Голфове дали ще ме надминават или пък с is-ки или 320-ки, защото сега карам 124-200Е и не е от най бързите, но пък са му много дълги скоростите и като се засили не се оплаквам как върви, абе общо взето съм свикнал. Аз търся по-нисък разход само заради това искам дизел, не ми пукак как върви и дали ще ора с него защото имаме трактор на село за оране! Единственото което ме вълнува е здравината на мотора и цените по подръжката му. Дали ще вися през два месеца за диагностика в някой сервиз за нещо дребно без което няма да върви както трябва или ще карам повече. И ако някой обясни за горивната помпа няма да е лошо също:)
- Гост
-
пич теб някои май яко те е наплашил ако мислиш така по добре си земи голф да не се троши .. я му кажи на тоя да си (... 18 ...) и си зимаи колицата и се кефи няма какво толко да се строши и да не се оправи а колко ще висиш зависи дали имаш познати майстори да ти я оправят по бързо .. цените са си нормални за това което ти казах че ми се случи ми излезна към 200 лв а за помпата сложи 1000 лв в банка да се трупат на лихва пък като се преебе помпата ще са станали 2000 и си купуваш една помпа и си свиркаш така че това е за теб колата
и както ти казах колко по нова толко по добре сега ако земеш некоя дръта скъцотина може и да се проклинаш цел живот
а още по добре ако идеш да си я докараш сам от ДЕ поне ще знаеш че е подържана и няма толко да и се косиш ам стига сам ти писал и не се чуди че накрая нищо няма да измислиш зимаи и караи то ще си покаже 
и както ти казах колко по нова толко по добре сега ако земеш некоя дръта скъцотина може и да се проклинаш цел живот


- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Ako те кефи колата и търсиш разумен разход си я купваи и това е!Аз също търсих такава когато бях решил да взимам кола, но взех 318и защото излезна много запазена и изгодна.Според мен 318тдс е толкова надеждна колкото другите е36 а и като взимаш то се гледа в какво състояние нали
а и да се развали нещо после това е 8-9 годишна кола, няма да струва милиони.Факт е обаче че не се намира лесно запазено 318 тдсче!

- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Здравейте момци! Та ако искаш бегачка - не става. Ако искаш кола за каране, икономична и не много скъпа за подръжка- твоя е! От Февруари до сега сам минал 25к, изтърках един комплект нови гуми и съм сменил: дисковете, накладките, шарнири и тампони отпред, един накрайник, задни амортесьори, филтри и масла. Това са неща, които всеки сменява. Като цени частите са доста приемливи.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
bam-bam написа:... за пушенето си пуши ама и върви ако не верваш тука има 2ма лузъри ()които возих това лято на морето те да кажат върви ли или не , даже на единия му правих ескорт до сф да се прибере та за това сега и тои си търси дизелче
Баба ти е лузър.
За мен колата на бам-бам върви повече от прилично. Вярно е, че пуши и трака, но няма как - дизел е, при това 4 цилиндров. По-важното е, че този модел са по-късни и не е проблем да си вземеш кола, произведена 97-98 година и тя да е запазена. От нея не може да се очаква бърнаут, метли в завойте, но пък който не е фен или иска да си щади возилото ще избере именно този модел. Вървеж - стори ми се, че върви почти колкото 18-ка бензин - М40, което за мен лично е предостатъчно...


- hristo_t
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds
И аз имам 318 тдс.Много сам доволен от нея.Голям късмет че я намерих -97година,бордови компутар,двузонен климатроник,алуминиеви джанти,-така я купих.Лошото в кавички е само цената,понеже е с екстри и по ново година.За тези пари можех да си купя 2 316-ки базовки.Но не съжалявам.Вече около година я карам и само маслото сам сменил.Вярно че не е много бърза,но удовлетворява моите потребности,,ама и аз не сам от наи смелите.Така че не се чуди ами я купувай и карай.
htt
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега 318 tds, изпадне ли ти такава кола в състояние,което те удволетворява я взимай без да се замисляш
Ако реша да купя дизел,ще избера само този вариант и без това нафтата стана по-скъпа от бензина а 2,5 литровите ТДС-ве си харчат почти като бензинови - от тях файда няма
Това поне ще ти дава 5/100
Георги Пенчев

Ако реша да купя дизел,ще избера само този вариант и без това нафтата стана по-скъпа от бензина а 2,5 литровите ТДС-ве си харчат почти като бензинови - от тях файда няма

Това поне ще ти дава 5/100

Георги Пенчев
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани