320Д 2003 М47N не се форсира и няма мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
320Д 2003 М47N не се форсира и няма мощност
Колеги каква може да е причината споменатият двигател да не иска да се изфорсира над 4000 оборита? Не иска да стигне до прекъсвача, все едно прекъсвача е на 4000!? Беше се прецакала турбината, сега турбината е сменена, а пак не иска! От помпата да не е нещо и тя заминала? Ще съм благодарен да се изкажат разбиращите от дизели! Грешки няма, освен тези, които касаеха турбината, сега вече не е така! Предварително благодаря!
Последна промяна slitter на 05 Юли 2010, 0:48, променена общо 1 път
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
нали знаеш че на място и да искаш не може повече от 4000об - има нещо като защита
в движение .. по-запознатите да кажат
в движение .. по-запознатите да кажат

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
а в движение вдига ли ги? Ако не или е дебитомера или не и стига манджа-сиреч помпата
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
Значи, да обясня по-подробно за какво става въпрос! Колата спря да върви както вървеше - едвам набира. Оказа се че се е прецакала турбината. Въобще не искаше да се включи и вървеше все едно трабант набира и съответно записваше грешки относно този проблем. Сега турбината е сменена, грешки вече никакви не записва, данните в реално време са точно такива по стойности, каквито би трябвало да бъдат по фактическо значение. Обаче колата пак не върви толкова добре, колкото преди! Сега след смяната на турбото ще се смени и филтъра на картерните газове, който може би никога или поне скоро не е сменян.
Прави ми впечатление, че не иска да се изфорсира до края, дори в движение, а понеже говорим за автомат - предавките на спорт ги сменя максимум на 4400 оборота макс. Както и да е! Дори и на тези обороти да ги сменя преди беше доста по-динамична отколкото сега! Преди въртеше гуми и се включваше светлинния сигнал на ДСЦ, че иска да превърти, а сега не! Мисля, че горе долу успях да обясня. От какво може да се спъне така тая кола още? Все пак е 150 коня!

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
Така като чета най вероятно са вакумите на турбината .... Провери ги пак независимо че скоро са ти сменили турбината, вакумните маркучета се вадят лесно и колата едва крета след това!
Другото което може да е клапана на търбото , но не мисля по-скоро са вакумните маркучета
Другото което може да е клапана на търбото , но не мисля по-скоро са вакумните маркучета

Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
Колега и твоят проблем май ще дойде досущ като моя.
Също ми е 150 коня, отремонтирах турбото и пак набира като трамваи може би и по бавно, смених и дебитомер пак така. Истриха ми грешките, които бяха отчетени, а именно турбо и пак никаква промяна. Проверих катализаторите чисти са.
Утре я карам в сервиз за по сериозно ровене и щом имам някакъв резултат ще пиша.


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
Според мен проблема е в 2 неща турбо и дюзи.... виж на дюзите за норми и отклонения, а турбото няма да ти обяснявам
, там е въпрос на доста работа.... В смисъл на търсене, тук мн колеги ще ти кажат вакуми, клапани.... но се сещаш че половината даже няма да знаят къде са..... Слушай колата, ..... Ако има проблем с дебитомера, мога да ти кажа "лек" ще върви все едно има 5 дебитомера 


- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
milennyc написа:Според мен проблема е в 2 неща турбо и дюзи.... виж на дюзите за норми и отклонения, а турбото няма да ти обяснявам, там е въпрос на доста работа.... В смисъл на търсене, тук мн колеги ще ти кажат вакуми, клапани.... но се сещаш че половината даже няма да знаят къде са..... Слушай колата, ..... Ако има проблем с дебитомера, мога да ти кажа "лек" ще върви все едно има 5 дебитомера
Така .... на мен лично 2 пъти ми се е случвало колата да не може да набира и да вдига обороти и 2 пъти се оказа изваден маркуч на вакума ...
Като се има в предвид пишман майсторите в БГ вс може да се очаква!! Дюзи а колата викаш няма да тресе а ?

- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
и аз сам на това мнение xerial
маркучетата около турбото
или клапана .провери първо маркучите че е по евтино 



Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
и хубу нали са гледани данни под товар и как ще си прай буста тая кола с откчено управление на турбото????
със сигурност няма и да са дюзи щеше да пали трудно и да тресе
мисля че е дебитомер или неадаптиран такъв!!!
със сигурност няма и да са дюзи щеше да пали трудно и да тресе
мисля че е дебитомер или неадаптиран такъв!!!
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
Мислехме, че всичко идва от турбото, което въобще го нямаше! Сега му се чува лекинкия тънък гласец и си работи след смяната, а мощност няма! Не е от съединителя, щото не е като да ръмжи, а да не върви, просто е като електричката София-Перник! И ми е чудно тия дет правиха турбото как не са видели некой маркуч да е нещо...! Както и да е, колата отива при Ясен Николов! Като се разбере от какво е, ще пиша!
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
© написа:нали знаеш че на място и да искаш не може повече от 4000об - има нещо като защита
в движение .. по-запознатите да кажат


- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира
това не означава че турбото надува както трябва,свирене има при надув 0.2-0.3 но може повече от това да не иска по-няква причина и мощност няма да имашslitter написа:Сега му се чува лекинкия тънък гласец и си работи след смяната, а мощност няма!

- miroman4o
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd (M57N)
Re: 320Д 2003 М47N не се форсира и няма мощност
Колега един приятел имаше подобен проблем който се оказа от един от 2та катализатора, може би не зле да ги провериш
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани