Термостат и филтри

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Термостат и филтри

Мнение от wladio » 03 Юли 2010, 20:43

Колеги здравейте,аз карам е-39,но мисля да си взимам е46-та да ви питам-интереса ми е за 2000 дизел.казаха ми че имал два термостата,вярно ли е и защо са два и къде са?и др въпрос ми е някакав филтър на турбото,ще поискам и обяснение за него.благодаря ви много. :wave:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Термостат и филтри

Мнение от Zagy » 03 Юли 2010, 21:48

Вярно са ти казали - термостатите са 2 броя - малък и голям. Филтъра, за който говориш, е за картерните газове - той пази турбото от разни лоши работи. Към кой точно мотор на Е46 си се насочил?
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Термостат и филтри

Мнение от wladio » 03 Юли 2010, 22:07

ами 2000 дизел
а каде са тия два термостата и защо са два????и кога кой отваря,?и на колко градуса?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Термостат и филтри

Мнение от Zagy » 03 Юли 2010, 22:16

"2000 дизел" е в два варианта - такъв като моя (ротационна помпа за високо налягане - 136 коня) и по-новите (комънрейл - 150 коня). Кой от двата заглеждаш?

Термостатите са голям и малък - големия е до водната помпа, а малкия е до охладителя за рециркулацията на изгорели газове. На колко градуса отварят - божа работа...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Термостат и филтри

Мнение от wladio » 04 Юли 2010, 8:33

еми да ти кажа какъв изпадне-но да те питам кой двг е по добър?и кои по издръжлив?и колко кинти струват?щото тук некви момчета ми говорят закосмически цени,и ме убеждават да не взимам такава кола.иначе са много доволни,но защо така говорят-май е от злоба......но не ми пука

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: Термостат и филтри

Мнение от kelemety » 04 Юли 2010, 10:10

wladio написа:еми да ти кажа какъв изпадне-но да те питам кой двг е по добър?и кои по издръжлив?и колко кинти струват?щото тук некви момчета ми говорят закосмически цени,и ме убеждават да не взимам такава кола.иначе са много доволни,но защо така говорят-май е от злоба......но не ми пука


:mhihi: Злобеят а?! ... сега ги има и за жълти стотинки, ама дали ще е свестен дизел :dunno: , както винаги читавите малко по-високи цени държат, но не мога да се ангажирам с цена понеже не ги следя в момента кое е скъпо и кое евтино :wave:

А за разликата м/у 136 и 150 коня, виж темите в началото, полезноте там редовно се пита кое е по добре, коя по малко харчи , коя повече върви, коя какви проблеми има и т.н.

И очакваме трансфера ти в нашия отбор :ok:
Изображение
Rear Wheel Driven

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Термостат и филтри

Мнение от ///M_Martin » 04 Юли 2010, 10:12

Е46 дизел е изключително удобна и икономична кола.Прочети важните теми за да си отговориш на някои важни въпроси ;)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook