Волана тресе, колата също
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			29 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- ataman
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 235
 - Регистриран на: 14.11.2004
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 
http://www.bimmerwerkz.com/forum/index. ... opic=24429
http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
			
		http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
"Ахилесавата пета" на 5/6/7 серия от '80 година насам?!? Хм! Ще видим.ataman написа:http://www.bimmerwerkz.com/forum/index. ... opic=24429
http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
Penchev написа:Колеги,какво ще рече товаTHRUST ARM BUSHINGS or CONTROL ARMS
![]()
Георги Пенчев
Това са тампоните на Power Flex, за които имаше тема някъде из "Масови". За тях се чуват се само добри отзиви. Казват, че подобрява доста устойчивостта на автомобила в завои. Дори аз мисля да сложа такива, но още се чудя, защото съм с чисто нови носачи (които си идват с тампоните на тях), т.е. ще трябва да ги свалям, да демонтирам сегашните тампони и да сложа новите на Power Flex....
 Мноооого работа бе, а след това пак 100 лв. за реглаж преден мост.
Иначе, ето това е въпросното чудо:
* Позиция 1, 2, 3 са за преден мост
* Позиция 4 е за заден мост
Комплекта е около 380 лв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- gego_n
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 488
 - Регистриран на: 20.09.2005
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: бавно
 - Детайли за колата: нищо особено
 
Здравейте колеги ,  
 от спирачни дискове предни имам горчив опит. до миналата година имах е34-ка. Между 90-110 км/ч при спиране предицата не се търпеше, буквално тръгваше да мени посоката .... тресеше от дискове, ама само при спиране и няма начин да не го усетиш на волана с ръцете си, най-вече там се усеща и идва на дума , че са дискове. В последствие ги проверих и се оказа , че ляв диск отпред е безобразно крив  но при подмяна проблема изчезна ..  В случая аз си мисля , че е от джантите  
  кофти болтове или фланци...     на е39-та при купуването имаше леко трептене в предницата при минаване по дупките /дал господ по бългаските градски пътища бол/  и глухо тупане - двата тампона на стабилизиращата и лява -би..тка . смених ги и возията сега е яка .
			
		- Lucky
 - Старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1619
 - Регистриран на: 10.11.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
 - Мечтае да кара: 5GT 535i
 
При мене нищо не тресеше но реших, че трябва да направя реглаж на предница и айде в Дкур 
 и там на стенда за оглед първо и 
  
 кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част 
			
		
 и там на стенда за оглед първо и 
  
 кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част - ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
Re: И после кво???
Чакам кит тампони за носачите + стабилизиращите щанги...bgbule написа:Има ли развитие... чух нещо си напреднал...
Щом ги получа, ще научите повече за напредъка...
Засега ме е страх да се хваля, за да не ме хванат уроките!
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Lucky написа:При мене нищо не тресеше но реших, че трябва да направя реглаж на предница и айде в Дкури там на стенда за оглед първо и
![]()
кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част
Lucky, за рейката какво мислиш да правиш ако е истина ,недай си боже ?
П.С. По другия въпрос за зимните гуми
Георги Пенчев
- Bavarishe
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3117
 - Регистриран на: 9.08.2004
 - Местоположение: СофиА
 - Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
 - Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
 
Lucky,а рейката не се ли рециклира?Ние на А4-та сложихме нова рейка и по-добре да не те плаша с цената,а още по-лошотое,че чакаш да дойде от ДЕ,но ти пожелавам да не е нищо от това,което са ти казали 
			ТДС - Турбо Див Селянин
		- Lucky
 - Старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1619
 - Регистриран на: 10.11.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
 - Мечтае да кара: 5GT 535i
 
Рециклира се и мойта е след рециклиране ама изкара само 2 хил км. ще ходя първо да направа рекламация да видим какво ще стана. Нова е само в краен случай.
			
		- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
Смених гумите с джантите (16-ки от Е38!) и сложих нормалните (оригинални железни) джанти 15-ки с нови гуми Michelin Alpin и .... 
всичко си дойде на мястото! Вече няма вибрации на 120 км/ч, а и при спиране не тресе...
Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
Извод: Карайте само с оригинални джанти и само за съответния модел (в случая - Е39), за да нямате проблеми с центр. отвор!
Още един проблем е разгадан!
			
				всичко си дойде на мястото! Вече няма вибрации на 120 км/ч, а и при спиране не тресе...
Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
Извод: Карайте само с оригинални джанти и само за съответния модел (в случая - Е39), за да нямате проблеми с центр. отвор!
Още един проблем е разгадан!
Последна промяна ICE на 28 Апр 2006, 2:14, променена общо 2 пъти
					
				
			
		4ак сега виждам темата, ако я бях видял по рано направо Щях да ти дам отговораICE написа:Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
дори и да е то4ен пак ще тресеICE написа:Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
та накратко: каквото и да направиш от тук нататък, спасението е само едно
Просто при разстъргването е изместен центъра на джантата
е21 345 0-402м  12.18

		
- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
Аз знам и втори вариант, а именно 15-ки железни - оригинални и 16-ки ляти дж. - пак оригинал (т.е. за Е39!!!)TOM написа:... каквото и да направиш от тук нататък, спасението е само еднодинами4ен баланс на специален стенд...
			29 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани