прекомерно загряване на турбината
Модератор: bum_bum
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
DA WOLF написа:ти мислиш ли че нямам??
ама с тоя нароу банд всичко е мноо неточно и мноо бавно и не мога да му се доверявам прекомерно.............
м/у другото ми показваше нормална смес
еее не ти говора за уред закачен на нароу банд, а за такъв закачен на зеитроникс

За тез закачени на нараубанд в другия форум почна една дискусийка с реконструкора, дето даже мапвал по нараубанд

Щом като имаш вече такъв уред, контролерчето, с вход WB сигнал (0-5в, където 0 е бедно, 5в богато) към такъв стандартен уред (0-1в, 0в - богато, 1в - бедно) излиза 15лв и вече ги правим серийно

j1v написа:DA WOLF написа:
За тез закачени на нараубанд в другия форум почна една дискусийка с реконструкора, дето даже мапвал по нараубанд.. и там съм си казал мнението какво ми е за тях.
Ми аз вече 3-4 коли съм ги настройвал базово на НБ и след това при закачане на УБ е имало нужда само от дребни корекции. И няма нито един счупен мотор въпреки изродиите. Говорим за стрийт перформанс , не за екстрийм.

- |CL|NIKI
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X3/X5/Audi CQ HTA3582r
този проблем с загряването на турбото не е бил от бедна смес а от това че ми се беше разхлабил0 зъбното колело на изпускателния вал и се беше върнал на оригиналното си положение,че даже и на малко предварение, пак го забавих леко и проблема е история 

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани