БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от BMW_RIDER » 27 Юни 2010, 20:51

BMWPOWERRR_ACM написа:Добре, аз ти задавам така въпроса:
Мислиш ли, че точно критерия за качество е да направиш е двигател с над 8 литра?Много ясно, че ако ще да го скопиш до неузнаваемост пак ще дърпа като луд!А за времена на Нюрбургронг, на кой му пука?Всяка марка може да си подготви кола, с която да атакува пистата!И защо като е толкова според теб успешен този 20 годишен двигател вече няма кой да го купува?Вероятно защото харчи колко Н1 на Хамър! :mhihi: Додж Вайпър бяха пред вечно спиране на производстовото и се отърваха на магия през 2009-та!Това е точно защото вече е супер смешно да вземеш един трактор с 8000кубика и да бълваш окиси все едно си цял завод!Плюс това тази кола намира приложение почти само в Щатите, точно защото там бензина е 3 пъти по-евтин от Европа, колите като нови са 2 пъти по-евтини от Европа, няма данъци ако ще и 10 000 кубика да ти е колата, плюс това Американците са големи националисти и все има някои, които да си я купят ей така за спорта.Да не говорим за стандарта им на живот, че за голяма част от тях е ненужно да си купуват куп неща, но го правят за да купят нещо просто, като почнеш, каравани, пикапи, автобуси, които са подвижни спални с кухни и т.н.!Но да не изместваме темата.
Мислиш ли, че има марка на света, която да не може да направи двигател от много, много кубици и той да не издържа?Всичко е до материали.Който иска прави, който иска не прави.Но двигатели на Мерцедес съм виждал доста повече счупени отколкото на БМВ.Да не говорим, че това се отнася за по-стари коли когато Мерцедесите като мощност върху кубици спрямо БМВ бяха на светлинни години.Хем бяха по-мощни нашите, хем по-издръжливи.Не виждам как проблема ще им е бил само в теглото на колите.Имаха си 190, имаха си ''Ц'' класа след това, слагаха им големи мотори, но пак бяха далеч зад тройката, нали?Смятам ще се съгласиш.За 5-цата и ''Е'' класата пък не виждам смисъл да се спори изобщо...единствено Мерцедес си остана Мерцедес при ''Ес'' класата и за много хора там нямаше конкуренция защото БМВ 7-ма серия, а после и Ауди А8 били доста зад нея.Но това си бе чист маркетинг наложен от разни списания тем подобни.Да не говорим, че Панамера дори си е доста по-добре от ''Ес''-ката, но върви обснявай като ти кажат, че Мерцедеса бил Мерцедес.
На мен ми се бе случвало да гледам в списание ''Автобилд'' за едно и също нещо при сравнение на модел Мерцедес с модел БМВ все да се слага предимство в онези тъпи точици все за Мерцедес, а уж единия път трябваше по пътя на логиката предимството да е за нас. :mhihi: Най-големия смях беше когато излезна квадратното ''чудо'' да го сравнят с Е60! :mhihi: Там излезна, че отстъпихме по много несериозен начин пред тази нова ''Е'' клас, но си виках нали все пак е по-нов, трябва да го изкарат най-най.Само се питам като сравняват новата 5-ца с квадратното чудо какво ще измислят, че да е пред нас. :mhihi:
Ама както и да е де.Да си карат колите, а на нас да оставят ''второто'' място! :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ха ебати логиката изкара. Всяка марка можела да подготви кола за пистата. Първо времената са на фабрични коли(неподготвени) и второ то по тая логика и всяка марка може да вземе двигател 1.3 да му плесне едно турбо и да харчи и замърсява малко.
И пак ти казвам разхода и емисийте на турбомотора само привидно са по малки при измислени тестове в които коалта не подминава 1500 оборота нищо общо с реалното каране.

Додж вайпъра е застрашен поради много причини, но не и заради разхода си. На кой му пука за разхода при такъв тип спортна кола. Освен това колите като него като ламбота и ферарита дори и М6цата сложи ако искаш вобще не са с по различен разход.
И хубаво додж вайпъра не е най-добрия американски двигател обаче я виж примерно 6.2 на корвет. Двигателя е по лек и заема по малко място от примерно 4 литровия на М3 при 200НМ повече, а и освен това е и по икономичен! и това не някаква ефишънт реклама ами може спокойно да се поровиш за мнения на собственици да видиш ,че разхода му е като на 3 литрова 5та серия.
А и мощност спрямо кубици е най-голямата измислица която няма никакво значение освен на хартия.
Цялата тая работа с даунсайзинг и турбота се диктува от пазара и рекламта, а както беше писал един уважаван колега БМВ са станали тотална жертва на пазара.
Колите далеч не са основния замърсител.

Но кво да ти обяснявам, ти явно си се заел да бълваш неаргументирани мнения и да доказваш незнам пред кой - колко по-тъпа марка е Мерцедес от БМВ
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от Zagy » 27 Юни 2010, 21:37

Що се карате сега? :mhihi: Истината е, че много пъти бавариите са на първо място, щото са с едни от най-напредничавите двигатели :yes:
Si non confectus, non reficiat.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1887
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от Top Gun Maverick » 28 Юни 2010, 15:20

Сега, чак пък да се караме, просто имаме различни виждания за някои неща, но ти пък му каза основния извод!!! :mhihi:
А за разхода на Корвет и М3, малко е неуместно да сравняваш кола с две места и кола с 4.Сравнявай ми Корвете с някоя М-ка от Z4 да кажем, да видим кога ще докараш разхода някъде до наполовина от М-ката! :mhihi: И въпреки 4-те си места Е92 М3 харчи по-малко от коя да е съвременна версия на Корвет, не знам кои собственици ти мътят главата.Не, че ми пука особено специално за тази разлика в горенето, но като спомена Корвет...принципно ако двигателя им беше чак толкова хубав колкото се опитваш да го изкараш, вероятно щеше някой по света да го оцени по достойнство.Иначе последния Корвет има доста добри показатели на Нюрбургринг.Като казах Нюрбургринг, заводски са колите ама си ги пипат подобаващо да ти кажа.Само последния Скайлайн даде куп различни времена на пистата с някакви огормни разлики през няколко месеца докато избутата половината супер-коли зад себе си. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.10.2006

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от krilce » 01 Юли 2010, 19:21

бмв е N1 и точка. Наградата може само да ни радва
ima 2 vida hora: P*tki s p*tki i p*tki s p*tki
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от acho.rs » 24 Юли 2010, 10:52

BMW_RIDER написа:
Kpuc4aHa написа:Нормално Мерцедес да е на 1-во място за спортен двигател, 6.2 завладя доста сърца и с право. Такъв двигател няма ;)) и го слагат на всичките си модели било то лимузини купета джипове. Има адското ускорение и е доста здрав, карах МЛ63 АМГ с право си струва 160 бона джипчето, залепя те на седалката, возията му е като на БМВ 7-ца ;))) (не го сравнявам с S класа понеже си е вечният фаворит сред лимузините (колкото и да отричате))
63 AMG притежава всички елементи, необходими за едно незабравимо динамично шофиране. С мощност от 378 kW (514 к.с.), ускорява от 0 до 100 km/h само за 4.5 секунди а комбинираният му разход е 14.5 l/100 km :) сами си правете изводите, все пак специалисти са оценявали двигателите между конкуренцията !


Батка айде като го караш следващия път Мла цъкни на борд компютъра да видиш разхода 14,5 ли е. Имам приятелка с такъв и въпреки пенсионерското и шофиране и не подминаване на 1800 оборота разхода е 25 на 100.
За ускорението също ще спорим щото още отдавна като излезе джипа на правата на резиденцията докато карах мотори се е дърпал със всякакви коли и не е такова ускорението.
Иначе двигателя 6.2 Амг е страхотен. Просто не е за тежък джип 4х4. Виж същия двигател в ц63 или СЛС е нещо друго.
Абе усещане като на голям атмосферен двигател трудно може да се сравнява с нещо. И звука му е УБИЙСТВЕН.
Иначе такива двигатели има само трябва малко през океана да погледнеш по щателно.

Но в случая и аз си мисля ,че двигателя на Порше трябваше да е на първо място!
Абе честно казано за мен тия награди са малко като оскарите на филмите - дават ги за щяло и нещяло, по някакви странни критерий, и има някой двигатели на по 5 год дето още ги слагат и има някой много добри като ЛС9 от Зр1 които вобще не ги слагат.

Много е прост критерия - няма никакъв критерии , да еба измислените награди . Един път е ефективност , един път икономичност , един път цена :dummy: 6,2 мотора на АМГ никога не може да бъде перформанс цар - той си е един евтин и приличен мотор , но до там . 3,8 на Порше , зверския 4,5 на 458 Италия - как може изобщо да става дума за сравнение ? Плюс това варианта с 571кс от СЛС не влиза в класацията , просто защото не е посочен в моделите в класацията . Тва е все едно да приравниш двигателите на еС8 и ЛП560 , понеже са на една база ...
Звука - ами оглушителен , но за мен да го сравняваш с Ламбо,Ферари е просото нелепо - все едно , звука на "кросак" със "пистак" - едно просто ручи силно - другото е тенор .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от BMW_RIDER » 24 Юли 2010, 12:52

acho.rs написа:Много е прост критерия - няма никакъв критерии , да еба измислените награди . Един път е ефективност , един път икономичност , един път цена :dummy: 6,2 мотора на АМГ никога не може да бъде перформанс цар - той си е един евтин и приличен мотор , но до там . 3,8 на Порше , зверския 4,5 на 458 Италия - как може изобщо да става дума за сравнение ? Плюс това варианта с 571кс от СЛС не влиза в класацията , просто защото не е посочен в моделите в класацията . Тва е все едно да приравниш двигателите на еС8 и ЛП560 , понеже са на една база ...
Звука - ами оглушителен , но за мен да го сравняваш с Ламбо,Ферари е просото нелепо - все едно , звука на "кросак" със "пистак" - едно просто ручи силно - другото е тенор .


Добре хайде да оставим настрана емблемите, и ми кажи с какво точно примерно двигателя на 458 италия е по добър от 6.2 амг? Освен великата глупост от колко кубика колко коня искарва и до колко оборота се развърта. Разберете го тези неща нямат никакво практическо значение, неслужат за нищо освен едно повърхностно маркетингово мерене на пи*ки между производителите. Така, че двигателя на 458 - по лек ли е, по голям диапазон на въртящ момент ли има, по евтин ли е, по здрав ли е, на повече тунинг ли издържа? За двигателя на Порше съм с две ръце, защото наистина от една лека и компактна боксер конфигурация е извадена добра мощност. Но това далеч не е положението при ламбо и ферари.

А звука вече казахме,че е супер субективен. Аз немога да се направя на ударен и да кажа,ч е звука на ферари не ми харесва, но и ,че звука на голям V8 е просто ручене е далеч от истината. Просто на ферарито фабрично е сложена по отпушена система. Сложи на 6.2 амг едни прави тръби и дай да си говорим за звук.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от acho.rs » 24 Юли 2010, 13:15

Добре , звука няма да го коментираме .
С какво е по-добър двигателя на ферари - ами със всичко . Питаш за диапазон на тягата - много по-голям е - горе долу 90% от тягата я имаш от 3000 до към 9000 оборота , освен това двигателя се развърта светкавично , респонса е бесен (може би само на ЛФ-А ми направи по-силно впечатление как стрелката скача като пощуряла) . Всичко това позволява колата да се мери с много по-големи по мощност и най-вече тяга , коли . За мен , подобно нещо - кола със рекордна литрова мощност и въпреки това голяма тяга при ниските обороти , заслужава награда за перформанс двигател . Да не говорим , че е награден варианта със 525кс , не този на СЛС .
Освен великата глупост от колко кубика колко коня искарва и до колко оборота се развърта.

- напротив - има значение . Високообортните двигатели , страшно бързо "отговарят" на подаването и отнемането на газ , съответно много по-гъвкави са и така например едно ГТ3 с 3,8 двигател , убедително изпреварва на пистата СЛС с 6,2 , и ако приемем ГТ3 за пистово ориентирана кола , то тогава гледаме един ЛФ-А с 480 НМ , 4,8 литра как изпреварва убедително Вайпъра който е със 8,4 литров мотор и същия Лексус е по петите на рейсинг версията АЦР .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от BMW_RIDER » 24 Юли 2010, 13:51

acho.rs написа:Добре , звука няма да го коментираме .
С какво е по-добър двигателя на ферари - ами със всичко . Питаш за диапазон на тягата - много по-голям е - горе долу 90% от тягата я имаш от 3000 до към 9000 оборота , освен това двигателя се развърта светкавично , респонса е бесен (може би само на ЛФ-А ми направи по-силно впечатление как стрелката скача като пощуряла) . Всичко това позволява колата да се мери с много по-големи по мощност и най-вече тяга , коли . За мен , подобно нещо - кола със рекордна литрова мощност и въпреки това голяма тяга при ниските обороти , заслужава награда за перформанс двигател . Да не говорим , че е награден варианта със 525кс , не този на СЛС .
Освен великата глупост от колко кубика колко коня искарва и до колко оборота се развърта.

- напротив - има значение . Високообортните двигатели , страшно бързо "отговарят" на подаването и отнемането на газ , съответно много по-гъвкави са и така например едно ГТ3 с 3,8 двигател , убедително изпреварва на пистата СЛС с 6,2 , и ако приемем ГТ3 за пистово ориентирана кола , то тогава гледаме един ЛФ-А с 480 НМ , 4,8 литра как изпреварва убедително Вайпъра който е със 8,4 литров мотор и същия Лексус е по петите на рейсинг версията АЦР .


Абе адаш мое ли да сравняваш времената на колите с двигателите им. То времето не зависи само от двигателя. Нормално е лекото гт3 с широките полусликове грамаден спойлер и ръчна трансмисия да даде по добро време от СЛС. А пък рейсинг версията на вайпър е със същия двигател като не рейсинг.

За респонса: Той зависи много малко от това колко високо оборотен е двигателя, тука играят стотици неща - теглото на карантийте, настройка на запалването и най-вече всмукателната система. ЛФА е със 10 индивидуални дросела - това прави респонса светкавичен. Може спокойно да вземеш еди двигател който се развърта до 6к да му сложиш индивидуални дросели, леки биели да настроиш запалването и подаването на гориво, да избереш правилния вал и изпускателни колектори и респонса да му стане като на ЛФА. Ето ти един линк да видиш респонса на 7.2 нискооборотен пипнат двигател. Всичко зависи от целите и това колко пари ще се хвърлят.
http://www.youtube.com/watch?v=PxVZ6pReuQI превърти на 5.30мин

И въпреки всичко нискооборотните двигатели на вайпър и Зр1 мачкат наред нали? И в права линия и на писта и като цена.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от acho.rs » 24 Юли 2010, 14:15

И въпреки всичко нискооборотните двигатели на вайпър и Зр1 мачкат наред нали? И в права линия и на писта и като цена.

За всичко друго съм съгласен , но ЗР1 е със 7,26 един ГТ-Р ду дава равен , ЛФ-А е напред . 599 ГТО казват , че е по-бързо от Енцо , така че предполагам и то ще е малко напред , ГТ2 РС е със 7,18 , ЛП570-4 Суперлегера и то е някъде около 7,20-7,30 .За 458 Италия не знам . Разбира се времената на Ринга са относителни , но и от други тестове(други екипи , други писти) , горе долу е същото . Ускорениято май пак са по-добри на евро отбора ....
За цена - няма как това http://www.supercars.net/Pics?v=y&id=39 ... eZR114.jpg да струва колкото това http://www.desktopmachine.com/framepic. ... &size=1024 , същото като при часовниците - всички показват часа точно , но някой са мноооого по-скъпи от други :)
Както казах , не ми се спори за смисъла на тези автомобили , имам и аз съмнения относно това , но НЯМА как един 6.2 525кс мотор на Мерц да е по-напред в класацията за перфоманс , от 4,5 на Ферари и 3.8 на Порше .
Последна промяна acho.rs на 24 Юли 2010, 14:26, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от BMW_RIDER » 24 Юли 2010, 14:22

acho.rs написа:
И въпреки всичко нискооборотните двигатели на вайпър и Зр1 мачкат наред нали? И в права линия и на писта и като цена.

За всичко друго съм съгласен , но ЗР1 е със 7,26 един ГТ-Р ду дава равен , ЛФ-А е напред . 599 ГТО казват , че е по-бързо от Енцо , така че предполагам и то ще е малко напред , ГТ2 РС е със 7,18 , ЛП570-4 Суперлегера и то е някъде около 7,20-7,30 .За 458 Италия не знам . Разбира се времената на Ринга са относителни , но и от други тестове(други екипи , други писти) , горе долу е същото . Ускорениято май пак са по-добри на евро отбора ....
За цена - няма как това http://www.supercars.net/Pics?v=y&id=39 ... eZR114.jpg да струва колкото екзотиките , същото като при часовниците - всички показват часа точно , но някой са мноооого по-скъпи от други :)


Зр1 много го спъва това ,че е със рънфлет гуми, ако му се сложат Мишелин пилот спорт къп като на съперниците ще слезе на 7.20. Лфа и Гт2 РС незнам защо вобще ги слагаш като са коли от които има по 200, 500 броя.

За ускорението не си прав, няма европейска кола освен Бугати вейрон която фабрично да даде по-добро време на 400 метра от това.
http://www.youtube.com/watch?v=woOqqfGtqHo&NR=1
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от acho.rs » 24 Юли 2010, 14:31

Добре , да не обръщаме темата . Искам само да те питам главното - според теб кой заслужава наградата за перформанс двигател на годината ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от BMW_RIDER » 24 Юли 2010, 14:42

acho.rs написа:Добре , да не обръщаме темата . Искам само да те питам главното - според теб кой заслужава наградата за перформанс двигател на годината ?


Ми писах по горе - Поршето...и LSX 454 на шеви, ама те такива двигатели не слагат :lol:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Дек 2010, 22:37

Като фен на марката страшно много се радвам, че баварците обират първите места. Безпорно е, че стане ли дума за двигатели, БМВ са на върха. Просто знаят какво правят.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.02.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ за пореден път с награди "Двигател на годината"

Мнение от blago72 » 15 Дек 2010, 23:16

Абе пичове, някой от вас карал ли е поне една от изброените коли?!
Все ми се струва, че гледате много филми и четете много преса/интернет. Не можете да кажете, без да сте карали такава кола.
Колкото до моторите...мерцедес прави първите си компресорни модели в началото на 20-ти век, около първата световна война...когато БМВ май и самолетни двигатели не са правели.
Относно поставянето на турбини - отново БМВ следва останалите, както някой коментира - тотално следена на пазара.
Друг пък бил виждал повече скапани мотори на Мерцедес отколкото БМВ...може, може, брат ми е луд фен на БМВ, след понесени зверски страдания на марката. Аз пък карам Мерцедес от 10-на години и да Ви кажа, сменил съм няколко и не съм вижал мотора как изглежда отвътре.
Та...радвам се за наградите, но оставам фен на доказаната за мен по-добра марка.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook