някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от scipo » 24 Юни 2010, 17:36

Dimitroff написа:
kelemety написа:
scipo написа:Днес ми сменяха висящия лагер и се заговорих с майстора и той ми каза, че ако са заминали трябва да се подменят, а не да се махат, каза, че на него му е все 1 дали ще ти ги подмени или премахне парите са едни и същи...просто отварят по различен начин на високите и на ниските обороти и трябва да са там


Колега Димитров, написах го във връзка със този пост, но не го цитирах, малко те подведох, по твоя въпрос нямам инфо нищо не мога да кажа :wave:

Ясно :yes:

scipo - вихрови клапи отделно - няма...вървят с целия пластмасов колектор - 700-800 лева нов...лоша работа :mhihi: (за втора ръка-какъв е смисъла ?)


не знаех колко струват... иначе при такива цени със сигурност не си заслужава

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 18.04.2010
Местоположение: София - град
Пол: Мъж
Кара: тъжно друга марка :(
Мечтае да кара: Пак BMW

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от The Edge » 24 Юни 2010, 20:12

Колеги, както се казва каквото и да си говорим, в крайна сметка става дума за пари ..
Вече питах и в темата за печалния случай на колегата Dimitroff, но никой не отговори ясно и точно - колко излиза премахването на "тази немска педантичност" и ако някой има добро предложение, къде могат в София да свършат грамотно тази работа ... :?:
Иначе мисля че изчетох достатъчно колко излиза като стане белята ..

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от © » 24 Юни 2010, 21:00

интересно
пеперудки които пазят мотора при счупване на турбината и същевременно са опасност за него
преди няколко дни докато бях в един сервиз, едно рено така се форсираше без ключ и едва го загасиха ... доста страшничко си беше, почти не се виждахме от пушека :mhihi: Все си мислех, че това ще е от електрониката - нали при тях всичко е електронно

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Dimitroff » 24 Юни 2010, 21:04

The Edge - имаш ЛС.

Слави - утре ще имам отговор на въпроса, ако не забравя да мина през сервиза :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от LUCIFER'S » 24 Юни 2010, 23:50

Тез пеперудки :mhihi: са ви взели акъла пак...

кола която не гасне, а работи/засмуква маслото от счупена турбина се гаси с рязане на турбо път- маркуча или ако имате време :mrgreen: със отвиване на скобата и сваляте маркуча :mrgreen: , или най-добре затапвате с каквото можете притока на въздух. Клапите изобщо нямат такава роля.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от dimodi » 25 Юни 2010, 9:44

Добре де, а по добрия стар метод за по-неуки - вкарваш 5-та примерно и пускаш съединителя, няма ли да изгасне? :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от LUCIFER'S » 25 Юни 2010, 9:59

dimodi написа:Добре де, а по добрия стар метод за по-неуки - вкарваш 5-та примерно и пускаш съединителя, няма ли да изгасне? :D


и примерно ако мотора се форсира с 3000об пущаш съединителя и 100% рониш скорости съединител, късаш кардан или диф или полуоски....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от pazokolarov » 25 Юни 2010, 10:04

dimodi написа:Добре де, а по добрия стар метод за по-неуки - вкарваш 5-та примерно и пускаш съединителя, няма ли да изгасне? :D

При 4000 об/мин , което равносилно на пълна газ, какво предполагаш, че е възможно да се случи при тръгване на 5-та?
Последна промяна pazokolarov на 25 Юни 2010, 10:08, променена общо 1 път
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от pazokolarov » 25 Юни 2010, 10:07

LUCIFER'S написа:Тез пеперудки :mhihi: са ви взели акъла пак...

кола която не гасне, а работи/засмуква маслото от счупена турбина се гаси с рязане на турбо път- маркуча или ако имате време :mrgreen: със отвиване на скобата и сваляте маркуча :mrgreen: , или най-добре затапвате с каквото можете притока на въздух. Клапите изобщо нямат такава роля.

При тази ситуациия изключването на акумулатора не помага ли?
Изображение
ИзображениеИзображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 25 Юни 2010, 10:57

Няма как да стане - дизела не пали с искра, че да му спираш тока. Спираш му въздуха както Луцифер го е описал.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от pazokolarov » 25 Юни 2010, 11:28

Това е ясно 8) Мисълта ми беше, че подаването на гориво е свързано с наличието на тоци. Ако се изключи помпата чрез излк. на акумулатора, няма какво да осигури необходимото входно налягане в помпата за високо налягане. И би следвало двигателя да работи само докато има необходимото работно налягане в рейла :dunno: и тем подобни размишления в тази насока ....
Но бях забравил за предните ти постове - за използването на маслото на двигателя като гориво в подобна ситуация.
Извинявам се за офтопика.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от dimodi » 25 Юни 2010, 11:35

pazokolarov написа:Това е ясно 8) Мисълта ми беше, че подаването на гориво е свързано с наличието на тоци. Ако се изключи помпата чрез излк. на акумулатора, няма какво да осигури необходимото входно налягане в помпата за високо налягане. И би следвало двигателя да работи само докато има необходимото работно налягане в рейла :dunno: и тем подобни размишления в тази насока ....
Но бях забравил за предните ти постове - за използването на маслото на двигателя като гориво в подобна ситуация.
Извинявам се за офтопика.


Аз доколкото разбрах в тази ситуация двигателят не гори нафта, а масло, така че спиране на подаването на гориво не е решение. :roll: А как най-лесно се спира притока на въздух? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от LUCIFER'S » 25 Юни 2010, 11:52

издърпваш гофрата която влиза в кутията на филтъра (мотора) и на нейно място слагаш на дупката ръката/дланта или парцал да не може да смуче никакъв въздух
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от dimodi » 25 Юни 2010, 12:03

LUCIFER'S написа:издърпваш гофрата която влиза в кутията на филтъра (мотора) и на нейно място слагаш на дупката ръката/дланта или парцал да не може да смуче никакъв въздух


Ясно. Звучи лесно, дано само времето, с което разполага човек е достатъчно. :) Иначе някъде из немските форуми четох, че при по-новите дизели имало клапа, която при гасене спирала притока на въздух и това форсиране на мотора не можело да се случи, но не се споменава къде е. Мисля обаче, че не става въпрос за пеперудките, по-скоро ЕГР е замесен по-някакъв начин вероятно. ;) Може би това е и обяснението, че при комън-рейла ЕГР-а не се изолира безпроблемно, както при предния мотор 136 к.с.. :dunno:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 25 Юни 2010, 12:40

Абе с две думи - молете се да не ви се случи, или ако не дай си Боже стане - да имате достатъчно време да угасите мотора.
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook