проблем с парното
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
проблем с парното
колата си имаше перфектно парно до вчера направо те сваряваше
всичко започна днес сутринта когато тръгнах за работа и гледам 2 струйки антифриз от барчето към лявата и дясната стелка образували леки локвички на тях
от там викам радиаторчето е предало богу дух
разглобих барчето и видях че капките идват от кранчето и снадката на изходящата вода.върта аз за кранче и ми казват че имат едно в наличност и че цената му е символична- 357.90лв
от там при явор взех едно кранче монтирах го малко силикон на снадката на другата тръбичка и опраихме положението.ще карам няколко дена без барче и кори да се увера че е така
дотук добре но идват два проблема единият доста сериозен другият не толкова.
1.от както оправих тече парното не е как беше вече не духа тоя врял въздух който беше преди.когато се кара колата над 2-2.5к оборота си духа топло както преди ама карам ли я под 2к или на някои светофар на 0.7к топлото бавно захлажда и преминава в студено.подкарвам я отново 1ва 2ра 3та влиза ве4е в обороти и отново почва да духа топло обаче изключа ли от скорост да спеста някоя капка от ценния бензин отново духа студено.имайте предвид че колата е загряла до нормална работна температура (стрелката е малко в ляво от средата).в главата ми идва че може при свалянето на маркучите да е влязъм малко въздух който да ебава работата но минах към 60 км и не трябва ли да се е махнал
въобще нз кво става помагайте
2.другия проблем е че от изпаренията на шибания антифриз стъклата седят като изпотени и в тъмното се кара кошмарно с кво да ги мия

всичко започна днес сутринта когато тръгнах за работа и гледам 2 струйки антифриз от барчето към лявата и дясната стелка образували леки локвички на тях



от там при явор взех едно кранче монтирах го малко силикон на снадката на другата тръбичка и опраихме положението.ще карам няколко дена без барче и кори да се увера че е така

1.от както оправих тече парното не е как беше вече не духа тоя врял въздух който беше преди.когато се кара колата над 2-2.5к оборота си духа топло както преди ама карам ли я под 2к или на някои светофар на 0.7к топлото бавно захлажда и преминава в студено.подкарвам я отново 1ва 2ра 3та влиза ве4е в обороти и отново почва да духа топло обаче изключа ли от скорост да спеста някоя капка от ценния бензин отново духа студено.имайте предвид че колата е загряла до нормална работна температура (стрелката е малко в ляво от средата).в главата ми идва че може при свалянето на маркучите да е влязъм малко въздух който да ебава работата но минах към 60 км и не трябва ли да се е махнал

2.другия проблем е че от изпаренията на шибания антифриз стъклата седят като изпотени и в тъмното се кара кошмарно с кво да ги мия

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Значи аз преди време имах едно рено 11 дизел и като му намалееше течността и почваше да ги прави тия мизерии - на светофарите измръзвах от студ а температурата на "водата" скачаше здраво. После като потеглях и нещата се оправяха. След доливане на антифриз всичко се оправяше. Та мисълта ми е да си провериш с колко антифриз караш - като е изтекъл, дали си долял после. Ако това не е причината, тогава на мен пак на въздух ми мяза. Или пък нещо да си запушил със силикона...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Аз имах подобен проблем. Направиха ми го като ми слагаха газеницата.
Симтптомите бяха в движение духа топло на място студено.
1. Имах въздух в системата
2. Бяха ми пресрешнали потоците и до радиаторчето не идваше топла вода.
Успех
Симтптомите бяха в движение духа топло на място студено.
1. Имах въздух в системата
2. Бяха ми пресрешнали потоците и до радиаторчето не идваше топла вода.
Успех

Ма много ме кефи тази кола!!!










- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
оправи се.
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?
а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз
мисла да направа една малка дупчица на кужуха на парното за да изтече квото се е насъбрало и да вида дали ще спре или ще продължи да тече 
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?

а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз



- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
оправи се.
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?
а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз
мисла да направа една малка дупчица на кужуха на парното за да изтече квото се е насъбрало и да вида дали ще спре или ще продължи да тече 
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?

а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз



- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
оправи се.
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?
а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз
мисла да направа една малка дупчица на кужуха на парното за да изтече квото се е насъбрало и да вида дали ще спре или ще продължи да тече 
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?

а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз



- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
оправи се.
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?
а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз
мисла да направа една малка дупчица на кужуха на парното за да изтече квото се е насъбрало и да вида дали ще спре или ще продължи да тече 
явно като съм свалял кранчето е изтекла течност и е влязъл въздух.
сутринта долях към 1,5литра и обезвъздуших и са праи либя.
ама още я карам с разглобени кори щото сутринт пак имаше стечки съмняваме да не се е напълнило вътре при радиаторчето и са леко полеко да изтича.да не е от радиаторчето но ако е от него не трябва ли да плувам в антифриз?

а колата си я карам и няма проблеми ако е спукано радиаторчето не трябва ли да имам сериозни загуби на антифриз



здрасти пич.за жалост имам много опит с охладителната система на колата.така проблема ти ми е много ама много познат.значи имаш въздух в системата ама тва не е най кофтито.ти си долял сега е ок, обаче не си отстранил проблема.системата не ти е хермитизирана,тоест има дори и малък теч от някъде.преди 2 седмици и на мен ми поти стъклото не се занимавай с глупости и си провери малкия радиатор и си преготви 200лв за нов.аз в момента тва сменям.свалих го и беше кат швейцарско сирене целия.като няма налягане от 0.8 бара в системата и тя просто не топли.на мен си ми ба4каше тплото и кат смених водата с антифриза и тая мизерия ми се появи.та тва е дерзай.ако има нещо питай!!!
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
значи теча продължи макар и лек.свалих радиаторчето на парното надух го и се оказа че тече от гарнитурите отстрани.разглобихме го и намазахме с някъв як силикн не е тоя за аквариумите.после надухме и не испускаше.сглобих за са не тече да чукам на дърво ама като чели не духа толкова топло колкото преди а на обороти малко по хладно но не студено.не съм доливал и не съм обезвъздушавал щото нямам време даже и колата не съм карал но мисля че трее да долея малко и да обезвъздуша отново 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Точно така обездувашаваш ако нямаш повече течове проблема ще изчезне.Моято с-ма правеше по същия начин като ми беше спукан един маркуч на ниски обороти просто парното леко започваше да духа по-хладно.Смених го обездуваших и сега и О.К. всичко.Успех.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани