Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от kirililiev » 19 Юни 2010, 0:40

@2bar написа:[quote="kirililiev] ами пич,мисля че не си наясно точно с нещата..... :bang:[/quote]

ей, браво бе Пич, ти скъса няколко гуми и си мислиш, че си голям разбирач, че и мотори усещаш. Че и чипове можеш да копираш :clap: :clap: :clap:

ма на стенд не си бил, не си и виждал, то не ти и трябва. знам то ти идва отвътре, като всеки голям разбирач.

аре, заеби, щото ми е омръзнало от такива ентусиасти като теб, където преровят нета, после правят нещо и си мислят, че са велики. направо започни да въртиш далавера с чиповете, друго не виждам да можеш да правиш.[/quote]

така да бъде :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от tsb_bg » 19 Юни 2010, 7:43

momo-1st написа:... с чип-с легален фабричен дъмп естествено,ще развие мотора до абсолютно тествани максимални граници и ще е е сигурен точно толкова йколкото и мотор с фабрични настройки!...

Ако чипа е с "легални фабрични" управляващи стойности (и константи аварийни стойности) то той си е с фабричните настройки - какво да му сменяш

momo-1st написа:...Какво точно е Дъмп колега? ...

Dump има различни значения, но в програмирането означава "разтоварване" на съдържанието на физическата памет RAM или ROM във формата на файл (най-често BIN или HEX).
В повечето случаи се прави с цел диагностициране и отстраняване на грешки, но понякога се прави и с цел прехвърляне/копиране или редактиране на данните записани в чипа, когато source - файла не е наличен да се работи директо по него.
@2bar го е обяснил по-кратко: Дъмп (Dump) е когато се обръщаш към определен адрес от памета с цел да прочетеш съдържанието.

momo-1st написа:... относно оптимизирането-доколкото аз съм запознат въпросния чип никой не си е играл да го измисля ами той просто си го има тези стойности които приема колата са максимално допустими безпроблемни за двигателя,от друга страна в завода умишлено се поспват до стойноститте които са за пазара...

След като "никой не си е играл да го измисля" този чип (въпреки, че чипа см по себе си не означава нищо, а е важно каква информация носи) от къде идват тези стойности "които колата приема за максимално допустими безпроблемни за двигателя" и кой може да го твърди това с по-голяма сигурност освен производителя.

Zubcho написа:... тц тц тц ойде коня у реката :) Аз какво попитах, то какво стана ....

И аз не мога да разбера защо като една тема се заседи повече на първа страница, рано или късно се превръща или в чат (което май е по-добрия вариант) или в махленски скандал със съответните изразни средства ...

Надявам се някои хора да са се наиграли и това да приключи не само за конкретната тема, а и за напред ...

tsb_bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС

Мнение от momo-1st » 19 Юни 2010, 23:43

tsb_bg написа:
momo-1st написа:... с чип-с легален фабричен дъмп естествено,ще развие мотора до абсолютно тествани максимални граници и ще е е сигурен точно толкова йколкото и мотор с фабрични настройки!...

Ако чипа е с "легални фабрични" управляващи стойности (и константи аварийни стойности) то той си е с фабричните настройки - какво да му сменяш


momo-1st написа:... относно оптимизирането-доколкото аз съм запознат въпросния чип никой не си е играл да го измисля ами той просто си го има тези стойности които приема колата са максимално допустими безпроблемни за двигателя,от друга страна в завода умишлено се поспват до стойноститте които са за пазара...

След като "никой не си е играл да го измисля" този чип (въпреки, че чипа см по себе си не означава нищо, а е важно каква информация носи) от къде идват тези стойности "които колата приема за максимално допустими безпроблемни за двигателя" и кой може да го твърди това с по-голяма сигурност освен производителя.

Именно това имах точно впредвид-че въпросните данни които се запиват на чипа при чип-тунинга,са максимално допустимите безопасни изпробвани от производителя,а тези които са си серийно в колата са намалените в някакви граници с различна цел-също от завода!Това го пиша за да не оставаме недоразбрани,а ако с нещо съм сбъркал моля за извинение,за това че се наложи да бъда един от смъмрените-но все пак това е целта на форума нали да споделяме мнения и опити-разбира се без остри реплики-мисля че поне добрия тон съм спазил!
С уважение към вашите препоръки: "Надявам се някои хора да са се наиграли и това да приключи не само за конкретната тема, а и за напред ..."

tsb_bg
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook