Резервоар на Е34
Модератор: Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Резервоар на Е34
Колеги утре мисля да смъквам оригиналният резервоар на Е34-ката. Купил съм си перформанс такъв и ще монтирам него в багажника с цел олекотяване. Мисълта ми е някой ако е смъквал Е34-ковия да сподели има ли някви тънкости? В каква последователност става процедурата за по лесно итн.? Ако има някви проблеми по размонтирането то поне да съм потготвен психически   
  
			 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Резервоар на Е34
Колеги помагаите,не само Славянко ще сваля резервоар,аз също ще го правя след 2 месеца.
			
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Резервоар на Е34
Да с пластмасов съм. Все пак обаче тоя който съм взел тежи цели 2кгStanchev написа:колега, само да не се окажеш с пластмасов резервоар
 
   Оригиналният колкото и да е пластмасов е 90л и със всичките планки за захващането, гърловината и ала бала и гаранция ще надхвърли 15кг   Та в тоя ред на мисли 10+ килограма надоло за мен е доста доволно
  Оригиналният колкото и да е пластмасов е 90л и със всичките планки за захващането, гърловината и ала бала и гаранция ще надхвърли 15кг   Та в тоя ред на мисли 10+ килограма надоло за мен е доста доволно 
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Резервоар на Е34
елементарно е,има две шини отдолу,които са захванати с болтове за гредата под бронята.трябва да се отвори капака в багажника и да се разкачат маркучите и кабелите,и отстрани на гърловината има още един болт,да не го забравиш.
			
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Резервоар на Е34
Имаш ли идея колко горе долу тежи цялото това съоражение???kirililiev написа:елементарно е,има две шини отдолу,които са захванати с болтове за гредата под бронята.трябва да се отвори капака в багажника и да се разкачат маркучите и кабелите,и отстрани на гърловината има още един болт,да не го забравиш.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Резервоар на Е34
slavianko написа:Имаш ли идея колко горе долу тежи цялото това съоражение???kirililiev написа:елементарно е,има две шини отдолу,които са захванати с болтове за гредата под бронята.трябва да се отвори капака в багажника и да се разкачат маркучите и кабелите,и отстрани на гърловината има още един болт,да не го забравиш.
13кг. е самият резервоар и другите щуротии по закрепването му ,а бе правилно си си мислил че ще надхвърли 15кг.

- Изрода
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Резервоар на Е34
Има бая маркучета и отдушници  
 
Трябва да отвиеш шините и да го пуснеш леко на долу, щото тея маркучи са му от горната страна и са с кофти скобички от тея стиснатите.
Трябва да свалилш и задния подкалник (там малкото парченце) щото част от маркучите стигат до пласмасовото казанче което е за бензиновите пари и седи до гърловината ама от вътре.
После част от маркучите минаваха мисля през няква дупка през гредатаили нещо от сорта.
Абе смъкваш го леко на долу и ще ги видиш сичките неща.
Аз мояита беше седяла цяла зима без бензинова помпа и е текло вътре, и като откачих шините и тва като падна 
   
   
 
Оказа се че имаше поне 50 литра вода 
 
Борих се после като прасе с тиква да повдигам и да откачам маркучи и гърловини 
   
   
 
А и аз тва упражнение го правих без задна броня, така че тва е улеснило малко нещата
			
		 
 Трябва да отвиеш шините и да го пуснеш леко на долу, щото тея маркучи са му от горната страна и са с кофти скобички от тея стиснатите.
Трябва да свалилш и задния подкалник (там малкото парченце) щото част от маркучите стигат до пласмасовото казанче което е за бензиновите пари и седи до гърловината ама от вътре.
После част от маркучите минаваха мисля през няква дупка през гредатаили нещо от сорта.
Абе смъкваш го леко на долу и ще ги видиш сичките неща.
Аз мояита беше седяла цяла зима без бензинова помпа и е текло вътре, и като откачих шините и тва като падна
 
   
   
 Оказа се че имаше поне 50 литра вода
 
 Борих се после като прасе с тиква да повдигам и да откачам маркучи и гърловини
 
   
   
 А и аз тва упражнение го правих без задна броня, така че тва е улеснило малко нещата

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Резервоар на Е34
Мерси братле. В понеделник ще я правя тая манипулация и ще го имам в предвид това. Задната броня ще я смъкна със сигурност защото искам и от нея да поодрежа тук там с цел олекотяванеИзрода написа: .....
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
