Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Модератор: Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Здравей те.Случая е такъв:Когато е студена или не е палена от повече от 1 час пали трудно.В прозрачния маркуч на горивния фиилтър гледам че има мехурчета (въздух),дори като запали пак гледам че стоят там тия мехурчета.Нафтата пада защото след като дам на контакт и завартя качва нафта едва след 3тия път някаде.Питането ми е следното.От даде идва проблема и какво трябва да напрява.Иначе като я запаля няма проблем.Имам още няколко въпроса но да започна с този.
			
		- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Като запали какъв цвят изпушва отзад?
			
		Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
имам предвеид черен ама малко извинете колкото да изгори там неква останала нафта
			
		- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Проври целия горивопровод за не плътности и смени тоя прозрачния маркуч той често протича на входа на ГНП.
			
		Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
И аз имах този проблем и подгрявах по 4-5 пъти преди да запаля!
Може да е :
Прозрачният маркуч (както каза колегата) пропуска при входа на ГНП-то
Горивен филтър - недобре уплътнен или е на повечко време
Теч на ГНП
Тези неща оправих аз и понамаля въздуха в системата,но все още има мехурчета и паля на 2 (3) път!
Тези дни като ми остане време ще сменя О-пръстените по горивопровода преди и след филтъра и ще отворя цедката в резервоара и да видя дали маркучето за останала нафта не е късо и не се оттача!
Ако и след това не се реши проблема незнам. Успех
			
		Може да е :
Прозрачният маркуч (както каза колегата) пропуска при входа на ГНП-то
Горивен филтър - недобре уплътнен или е на повечко време
Теч на ГНП
Тези неща оправих аз и понамаля въздуха в системата,но все още има мехурчета и паля на 2 (3) път!
Тези дни като ми остане време ще сменя О-пръстените по горивопровода преди и след филтъра и ще отворя цедката в резервоара и да видя дали маркучето за останала нафта не е късо и не се оттача!
Ако и след това не се реши проблема незнам. Успех

- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Сложи един клапан за 10-15лв. ето тук-да не обяснявам надълго и широко и сигурно ще решиш проблема.  Другият вариант е едно дълго търсене откъде може да смуче въздух ,а местата са доста и някои гадни.
 Другият вариант е едно дълго търсене откъде може да смуче въздух ,а местата са доста и някои гадни.  
 

			
		 Другият вариант е едно дълго търсене откъде може да смуче въздух ,а местата са доста и някои гадни.
 Другият вариант е едно дълго търсене откъде може да смуче въздух ,а местата са доста и някои гадни.  
 
- ///MILEN
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
zvetiko написа:Сложи един клапан за 10-15лв. ето тук-да не обяснявам надълго и широко и сигурно ще решиш проблема.Другият вариант е едно дълго търсене откъде може да смуче въздух ,а местата са доста и някои гадни.

И провери помпата в резервоара

Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Еееее веднага клапан,виж първо да не се запушва цедката на помпата и да не пропуска нафта.Наскоро имах такъв проблем.Точно при помпата се събират боклуците от нафтата и като дигнеш оборотите и се лепат на цедката създава се вакум в системата и забрави да караш нормално.Успех  
			
		
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
пробвай с повече нафта нат 30л и ако почне да пали значи помпа в резервоара
			
		- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
titi23 написа:Еееее веднага клапан,виж първо да не се запушва цедката на помпата и да не пропуска нафта.Наскоро имах такъв проблем.Точно при помпата се събират боклуците от нафтата и като дигнеш оборотите и се лепат на цедката създава се вакум в системата и забрави да караш нормално.Успех
Да ,може да провери още 20-30 неща за 5-6дни разглобяване и разбира се ,че ще намери проблема,а може да отиде и в Супердизел-едва ли ще му вземат повече от 1000лв.

Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Благодаря на всички.Погледнах всички скоби и чсичките бяха хлабави,стегнах ги днес е ОК.Да видим още някой ден дали ще прави проблеми.Аза литрите в резервоара в момента е под 20л но правеше проблем над 20л.
			
		- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
ddevels написа:Благодаря на всички.Погледнах всички скоби и чсичките бяха хлабави,стегнах ги днес е ОК.Да видим още някой ден дали ще прави проблеми.Аза литрите в резервоара в момента е под 20л но правеше проблем над 20л.
Е 34 ,няма такива проблеми с резервоара(като изключим нивомера) като Е 39 и Е 36 .
+1 за НЕвьзвратния клапан.Тьрси такьв на фирма HOFFER 8мм.Мястото му на монтаж КАТЕГОРИЧНО е м/у помпата и филтьра.Ако го вградиш преди филтьра 1-ят боклук от резервоага ще го направи двупосочен

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
Днес пак няма проблем.Трябва да си сменя някои маркучи че ги гледам че са станали много тварди.
			
		- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Проблем с паленето Е34 2.5 ТДС
аз моя съм го сложил на проозрачния курмуч до гнп-то нямам проблеми
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
