520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Модератор: Технически модератори
			32 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
страхотно, няма го като отделна част според каталога на БМВ, препоръчвам ти да се свържеш с някой сервиз за автомати да ги попиташ случайно дали го нямат.
или някой вносител на авточасти (например mitko_n1) 
   
  
			или някой вносител на авточасти (например mitko_n1)
 
   
  

Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
_65536_kb_sec_ написа:Я само кажи каква е колата, с М20 или М50 ???
С М50 е коша
 щото кола е доста пресилено в момента,но и това ще стане
 щото кола е доста пресилено в момента,но и това ще стане  
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Това не е ли цяла част с балона,заварена за него.
Как се е износило,като то оплатнява кичето и няма никакво триене 
 
Говори със стругар,но дори и да го направи,за монтажа трябва да се цепне за да мине през ръба.И пак ще изпуска.
Друг балон втора ръка или добър заварчик да навари същата дебелина и после стругаря да го заглади.
			Как се е износило,като то оплатнява кичето и няма никакво триене
 
 Говори със стругар,но дори и да го направи,за монтажа трябва да се цепне за да мине през ръба.И пак ще изпуска.
Друг балон втора ръка или добър заварчик да навари същата дебелина и после стругаря да го заглади.

by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
ivan. написа:Това не е ли цяла част с балона,заварена за него.
Как се е износило,като то оплатнява кичето и няма никакво триене
Говори със стругар,но дори и да го направи,за монтажа трябва да се цепне за да мине през ръба.И пак ще изпуска.
Друг балон втора ръка или добър заварчик да навари същата дебелина и после стругаря да го заглади.
аз по спомен от разни мануали, си спомням, че това си беше отделна част при 4HP22/24, но може и там просто да е различно.

Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Не не е цяла част.Номер дадох,снимки качих,клип ли да снимам?Явно никой не се е сблъсквал с подобен проблем  А от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?
 А от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?
			
		 А от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?
 А от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
E21SHARK написа:Не не е цяла част.Номер дадох,снимки качих,клип ли да снимам?Явно никой не се е сблъсквал с подобен проблемА от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?
5hp18

или
A5S310Z

(това са двете алтернативни имена на тоя автомат)

- ddddk
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Това е фрикционен (плъзгащ) лагер на фирмата GLYCO.
http://www.federalmogul.com/en/Aftermar ... ands/Glyco
Това, което може да направиш е да се свържеш с mitko_n1 и да питаш има ли наличен такъв или колко време му е доставката.
Поздрави и успех,
Д
			http://www.federalmogul.com/en/Aftermar ... ands/Glyco
Това, което може да направиш е да се свържеш с mitko_n1 и да питаш има ли наличен такъв или колко време му е доставката.
Поздрави и успех,
Д

Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
_65536_kb_sec_ написа:E21SHARK написа:Не не е цяла част.Номер дадох,снимки качих,клип ли да снимам?Явно никой не се е сблъсквал с подобен проблемА от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?
5hp18
или
A5S310Z
(това са двете алтернативни имена на тоя автомат)
по скоростния лост:
за ZF5HP 18(A5S310Z) -трябва да имаш инициали : 2 3 4 D N R P;
за ZF4HP .. -инициалите са : 1 2 3 D N R P;

by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
ivan. написа:_65536_kb_sec_ написа:E21SHARK написа:Не не е цяла част.Номер дадох,снимки качих,клип ли да снимам?Явно никой не се е сблъсквал с подобен проблемА от къде да разбера точно типа на кутията ZF е но табелка липсва ?
5hp18
или
A5S310Z
(това са двете алтернативни имена на тоя автомат)
по скоростния лост:
за ZF5HP 18(A5S310Z) -трябва да имаш инициали : 2 3 4 D N R P;
за ZF4HP .. -инициалите са : 1 2 3 D N R P;
M50 не съм го виждал с друга кутия освен 5НР18
 
  

Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
по скоростния лост:
за ZF5HP 18(A5S310Z) -трябва да имаш инициали : 2 3 4 D N R P;
[/quote]
Така е да
			
		за ZF5HP 18(A5S310Z) -трябва да имаш инициали : 2 3 4 D N R P;
[/quote]
Така е да

Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Ще я врътнат стругарите накрая   явно няма вариянти.Но все пак,ако някой има разглобена такава кутия да драсне
 явно няма вариянти.Но все пак,ако някой има разглобена такава кутия да драсне   
 
Още една греда нямало да изкара ако я направели.Идеи някой ???
 нямало да изкара ако я направели.Идеи някой ???
			
		 явно няма вариянти.Но все пак,ако някой има разглобена такава кутия да драсне
 явно няма вариянти.Но все пак,ако някой има разглобена такава кутия да драсне   
 Още една греда
 нямало да изкара ако я направели.Идеи някой ???
 нямало да изкара ако я направели.Идеи някой ???- 4848profesor
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.07.2010
- Пол: Мъж
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Здравей колега, аз имам подобен проблем с моята кутия ( опел омега с двигател на БМВ ). беше се скъсала една триъгълна ламаринена планка ,закрепена за маховика. Купих втора ръка, но явно е разбила въпросната втулка, защото пак тече, а семеринга не е износен ( той струва 100 лева, но не съм го сменял). Може би моята втулка е различна като размери , но принципа е един и същ. Въобще къде се продават тия втулки и аз не знам. Имам прецизен струг, мога да я направя от фосфорен бронз, но не знам дали ще върши работа, тоест материала дали е същият.
Поздрави!
Росен Димитров
Пиши ако има някакъв резултат ,постигнат от теб
			
				Поздрави!
Росен Димитров
Пиши ако има някакъв резултат ,постигнат от теб
Последна промяна 4848profesor на 12 Юли 2010, 10:58, променена общо 1 път
					
				
			
		Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Колега ако все още не си намерил въпросната втулка! Имам такава кутия разглобена и две турбини за нея ако е читава втулката ще ти я подаря! 
			
		
- 4848profesor
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.07.2010
- Пол: Мъж
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
Благодаря ти предварително !
Намерих я в един украински сайт, но не доставят за България - украинците имат и сервиз за автоматици и в момента си комуникирам с главният майстор по кутиите и администратор на сайта.
Даже намерих ръководство за ремонт на английски от 140 страници стъпка по стъпка казват кое как се прави , и то със снимков материал.
И в крайна сметка какво се оказа с твоята кутия - сподели накратко .
			
		Намерих я в един украински сайт, но не доставят за България - украинците имат и сервиз за автоматици и в момента си комуникирам с главният майстор по кутиите и администратор на сайта.
Даже намерих ръководство за ремонт на английски от 140 страници стъпка по стъпка казват кое как се прави , и то със снимков материал.
И в крайна сметка какво се оказа с твоята кутия - сподели накратко .
Re: 520 E34 АВТОМАТИК ПРОБЛЕМ
E21SHARK написа:Ще я врътнат стругарите накраяявно няма вариянти.Но все пак,ако някой има разглобена такава кутия да драсне

Още една греданямало да изкара ако я направели.Идеи някой ???
Нали като я купиш нова пак е правена някъде.
Стига да се направи от същия материал със същата якост ще изкара.
На тоя детайл невиждам и какво натоварване има
 
 Моя автомат кара с правени шлеци,влизащи в балона ,не тези на вала ,а прикрепените към пакета с маслената помпа.Само за протокола-там няма никаква циментация на метала:yes:

by ''kompleksa''
			32 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
			
 
