Какво е това???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- to6o6o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 23.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 coupe M3
- Мечтае да кара: M6
Re: Какво е това???
Замери си ламбда сондата колега, стойностите трябва да са между 92 и 120 , пробвай и този вариант 

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Какво е това???
to6o6o написа:Замери си ламбда сондата колега, стойностите трябва да са между 92 и 120 , пробвай и този вариант
Напрежението на ламбда сондата трябва да бъде в границите 0-1V



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Какво е това???
to6o6o написа:Замери си ламбда сондата колега, стойностите трябва да са между 92 и 120 , пробвай и този вариант
Колека , чета втори твой пост в който има много странни "напътствия" ....!
Какво ли ще да е това 92 и 120 ?!

Освен това колегата просто пита - що е то стъпков мотор и как да установи дали е изправен, а не как да си замери ламбда сондата !
Не знам какво е това което си дал с тия стойности , но ще кажа няколко думи , за да ти стане ясно , щото за мен е очевидно , че не ти е ясно.....
Първо предвид стойностите които си дал предполагам , че става дума за продължителността на фронта/периода на подаваното напрежение в интервалите на превключване на сондата. То се измерва в мили-секунди - mS. Наистина, ако сондата е изправна , НЕ трябва продължителността на фронта да е по -голям от 120 mS. До тук всичко хубаво , само дето продължителността на фротна и времезакъснението на превключване на сондата може да се измерят само с осцилоскоп или с така наречения "ламбда монитор " , който също е своего рода осцилограф. За да се работи с осцилоскоп не се изисква кой знае какви познания , но все пак за човек , който не е запознат , си е сложна работа ... Да не говориме , че не всеки разполага с такъв в къщи ....


Ако пък си имал предвид , че напрежението е от 90-120 , то пак не си на прав път ...
Ламбдата има изходно напрежение от 40-100 mV (миливолта) до 0.7-1 V (волта)
Ламбдата има прагово напрежение , което е 0.45 V
Когато съдържанието на кислоро в горивната смес е ВИСОКО, ламбдата подава ПО-НИСКО от праговото напрежение към компютъра на колата (демек под 0.45 V)
Когато съдържанието на кислород е НИСКО , ламбдата подава ПО-ВИСОКО от праговото напрежение към компа (демек над 0.45 V).
Извинявам се за отклонението от темата , но като видя коментари като на колегата и не мога да се стърпя .... , за това уточнявам ,белким стане ясно ....

Не че няма сума теми по въпроса ..... !
- paco_sp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 15.09.2009
- Местоположение: гр.Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318 I Touring
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Какво е това???
колеги благодаря за поясненията,както беше писал колегата по горе изчистих стапковото моторче и колата леко се оправи но пак нее добре.след последния пост почвам даси мисля и за проблем и в ламбдата,как да я замеря?откачат се кабелите или? 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани