Проблем ABS+ASC
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: Проблем ABS+ASC
При мен излиза само грешка на АБС помпа.
Като гледах по схемите има 1 реле, но не знам къде е /не е в кутията при другите релета/. Ако е проблем с него, ще си каже на диагностиката.
Като гледах по схемите има 1 реле, но не знам къде е /не е в кутията при другите релета/. Ако е проблем с него, ще си каже на диагностиката.
Re: Проблем ABS+ASC
Помпата на АБС/АСЦ се захранва през реле. Ако е повредено релето, помпата не може да се захрани и диагностиката дава "проблем с помпата". Според Аутодата, релето се намира в кутията при другите релета, но там няма дори "крачета" за него. Според мой познат, релето се намира в самия модул, където се намира и помпата. Като спрат дъждовете мисля да го сваля.
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: Проблем ABS+ASC
аз имах сащия проблем и при мен се оказа едно червено реле на което пише абс,смених го и сега е ок,работи и асц и абц
- роско бмв gr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: дето е пълно с пустиняци
- Кара: умряло 316 автоматично купе
- Мечтае да кара: lancia HF integrale
- Детайли за колата: умряло 316 купе автоматик
Re: Проблем ABS+ASC
колега къде е това червено реле в двигателния отсек или вътре в купето
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: Проблем ABS+ASC
в двигателния отсек точно пред шофиора,черна кутия отвараш,ватре има бушони и релета,аз смених едно червено на което пише абц и колата заспа...
Re: Проблем ABS+ASC
При някои АБС АСЦ модули след 1997 г,релетата се намиратв самия модул, но той е капсулован. Трябва специалист поелектроника да го отвории да смени микровключвателя (релето). Дефект на мотора на помпата емалко вероятен. Другият вариант е смяна на модула. Трябва, обаче, да са еднакви.
- роско бмв gr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: дето е пълно с пустиняци
- Кара: умряло 316 автоматично купе
- Мечтае да кара: lancia HF integrale
- Детайли за колата: умряло 316 купе автоматик
Re: Проблем ABS+ASC
аз имам но са 2 зелени релета
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: Проблем ABS+ASC
утре ще ги снимам и ще ги кача тук
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
Re: Проблем ABS+ASC
червеното реле ,между бялото и сивото дето излиза бялата жичка,нея не я гледаите тя е за газта... та смених го и проблема с асц и абс изчезнаха...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Re: Проблем ABS+ASC
Извинявам се колеги, че нахълтвам в на човека темата! Кое тук управлява ABS-а - металната кутия вдясно е АСЦ-то! И аз имам проблем с управлението на ABS - възникна ми грешка след 4 години вярна и безпроблемна служба на тия системи
Снимката е на моя автомобил - 325ТДС 1996 година. И да кажа последно, че също нямам реле в бушонната кутия!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем ABS+ASC
КУНИ написа:Извинявам се колеги, че нахълтвам в на човека темата! Кое тук управлява ABS-а - металната кутия вдясно е АСЦ-то! И аз имам проблем с управлението на ABS - възникна ми грешка след 4 години вярна и безпроблемна служба на тия системиСнимката е на моя автомобил - 325ТДС 1996 година. И да кажа последно, че също нямам реле в бушонната кутия!
Металния модул, който седи вертикално е за ABS-а.
От него отиват жица към четирите дадчика на колелата, към помпата, лампата на таблото...
Аз съм само с ABS и това е модула.
При мен лампата премигваше, премигваше и светна.
Трябва да ходя на диагностика ... май ще е в Дару 'щото другаде не намерих.
При мен са две релета в бушониерата, както е показал колегата rocki1 по-горе на снимката.
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
Re: Проблем ABS+ASC
bmw325tds написа:Металния модул, който седи вертикално е за ABS-а.
От него отиват жица към четирите дадчика на колелата, към помпата, лампата на таблото...
Аз съм само с ABS и това е модула.
Съгласен съм, обаче виж какво дават за моя автомобил в ReaLOEM - на първата снимка е управление за ABS а на другата е контролера за ASC+T какъвто моя автомобил има в жабката! Аз имам в гаража няколко разглобени М3 и свалих днес от едната управлението за ABS и то изглежда по абсолютно същия начин като това от първата снимка, само където днес рових в жабката и под волана и никъде не намирам такова управление

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- S.Krustevv
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 31.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: X6, Cayenne, CL65 ...
Re: Проблем ABS+ASC
Здравейте.
Имам проблем с ASC-блока. Мисля, че и релето или и ABS-a е вързан вътре в него, защото колата е 98 г. Модула е по-голям, в него влизат метални тръбички. Светят лампите 1-2 дена, после загасят, като загрее колата пак светват, загасват си. Понякога и 4-5 дена може да не светнат, после пак се появяват... Дупките по пътя не оказват влияние. По-скоро топлината на двигателя според мен.
Проблема е, че колата е Автоматик и като свети лампата на ABS-a и не сменя правилно скоростите (не винаги) Има ли начин да СПРА напълно ASC модула от някъде (не от копчето в купето) за да видя дали ще ми свети и лампата на ABS-a? И ако си купя такъв модул (втора ръка), кой номер да гледам, като на горната му част има номер с големи черни букви и пише ASC и цифри , а в ниската му лява част има други номера със ситни букви, които са почти като тези горе, но се различават.
Това са всички номера от горната част:
10-0204-0061.4
ASC 34-51-1 1.64 896
(0019020400611208201056)
но има и едни други, които НЕ отговарят на тези, ниско долу на черното капаче и няма как да ги видя всичките, защото е доста ниско и минават много тръбички, които закриват това, което пише. Прикрепям и снимка за да бъде обяснението ми по-точно.
Интересува ме, ако това устройство НЕ може да се изключи (само ASC да спре напълно, за да не включва ABS-а), по кой номер да търся същия модул втора ръка?
Много благодаря предварително!
Имам проблем с ASC-блока. Мисля, че и релето или и ABS-a е вързан вътре в него, защото колата е 98 г. Модула е по-голям, в него влизат метални тръбички. Светят лампите 1-2 дена, после загасят, като загрее колата пак светват, загасват си. Понякога и 4-5 дена може да не светнат, после пак се появяват... Дупките по пътя не оказват влияние. По-скоро топлината на двигателя според мен.
Проблема е, че колата е Автоматик и като свети лампата на ABS-a и не сменя правилно скоростите (не винаги) Има ли начин да СПРА напълно ASC модула от някъде (не от копчето в купето) за да видя дали ще ми свети и лампата на ABS-a? И ако си купя такъв модул (втора ръка), кой номер да гледам, като на горната му част има номер с големи черни букви и пише ASC и цифри , а в ниската му лява част има други номера със ситни букви, които са почти като тези горе, но се различават.
Това са всички номера от горната част:
10-0204-0061.4
ASC 34-51-1 1.64 896
(0019020400611208201056)
но има и едни други, които НЕ отговарят на тези, ниско долу на черното капаче и няма как да ги видя всичките, защото е доста ниско и минават много тръбички, които закриват това, което пише. Прикрепям и снимка за да бъде обяснението ми по-точно.
Интересува ме, ако това устройство НЕ може да се изключи (само ASC да спре напълно, за да не включва ABS-а), по кой номер да търся същия модул втора ръка?
Много благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Memo85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
Re: Проблем ABS+ASC
Братя аз имах същия проблем, при мен не работеше ABS и ASC и ми светеше на един троъгалник със кръкче окомо него, на диагностиката ми иакарваше че помпата има грешка и не работи свалих си ABS и го занесох на един маистор в плевен и и той запои някаква платка и някакво ми смени едно реле и ABS и ASC заработи. И цялата процедура отне 1 ден разглабяне и зглабяне и 60 лв. Ако някой има проблем и е до Плевен да се обади или да пише на ЛС и да го водя при майстора да го види пича е много точен дори да си оставите колата там за 1 ден няма да има проблем.




50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани