За по запознатите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- nesko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
За по запознатите
Колеги имам един проблем който не знам от какво е колата е е30/90г с м50 мотор
а проблема е следния след като смених (6) бензинови помпи потопяеми които не бяха с оргинални цедки и те си горяха за няколко дни си закупих чисто нова с цедка като трябва да си е , и всичко си дойде на мястото колата си вървеше много добре до преди два дни когато я оставих на един майстор да ми оправи заден десен подкалник понеже имам навика да си гърмя редовно гумите и там се получи дупка и майстора решил че казанчето което седи до гърловината горе под десния калник е излишно и го махнал и нарязал маркучите които минават над резервоара и отиват към въпросното казанче и когато си взех колата тя нещеше да върви като преди стига до 4500/5000об. и до там все едно свършва бензина а имам 45литра
 и когато си взех колата тя нещеше да върви като преди стига до 4500/5000об. и до там все едно свършва бензина а имам 45литра  а когато реша да завия по рязко колата направо си огасва за дрифтене е невазможно само малко да се залюлее и  огасва колата
 а когато реша да завия по рязко колата направо си огасва за дрифтене е невазможно само малко да се залюлее и  огасва колата  
 
проблема дали е от това казанче или от помпата според ваз
и без това казанче колата можели да си работи нормално и каква е точно ролята му 
  
благодаря ви предварително
			
		а проблема е следния след като смених (6) бензинови помпи потопяеми които не бяха с оргинални цедки и те си горяха за няколко дни си закупих чисто нова с цедка като трябва да си е , и всичко си дойде на мястото колата си вървеше много добре до преди два дни когато я оставих на един майстор да ми оправи заден десен подкалник понеже имам навика да си гърмя редовно гумите и там се получи дупка и майстора решил че казанчето което седи до гърловината горе под десния калник е излишно и го махнал и нарязал маркучите които минават над резервоара и отиват към въпросното казанче
 и когато си взех колата тя нещеше да върви като преди стига до 4500/5000об. и до там все едно свършва бензина а имам 45литра
 и когато си взех колата тя нещеше да върви като преди стига до 4500/5000об. и до там все едно свършва бензина а имам 45литра  а когато реша да завия по рязко колата направо си огасва за дрифтене е невазможно само малко да се залюлее и  огасва колата
 а когато реша да завия по рязко колата направо си огасва за дрифтене е невазможно само малко да се залюлее и  огасва колата  
 проблема дали е от това казанче или от помпата според ваз

и без това казанче колата можели да си работи нормално и каква е точно ролята му
 
  благодаря ви предварително

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: За по запознатите
Въпросното казанче заедно с още един черен цилиндър свързан с маркуч към дросела и отиваш под колата другия, също така има едно клапанче служат за втечняване на бензиновите изпарения - т.е. става въпрос за екология. По принцип липсата на тоя казан /белия/ не е проблем, но е голям проблем не-запушването на маркучите от страна майстора щот като ходиш и заредиш ще се чудиш къде ти отива бензина. Другото което е, че не съм запознат с външния вид на резервоара на 30-те и имам съмнения, че не си монтирал помпата нормално, т.е. нещо си да ти показва повече, но навярно имаш усет към нещата и няма проблем с това. Ако помпата работи, провери маркучите дали са здрави, бензиновия филтър сменял ли си, регулатора на налягане на рейката виж също, друго по тая система няма, или не се сещам в момента. Поздрави.
			
		Re: За по запознатите
Kъде ги намирате тея майстори дето преценяват кое е излишно и го махат както си искат...  
 
Иначе предполагам ,че имаш предвид номер 11...
			 
 Иначе предполагам ,че имаш предвид номер 11...

 
 
- nesko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: За по запознатите
Да  за номер 11 става дума но преди малко си извадих помпата почистих я малко включително и цедката поставих ги и си тръгна да върви пак   а за това казанче мога ли без него или тря да си го сложа пак
 а за това казанче мога ли без него или тря да си го сложа пак  
 
благодаря
			
		 а за това казанче мога ли без него или тря да си го сложа пак
 а за това казанче мога ли без него или тря да си го сложа пак  
 благодаря

Re: За по запознатите
Поглеждал ли си дали не е пълен с боклуци резервоара като ти се запушва толкова често цедката?Без това казанче явно може,защото има и фабричен вариант без него,но не знам на къде отива тоя маркуч от него.
			 
 
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: За по запознатите
сваляй резервоара и го чисти,предполагам че е карана на газ преди това и резрвоара може да мус е е налагало да седи доста време сух
			Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
		- nesko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: За по запознатите
power of bmw написа:сваляй резервоара и го чисти,предполагам че е карана на газ преди това и резрвоара може да мус е е налагало да седи доста време сух
Да на газ е била колата и е нямала работеща помпа доста време
 значи ще го сваля тия дни да го изчистя мерси
 значи ще го сваля тия дни да го изчистя мерси 
дефакто ето това е казанчето което е махнато при мен без него ще имам ли проблеми на схемата е номер 1
 
 http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... nk_tubing/
- VaLy0
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: За по запознатите
В началото може да няма ама след време ще има когато отрязаните маркучи се запушат и като няма от къде да взима въздух резервоара ще стане като вакуум казанче в уголемен размер   съответно помпата ще почне да не може да дърпа бензин-ще се натоварва и ще изгори. Добре че на 30-ката резервоара е метален, ако беше пластмасов щеше да се сгъне
  съответно помпата ще почне да не може да дърпа бензин-ще се натоварва и ще изгори. Добре че на 30-ката резервоара е метален, ако беше пластмасов щеше да се сгъне   и да стане малко резервоарче 15л.
 и да стане малко резервоарче 15л.   снади ги с други маркучета и ги пусни нанякъде където няма да се запушат, да си диша през тях
  снади ги с други маркучета и ги пусни нанякъде където няма да се запушат, да си диша през тях  
			
		 съответно помпата ще почне да не може да дърпа бензин-ще се натоварва и ще изгори. Добре че на 30-ката резервоара е метален, ако беше пластмасов щеше да се сгъне
  съответно помпата ще почне да не може да дърпа бензин-ще се натоварва и ще изгори. Добре че на 30-ката резервоара е метален, ако беше пластмасов щеше да се сгъне   и да стане малко резервоарче 15л.
 и да стане малко резервоарче 15л.   снади ги с други маркучета и ги пусни нанякъде където няма да се запушат, да си диша през тях
  снади ги с други маркучета и ги пусни нанякъде където няма да се запушат, да си диша през тях  
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
