318is не къса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- OTLICHNIKA-83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.03.2009
- Местоположение: под капака на колата
- Кара: КАРУЦА
- Мечтае да кара: ФАИТОН
318is не къса
колеги проблема е следния:
нали по принцип is-а трябва да е пъргав ама неее поне при мен
проблема се появи след като притропаха биелните лагери. след като ги смених минах 1000км като пенсия и след това реших да и дам зор и останах като гръмнат кола не къса да върви
когато беше счупена несъм я карал цяла зима дали това е от значение
а и да питам нормално ли е като откача дебитомера да гасне ако не я държа в оборот
Ппедварително благодаря
нали по принцип is-а трябва да е пъргав ама неее поне при мен
проблема се появи след като притропаха биелните лагери. след като ги смених минах 1000км като пенсия и след това реших да и дам зор и останах като гръмнат кола не къса да върви

когато беше счупена несъм я карал цяла зима дали това е от значение
а и да питам нормално ли е като откача дебитомера да гасне ако не я държа в оборот
Ппедварително благодаря
ЖИВЕИ ТАКА ЧЕ КОГАТО УМРЕШ И ДЯВОЛА ДА ТИ ЗАПАЛИ СВЕЩ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: 318is не къса
OTLICHNIKA-83 написа:колеги проблема е следния:
нали по принцип is-а трябва да е пъргав ама неее поне при мен
проблема се появи след като притропаха биелните лагери. след като ги смених минах 1000км като пенсия и след това реших да и дам зор и останах като гръмнат кола не къса да върви![]()
когато беше счупена несъм я карал цяла зима дали това е от значение
а и да питам нормално ли е като откача дебитомера да гасне ако не я държа в оборот
Ппедварително благодаря
Наистина 4 цилиндровите двигатели принципно трябва да са пъргави (особено ИС-а).
Щом усещаш , че двигателя няма мощност , не е добре работата ... !
Най -напред огледай как е електрониката и разните датчици , особено ламбда сондата и датчика на коляновия вал .... Нема да е лошо да се направи една диагностика ... ( Как ти е ауспуха , има ли чернилка ? Оборотите на празен ход как са ... ? Откачи за около 5 мин. акумулатора , след това го закачи , запали и подкарай колата, покарай малко , виж дали оборотите ще са стабилни или се колебаят ... Последното го казвам защото имам определени съмнения ...). Не е лошо да смениш горивния филтър....
Ако се съмняваш , че самия мотор няма "тяга" ,няма да е лошо да се мерне компресията ....
Съединителя ти как е ?
Това , че гасне като откачиш дебитомера не е нещо ненормално ...
По принцип като го откачиш , трябва да мине в "авариен" режим , но аз съм пробвал на доста коли и при първото откачане на дебитомера , повечето гаснат , ако повториш опита , ще видиш , че ще задържи и няма да угасне ... , а ще мине в авариен режим (но това след като веднъж е угаснала...).
Последна промяна metodi80 на 07 Юни 2010, 20:44, променена общо 2 пъти
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: 318is не къса
И аз съм на Методи на мнението, да си видиш електрониката и ще добавя към него само да видиш дали не дърпа въздух от някъде щото тва доста спъва вървежа.
- angel_lalov
-
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318ис М-пакет
- Мечтае да кара: e30 V10
Re: 318is не къса
и аз съм съгласен с методи но наистина това не е на добре!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: 318is не къса
Проблема може да идва и от DISA клапана. Не е зле да се проверят вакумите към него че ако има някой изгнил маркуч Ис-са над 4000об/мин е пълно мъртвило
Също е добре и една диагностика - обикновенно с нея виждам такива проблеми
Може и дебитомер да се окаже.......... на първо време една компетентна диагностика
Също е добре и една диагностика - обикновенно с нея виждам такива проблеми
Може и дебитомер да се окаже.......... на първо време една компетентна диагностика
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 518
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: 318is не къса
Eдна диагностика може да хвърли доста светлина по проблема .. виж и горивния филтър как е 

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: 318is не къса
как сменя лагерите, само картер ли отваря или сваляхте глава, ако сте сваляли първо провери зацепването на валовете, а ако не е оттам развий ламбда сондата и врътни едно кръгче без нея
only rear wheel drive
- OTLICHNIKA-83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.03.2009
- Местоположение: под капака на колата
- Кара: КАРУЦА
- Мечтае да кара: ФАИТОН
Re: 318is не къса
Благодаря на всички
ако не се оправи след всичко което казахте ще пиша пак
Поздрави от Троян

Поздрави от Троян

ЖИВЕИ ТАКА ЧЕ КОГАТО УМРЕШ И ДЯВОЛА ДА ТИ ЗАПАЛИ СВЕЩ
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 318is не къса
той ,ИС-а и като е читав "не къса" особено в това тежкото купе 

- OTLICHNIKA-83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.03.2009
- Местоположение: под капака на колата
- Кара: КАРУЦА
- Мечтае да кара: ФАИТОН
Re: 318is не къса
Alexi написа:той ,ИС-а и като е читав "не къса" особено в това тежкото купе
що не си гледаш работата



ЖИВЕИ ТАКА ЧЕ КОГАТО УМРЕШ И ДЯВОЛА ДА ТИ ЗАПАЛИ СВЕЩ
Re: 318is не къса
OTLICHNIKA-83 написа:... след като ги смених минах 1000км като пенсия и след това ...
Аз като смених биелните лагери (М51) осетих разработване след 3000км. До преди това колата беше много зле, особено в ниските обороти.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани