Прекъсва докато е студена?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.10.2005
Местоположение: Русе

Прекъсва докато е студена?

Мнение от gogul » 25 Окт 2005, 19:43

Здравеите! Въпросното БМВ 318i е на приятел.Та когато не е загряло дързи ниски обороти,тресе и прекъсва,после се оправя.Споменали му за някаква биметална пластина,някои ако има идея... :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 25 Окт 2005, 20:19

минал съм по този път вече ;) това сигурно ще ти е от полза
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%EE%E4%E0

накратко - подлежи на рециклиране, но си е играчка...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 28 Окт 2005, 14:51

Вчера с един приятел си поиграхме с едно такова но то седи само в затворено положение. Студих го в хладилника, напичах го с калорифера не мърда пущината. Но не мога да се сетя как работеше това чудо?
Когато колата е студена трябва да е отворено/затворено
Когато е загряла отворено/затворено
Ако някой се сеща моля да сподели ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 28 Окт 2005, 15:00

Мойто също е тотал спек
точно същите процедури му правих и аз
и във фризера, и в печката все седи отворено не мърда..
Според мен мойто е безнадеждно да се оправи..

Иначе логично е, когато е студена колата да е отворено, а като загрее да се затвори
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 28 Окт 2005, 22:43

Питам защото колата от където е когато е студена глъхне, като натиснеш газта направо гасне, а загрее ли работи като нова. За това си мисля, че като е отворено колата е студена, когато е затворено колата е топла. Но знам ли не съм експерт. Сега щте го пилна с флекса и щте го отворя пък после щте видим. Интересно ми е дори да го направя как щте го затворя после ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Окт 2005, 4:51

е ми да като е студена е колата е отворено минава повече въздух, като загрява колата се затваря постепенно. просто изпили нитовете и леко зарежи леко алуминия там където е подгънат, иначе трудно ще го затвориш пак. аз го изрязох с клещи "резачки" ;) после със силикон за гарнитури го залепяш и тва е. явно с времето се измята... движеше се при мен ама хода беше изместен.

а какво значи глъхне, ако проблема е в този клапан ще държи много ниски обороти и съответно ще гасне...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

Мнение от HAMANN » 04 Дек 2005, 13:25

И моита щайга имаше същият проблем, ама и дори като загрееше пак гаснеше. След като я продадох новият собственик ми каза, че било или дюза или разпръсквач не съм сигурен тва беше преди 6 месеца.
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 06 Дек 2005, 0:51

просто си смени термоключа който управлява 5-та дюза,не се занимавай с глупости.намира се до датчиците за температура.нов e okoло 160 лв.,втора употреба 10 лв.ако колата е инжекцион,естествено.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook