Въпрос относно изпускателната система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос относно изпускателната система
А защо и двете сонди на едната тръба,или това са вторите 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос относно изпускателната система
~Мишо~ написа:А защо и двете сонди на едната тръба,или това са вторите
Там двете тъби са обединени в една, утре ще пусна подробна снимка, че сме пропуснали. А инак колата е с една сонда за мотора, втората е широколентовата за уреда да се гледа сместа. Снощи от умората забравихме да я снимаме на колата цялата качена отдолу, ама това ще го направим утре на реглажа и ще се види защо са точно там и така сондите

- penev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: Въпрос относно изпускателната система
Браво за ентусиазма и добрата работа. Ще ми позволите някои забележки. Тая генерация може би е от 320-ка, ама още се чудя защо фланците са с по 2 болта! Защо не я продължихте до края ДВОЙНА генерацията? И от опит ще ви кажа че ватата ще я издуха след кратко време. Там технологията е друга.
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
Re: Въпрос относно изпускателната система
penev написа:Браво за ентусиазма и добрата работа. Ще ми позволите някои забележки. Тая генерация може би е от 320-ка, ама още се чудя защо фланците са с по 2 болта! Защо не я продължихте до края ДВОЙНА генерацията? И от опит ще ви кажа че ватата ще я издуха след кратко време. Там технологията е друга.
МИ донякъде си гледал добре, след това ти се губи нещо


Re: Въпрос относно изпускателната система
Бре да не пускам нова, а и за тая си имам питане, дали и за моята генерация, няма да можете да измислите нещо, че вЕрно средата излезе много сложна
Крайно гърнИ си имам... Средата е проблем как и защо...
Та по въпроса... Изп. колектор от м50 (от и-бейските) ще стане ли на м52б20ту ?
Извинявам се, че питам в този раздел, но...
П.С. Колата е е46 320 бенз, преди фейс...


Та по въпроса... Изп. колектор от м50 (от и-бейските) ще стане ли на м52б20ту ?
Извинявам се, че питам в този раздел, но...

П.С. Колата е е46 320 бенз, преди фейс...
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Въпрос относно изпускателната система
То няма невъзможни неща ,ама колектора от м50 май е по тежък .До колко знам колекторите са идентични за всички 6 таци монтирани в е36 ,но за ТУ ?
Добре горе долу като материял като пари какво излиза ако не е тайна ?
Гледам заварките са с аргон и предполагам няма да се късат лесно ,понеже имам едип приятел през 2 седмици ходи да му презаваряват тръбите понеже къса яко
Добре горе долу като материял като пари какво излиза ако не е тайна ?
Гледам заварките са с аргон и предполагам няма да се късат лесно ,понеже имам едип приятел през 2 седмици ходи да му презаваряват тръбите понеже къса яко


Re: Въпрос относно изпускателната система
Smoocki написа:То няма невъзможни неща ,ама колектора от м50 май е по тежък .До колко знам колекторите са идентични за всички 6 таци монтирани в е36 ,но за ТУ ?
Добре горе долу като материял като пари какво излиза ако не е тайна ?
Гледам заварките са с аргон и предполагам няма да се късат лесно ,понеже имам едип приятел през 2 седмици ходи да му презаваряват тръбите понеже къса яко
Нека по-запознатите да кажат, дали ще паснат, че трудно изкачат за м52б20ту, а съм намерил те такъв


Също и аз се интересувам от цени на това, което правите...Интересува ме на 63 да минава... А преди това, където вървят 2 тръби...




П.С. Имаше и хватка с о2 сензорите... Ама каква беше тя


37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани