Въпрос относно изпускателната система

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от ~Мишо~ » 06 Юни 2010, 17:32

А защо и двете сонди на едната тръба,или това са вторите :?:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от sonny » 06 Юни 2010, 20:18

~Мишо~ написа:А защо и двете сонди на едната тръба,или това са вторите :?:

Там двете тъби са обединени в една, утре ще пусна подробна снимка, че сме пропуснали. А инак колата е с една сонда за мотора, втората е широколентовата за уреда да се гледа сместа. Снощи от умората забравихме да я снимаме на колата цялата качена отдолу, ама това ще го направим утре на реглажа и ще се види защо са точно там и така сондите ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 332i
Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от penev » 07 Юни 2010, 2:17

Браво за ентусиазма и добрата работа. Ще ми позволите някои забележки. Тая генерация може би е от 320-ка, ама още се чудя защо фланците са с по 2 болта! Защо не я продължихте до края ДВОЙНА генерацията? И от опит ще ви кажа че ватата ще я издуха след кратко време. Там технологията е друга.
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от sonny » 07 Юни 2010, 9:55

penev написа:Браво за ентусиазма и добрата работа. Ще ми позволите някои забележки. Тая генерация може би е от 320-ка, ама още се чудя защо фланците са с по 2 болта! Защо не я продължихте до края ДВОЙНА генерацията? И от опит ще ви кажа че ватата ще я издуха след кратко време. Там технологията е друга.

МИ донякъде си гледал добре, след това ти се губи нещо :D Да генерацията е от двайска, тоя резонатор е слаган още докато беше с оригиналния си матор колата, а е с една тръба до края защото е с гърне себринг от е46, а то е с един вход. За ватата ще си хокаже времето ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от uCnaHeTcA » 09 Авг 2010, 0:11

Бре да не пускам нова, а и за тая си имам питане, дали и за моята генерация, няма да можете да измислите нещо, че вЕрно средата излезе много сложна :shock: :confused: Крайно гърнИ си имам... Средата е проблем как и защо...
Та по въпроса... Изп. колектор от м50 (от и-бейските) ще стане ли на м52б20ту ?
Извинявам се, че питам в този раздел, но... :dunno:
П.С. Колата е е46 320 бенз, преди фейс...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от Smoocki » 09 Авг 2010, 8:43

То няма невъзможни неща ,ама колектора от м50 май е по тежък .До колко знам колекторите са идентични за всички 6 таци монтирани в е36 ,но за ТУ ?
Добре горе долу като материял като пари какво излиза ако не е тайна ?
Гледам заварките са с аргон и предполагам няма да се късат лесно ,понеже имам едип приятел през 2 седмици ходи да му презаваряват тръбите понеже къса яко :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно изпускателната система

Мнение от uCnaHeTcA » 09 Авг 2010, 16:23

Smoocki написа:То няма невъзможни неща ,ама колектора от м50 май е по тежък .До колко знам колекторите са идентични за всички 6 таци монтирани в е36 ,но за ТУ ?
Добре горе долу като материял като пари какво излиза ако не е тайна ?
Гледам заварките са с аргон и предполагам няма да се късат лесно ,понеже имам едип приятел през 2 седмици ходи да му презаваряват тръбите понеже къса яко :shock:

Нека по-запознатите да кажат, дали ще паснат, че трудно изкачат за м52б20ту, а съм намерил те такъв :arrow: http://a.imageshack.us/img441/8086/m3v6remus.jpg :dunno:
Също и аз се интересувам от цени на това, което правите...Интересува ме на 63 да минава... А преди това, където вървят 2 тръби... :dunno: :dunno: Също така, как после ще ги направите да влизат в една тръба ? С "гащи" или... ? То друг вариант, май няма :dunno: Инъче темата е от преди месец, предполагам имате някакъв напредък, ако не даже и финален резултат... Снимки, клипове,отзиви нещо ? :bchug:
П.С. Имаше и хватка с о2 сензорите... Ама каква беше тя :dunno: Че и тези колектори, на които съм пуснал снимка, нямат дупки за тях :dunno:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook