Аксиален лагер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Аксиален лагер

Мнение от ivopicha » 24 Окт 2005, 15:39

Колеги, знаете ли цената на аксиалния лагер- за Е36 318i `92. Много ручи като загрее и като спра на сфетофар е ужас :uups: Все едно е някой Голф дизел :P Като подам газ и оборотите станат кам 800 това изчезва. Дали да не вдигна оборотите. Сега са към 600.Кажене цени за лагер и има ли някой марки за предпочитане?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 24 Окт 2005, 16:37

За лагер не знам, но оборотите се регулират автоматично от стъпковия мотор и не можеш сам на ги вдигнеш, ако не е така сподели как ще ги вдигаш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: София

Мнение от rec66 » 24 Окт 2005, 18:14

Интересно как работиш на 600 и негасне , според мен триабва да работи на 900 , сподели не6то пове4е за този шум

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Мнение от Gancho » 24 Окт 2005, 18:27

Нормалните обороти за твоето четирицилиндрово БМВ е около 850.Незнам защо работи на 600.Но и при мен го има това тракане когато загрее колата,изчезва само когато натисна съединителя или вдигна оборотите над 1000.Така че и аз да попитам колко ще стува смяната на този лагер?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: София

Мнение от rec66 » 24 Окт 2005, 18:50

Работата е като за смяна на съединител , трябваси сваляне на скорости

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 24 Окт 2005, 18:54

Забравих да спомена, че съм на газ.И този шум се появи като я поставиха. Склонен съм да вярвам, че донякъде е от оборотите.Утре ще го пробвам на бензин как е и дали се чува шума.Иначе си бачка на 600 и не гасне, не знам как става.И на мен ми казаха, че трябва да работи на 850+ оборота и ще взема да врътна джаджата на газта, от там май могат да се вдигат :dunno:
Колега Gancho, лагера струва към 50-60 лв. казаха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 9.10.2005
Местоположение: София

Мнение от rec66 » 24 Окт 2005, 19:25

Пи4 вдигни от газовата на 800-900 и си джиткаи бавареца , 6те види6 4е ште из4езне !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 24 Окт 2005, 20:40

Това тракане е от първичния лагер на скоростната кутия сменянето му е трудна работа и по важно скъпа самия лагер е евтин но достигането му е трудно (терсене място) :( .
Оборотите ти те са ниски по книга трябва да са по книга 760-840 или нещо такова, вдигни ги малко от врътката на изпарителя(пластмасовата) защото стъпковия ти мотор най-вероятно е изключен когато работи на газ(така се прави).
Аз спрях тракането като смених маслото с по-гъсто MOTUL GEAR и една добавка на STP за скоростна кутия. :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 24 Окт 2005, 20:50

Това масло за скоростната кутия ли е? Аз да ти кажа честно, не съм гледал има ли, няма ли масло там :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 24 Окт 2005, 20:59

Да това е масло за скоростна кутия и е доста добро има и резултат във вклщючването на скоростите става по-лесно, по-гъсто е, зимата докато загрее по трудно се включват скоростите но поне тракане няма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 24 Окт 2005, 22:48

Оборотите ти те са ниски по книга трябва да са по книга 760-840 или нещо такова, вдигни ги малко от врътката на изпарителя(пластмасовата) защото стъпковия ти мотор най-вероятно е изключен когато работи на газ(така се прави).
Стъпковия мотор не се изключва именно защото трябва да регулира оборотите, а от врътките на изпарителя се регулира само сместа дали е по бедна или по богата!Ако има проблем със сътпковия мотор чак тогава той се изолира и се слага реле, защото нов е скъп (газаджииски приом).Виж как са оборотите на бензин ако са нормални, моторчето е ОК.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 25 Окт 2005, 11:39

Вдигнах обаратите, сега са към 900.То не зная дали е точно такова вдигане де :D Направих го от плачката, кодето влиза жилото на газта. Махнах капачето и с една отверка ..и хоп готово. Ще видя дали ще трака сега.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook