Разлики м42б18 в е30 и е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			35 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- E30_M_Tech_ll
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
е да ама моя блок е м43 1,6  
			
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- ildivvy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1710
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
Блоковете са еднакви.Разликите в работния обем идват от коляновия вал.
			Ex: 96'  BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
		
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- shengi
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
м40 е леко по различен.Все си мисля, че с ремък е едно с верига е друго.Но ако искате утре мога да понаснимам м40 м42 м43 
			

- E30_M_Tech_ll
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
е да там е разлика но се сменят ролките с зъбни колела и готово и се слага капак от ис....  
 
но все пак ако ти е на лесно поснимай да видим кое как се различава...
			 
 но все пак ако ти е на лесно поснимай да видим кое как се различава...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- michev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
блоковете са еднакви освен отворите за кнок / а не нок/ сензорите, разликите при 1.6 и 1.8 са в коляновия вал и буталата, а като сменим предния капак на блока /маслената помпа/ може да си правим и верижен и ремъчен мотор
			only rear wheel drive
		Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
И аз си мислех да го правя това само със смяна на карантиите,но ако не намериш всичко на някакви промоционални цени или някоя ИСка с пре*бан блок   ,не си струва.По-лесно,та и по-евтино ще ти е да си намериш някое пазено двигателче,да си го ревизираш и да си правиш кефа после.
  ,не си струва.По-лесно,та и по-евтино ще ти е да си намериш някое пазено двигателче,да си го ревизираш и да си правиш кефа после.
			 ,не си струва.По-лесно,та и по-евтино ще ти е да си намериш някое пазено двигателче,да си го ревизираш и да си правиш кефа после.
  ,не си струва.По-лесно,та и по-евтино ще ти е да си намериш някое пазено двигателче,да си го ревизираш и да си правиш кефа после. 
 
- Dafy
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
цаката е колата да е регната с 1.6 мотор и да си го направиш ИС ... и блока да ти отговаря на купето ... перфектната работа, хем ревизиран мотор, хем отговарят номерата 
само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/
			
само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/

- vankatagsi
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
[По-стария вариант на м42, до септември 1993 г., има същите чарколяци в главата като на м42в е30. Колекторът е с управление за дължината на интейка и има нок сензори. Маркучът за вентилацията на картера няма клапан за картерни газове и влиза както и на е30 в предната част на капака и в другия край в корпуса на дросела. Самият двигател без колектори, електроника и спомагателни агрегати е един и същ като изпълнение.[/quote]
Аз карам Е36 92г и това е напълно вярно! В главата незнам дали е същото защото не ми се е налагало да я свалям, но другото е така, колата я дават 140кс, но в някой руски сайтове съм чел че точно първите ИС-и / като моя/ са 137кс. Кое е вярно незнам, но в същност не е и от такова голямо значение
			
		Аз карам Е36 92г и това е напълно вярно! В главата незнам дали е същото защото не ми се е налагало да я свалям, но другото е така, колата я дават 140кс, но в някой руски сайтове съм чел че точно първите ИС-и / като моя/ са 137кс. Кое е вярно незнам, но в същност не е и от такова голямо значение
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
и в боята има разлика 
			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- michev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
металика по мощен ли е от акрилната или е обратно 
			
only rear wheel drive
		- E30_M_Tech_ll
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
естествено колега..... 
металните частици в боята имат по добро топлоотдаавне и мотора се охлажда по добре.... съответно на диното изкарава с около 28 до 32 коня повече.... чувал съм и за хора в чужбина които с едра перла изкарват до към 50 коня повече на колелата 
   
  
			металните частици в боята имат по добро топлоотдаавне и мотора се охлажда по добре.... съответно на диното изкарава с около 28 до 32 коня повече.... чувал съм и за хора в чужбина които с едра перла изкарват до към 50 коня повече на колелата
 
   
  
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
Dafy написа:само дето цените на гарнитурите и семерингите излизат колкото един ИС втора ръка /но пък състоянието е неизвестно/
малко повече- лагери, гарнитури, семеринги-1100 с отстъпката

Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
Ъпвам малко стара тема,но няма смисъл да отварям нова.
Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.
Мерси предварително.
			
		Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.
Мерси предварително.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Разлики м42б18 в е30 и е36
C3602PA написа:Ъпвам малко стара тема,но няма смисъл да отварям нова.
Подочух,че със смукателен колектор от е30,36цата вървяла по-добре.Пасвал,само трябва малко пластмаса да се изреже.Някой има ли повече информация как става цялата врътка и има ли смисъл.
Мерси предварително.
Правих го, даже поодрасках със шкурка всмукателния колектор от е30ката, след смяната разлика във високите не усетих, поумря малко в ниските. След смяна на дюзи, почистване, бензинов регулатор на 3.5 бара и нови свещи(bmw high power) със чисто нови лули нещата се пооправиха
 
 п.с. много терсене е поставянето и доста работи трябва да се преместят, кутията със инсталацията трябва да замине както и изолационния материал от ламарината на парното ( след яко каране, като се нагрее голата ламарина и изчезва студеното на парното, тряа пускам климатика
 ). Филтърната кутия идва далеко, трябва да се мисли нова стойка/удължение или спортен филтър, стъпковия мотор трябва да се изведе извън всмукателя и други дребни и досадни работи...
  ). Филтърната кутия идва далеко, трябва да се мисли нова стойка/удължение или спортен филтър, стъпковия мотор трябва да се изведе извън всмукателя и други дребни и досадни работи...п.с.2 за да махнеш оригиналния е36цов/м42ков всмукател трябва да откачиш цялата инсталация на мотора даже и датчика на задната от скоростната кутия
 
   като цяло главоболията са повече от резултата, но аз бих го направил пак
  като цяло главоболията са повече от резултата, но аз бих го направил пак   
   
  
			35 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
