Амортисъори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Ето и ново инфо и впечатления от ДиН - Младост. Днес минавайки покрай сервиз ареших да си тествам амортисьорите (така или иначе от 2 седмици карам колата и не съм се ровил по окачването). Наистина теста е безплатен, още повече амортисьорите са ми sachs некакви super touring, и пружини h&r .. iwme, което е супер странно за кола 90 к.с. доста е ниска. Та значи качвам я на тестера и се почва : леле много зле предните амортисьори .. направо са за смяна.. после и отзад ааа тука е по-добре !! Дадоха ми разпечатка със диагнозата - наистина така показва до колкото може да се вярва. И веднага ми сметнаха :
- предни амортисьори sachs - 468 лв. - комплект
- задни амортисьори sachs - 256 лв. - комплект
- предни пружини - suplex (казаха ми че са немски.. ) - 136 лв.- комплект
- задни пружини - suplex - 138 лв. - комплект
тотал : 998 лв.
отделно прашници 40 лв., некакви тампони отгоре незнам си колко пари и за труд 60 лв.
Е сега не смея да изляза на улицата особено с тия ями около нас, вече незнам какъв маршрут да си направя
какво да правя ?

- предни амортисьори sachs - 468 лв. - комплект
- задни амортисьори sachs - 256 лв. - комплект
- предни пружини - suplex (казаха ми че са немски.. ) - 136 лв.- комплект
- задни пружини - suplex - 138 лв. - комплект
тотал : 998 лв.
отделно прашници 40 лв., некакви тампони отгоре незнам си колко пари и за труд 60 лв.
Е сега не смея да изляза на улицата особено с тия ями около нас, вече незнам какъв маршрут да си направя




stay tuned


- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Продължение на темата
Стигнах и до този момент да сменям окачването. Като гледам цените в ДиН се замислям. Разликата не е голяма сравнявайки с КОНИ - за комплект пружини и амортесьори Кони - 1174 лв. от вносителя Руди ...
1 година гаранция. Ако трябва да избирам между закса и кони
Иначе имам и евтин вариант - около 700- 800 лв за МОНРО , но пък със 2 години гаранция - само нещо да ми притропа и са заклати и беж в сервиза... но дали си струва разправията ?? И като поведение на българските пътища от изброените марки..
Стигнах и до този момент да сменям окачването. Като гледам цените в ДиН се замислям. Разликата не е голяма сравнявайки с КОНИ - за комплект пружини и амортесьори Кони - 1174 лв. от вносителя Руди ...
1 година гаранция. Ако трябва да избирам между закса и кони

Иначе имам и евтин вариант - около 700- 800 лв за МОНРО , но пък със 2 години гаранция - само нещо да ми притропа и са заклати и беж в сервиза... но дали си струва разправията ?? И като поведение на българските пътища от изброените марки..

stay tuned


- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Има и Габриел -френски с 3 години гаранция (газови) за около 350 лв предни+задни!!!
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Бате тва цени за кой модел Билщайн амортисьори е? Стандартни черните или спортните жълти? или В6 модела?ludiagsm написа:
ако колата е Е36 купе седан или кабрио до 1992 година ,цената е 190лв за брой преден на Bilstein
ако колата е Е36 купе седан или кабрио след 1992 година цената е 163лв за брой преден на Bilstein
за задните нямат разлики в годините и цените 100лв за брой Bilstein
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Сигурно е за нормални щото иначе ще са подарък
Ма пак звучи добре.То някой дали знае тия "нормалните"(черни) как са смисъл по-добре ли са от стандартните на е36 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Ми оригинално проверих БМВ монтира на Е36 предни Билщайн нормални и задни БОГЕ като има варианти и за задни Билщайн. Та ти си прави изводите за черните Билщайни НО и не забравяй че все пак сме в България и произхода им за мен е неясен. Според мен няма смисъл да се монтират квито и да е амортисьори купени от БГ. Купувал съм почти всичко квото се продава и всичко е за Суходол
ЦЕНАта на читавите жълти амортисьори БИЛЩАЙН СПОРТ е доста солена сравнение с гмешта която се продава тук.

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
как мога да разбера дали амортесьорите дали са спортни по следните параметри :
part info : SACHS 170 776
Super Touring
assembly group:
Shock Absorber
supplier: SACHS
packing unit : 1
EAN:
4013872128563
• Shock Absorber Mounting Type: Top pin, Bottom eye
• Shock Absorber Type: Gas Pressure
• Shock Absorber System: Twin-Tube
• Parameter: SEOV27X235A
и още
part info : SACHS 170 824
• Super Touring
• assembly group:
o Shock Absorber
• supplier: SACHS
• packing unit : 1
• EAN:
o 4013872126286
article status - Normal (24/10/1995)
criteria
• Fitting Position: Left
• Shock Absorber Type: Gas Pressure
• Shock Absorber Design: Suspension Strut
• Shock Absorber System: Twin-Tube
• Parameter: SFE32X122A
part info : SACHS 170 776
Super Touring
assembly group:
Shock Absorber
supplier: SACHS
packing unit : 1
EAN:
4013872128563
• Shock Absorber Mounting Type: Top pin, Bottom eye
• Shock Absorber Type: Gas Pressure
• Shock Absorber System: Twin-Tube
• Parameter: SEOV27X235A
и още
part info : SACHS 170 824
• Super Touring
• assembly group:
o Shock Absorber
• supplier: SACHS
• packing unit : 1
• EAN:
o 4013872126286
article status - Normal (24/10/1995)
criteria
• Fitting Position: Left
• Shock Absorber Type: Gas Pressure
• Shock Absorber Design: Suspension Strut
• Shock Absorber System: Twin-Tube
• Parameter: SFE32X122A
stay tuned


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани