ремонт на виско(перката на парното)
Модератор: Технически модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
ремонт на виско(перката на парното)
С 520 м50 без ванос съм.Пичове прочетох много теми,но никой не е написал има ли как да го ремонтирам тва виско.Купих колата и виското е зацепено(май не нарочно)не мърда.Пипам тая биметална пластина ,опъвам я суча,ама не отпуска да зпочне да се върти свободно.Как се разглобява тва(знам за че е с обратна резба,но питам за самото виско),и подлежи ли на ремонт,и колко струва ново?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- BMW-Beast
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 7.05.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е63 individual
- Мечтае да кара: BMW M6 G-POWER
Re: ремонт на виско(перката на парното)
ремонтира се с ново от магаэина
цената эависи от марката хубаво е някаде около 200 лева

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: ремонт на виско(перката на парното)
За съжаление колегата е прав...
има и "евтини" варианти за по стотина лева, но там вече няма гаранция колко и как ще работи...
Друг вариант е да си вземеш втора употреба, тук от форума... бараш от някоя 39-тка и така... да е по-новичко.
има и "евтини" варианти за по стотина лева, но там вече няма гаранция колко и как ще работи...
Друг вариант е да си вземеш втора употреба, тук от форума... бараш от някоя 39-тка и така... да е по-новичко.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Имаше 1 красавец дето ги рециклираше успешно. Ако някой се сети кой беше писал за него моля да ми драсне на ЛС. Имаше и 1 опътване как се рециклира виско на тойота (което е същото като на бмв). Айде дерзайте. Само да спомена, че ремонта струваше към 30-40лв по думи на човека с рециклираното виско.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Колеги, с най-добри чувства!!! Но ремонтирано виско??? Меко казано съм озадачен. Знам един, дето се мъчи да го отремонтира, защото не зацепвало. И познайте кво стана... Изтървал я малко в червеното.... После, защото хвърли пари за друго, сещате се кво; и нямаше за виско, че му заварихме перката направо с електрожена. И кара така година и половина, докат събере пари да си опрай колата напълно , че и няколко месеца отгоре докат събере и за ново виско. Беше над 200 лв тогава. И за да не ги даде , хвърли около 1000........ И пак 200 за виско. Малко тъпо стана. Разказвам случая не за да разубедя някой да прави нещо, или да не го прави или квото и да било, а за да знаят колегите, че някои хора са си патили много от такава интервенция., а то си е и въпрос на личен избор.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Нека този колега който е ремонтирал виско да ми метне на ЛС вълшебното число на вискозитет на силикона, па количеството ще го догодя
.
Събирам развалени виско-съединители: около 10 бр. ще ми трябват, с цел изясняване устройството и тестване с различен вискозитет на силикона в тях.
Във връзка с горния текст, след набавяне на нужния "матрял" се търсят участници за теста, желателно е да имат и електрическа перка за охлаждане /от системата на климатика/ и задължително работеща.
Поздрави.

Събирам развалени виско-съединители: около 10 бр. ще ми трябват, с цел изясняване устройството и тестване с различен вискозитет на силикона в тях.
Във връзка с горния текст, след набавяне на нужния "матрял" се търсят участници за теста, желателно е да имат и електрическа перка за охлаждане /от системата на климатика/ и задължително работеща.
Поздрави.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ремонт на виско(перката на парното)
NikiNikolov написа:Нека този колега който е ремонтирал виско да ми метне на ЛС вълшебното число на вискозитет на силикона, па количеството ще го догодя.
Събирам развалени виско-съединители: около 10 бр. ще ми трябват, с цел изясняване устройството и тестване с различен вискозитет на силикона в тях.
Във връзка с горния текст, след набавяне на нужния "матрял" се търсят участници за теста, желателно е да имат и електрическа перка за охлаждане /от системата на климатика/ и задължително работеща.
Поздрави.
Стоян беше намерил силикона. Мисля, че беше на тойота една малка тубичка.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Еми пълнете и споделяйте...
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: ремонт на виско(перката на парното)
И дано ви работят ел.перките, че иначе.... 

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: ремонт на виско(перката на парното)


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ремонт на виско(перката на парното)
NikiNikolov написа::mhihi: , Стоян намерил в нета за тойота, ама колко струва, вярвай ми по-добре да не знаеш, а Стоян си има силиконче от едно друго място,
Ама сега дири и подходящо виско, че мойто е нитосано




- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Е другарю тотал ме разби, с това нитоване. Трябва някой който е сменил скоро или ще сменя скоро - ще се разбере бързо да направи дарение за каузата щот си приказваме празни приказки сега. Поздрави.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Аз смених и не беше "нитосано", но го изхвърлих там дето и куче не минава...
- karsov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
Re: ремонт на виско(перката на парното)
най добре си купи ново по 90 -160 лв. вървят ( колко ще искара първото не се знае ) щото втора ръка не се знае каквое.
http://pleasehelp.hit.bg/
Re: ремонт на виско(перката на парното)
Виско:
-съобразено е с термостата за температурата на вкл.:
-температурата на изкл. (почти на всички е 65градуса);
+ сове:
развърта се с оборотите на вал-а ,и с еднаква честота на водната помпа,което води до бързо охлаждане;
действието му няма нищо общо с ........''(перката на парното)''.
- нуси:
дърпа от мощта на мотора;
минусите стават + при скорост над 90 км/ч -тогава виското е зацепено,но входящия въздух го завъртя повече и то спомага за примерно въртенето на компресора на климатика и мн.други т.е. олекотява мотора.
Според мен за коли предимно каращи се до 80км/ч (дори и на моменти да са достигали голяма скорост) ел.перката е голямо решение.
Коли движещи се предимно на дълги разстояния -виско
но само ново 
-съобразено е с термостата за температурата на вкл.:
-температурата на изкл. (почти на всички е 65градуса);
+ сове:
развърта се с оборотите на вал-а ,и с еднаква честота на водната помпа,което води до бързо охлаждане;
действието му няма нищо общо с ........''(перката на парното)''.
- нуси:
дърпа от мощта на мотора;
минусите стават + при скорост над 90 км/ч -тогава виското е зацепено,но входящия въздух го завъртя повече и то спомага за примерно въртенето на компресора на климатика и мн.други т.е. олекотява мотора.
Според мен за коли предимно каращи се до 80км/ч (дори и на моменти да са достигали голяма скорост) ел.перката е голямо решение.
Коли движещи се предимно на дълги разстояния -виско



by ''kompleksa''
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани