Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Re:
LUCIFER'S написа:колеги някой знае ли как трябва да се гаси ДИС от склад66, че нещо не става по тези начини които е дал Преслав?
Кое точно не става???
Ако не знаеш root паролата наистина няма как да стане, но пък защо да не я знаеш!?
Съспенда (паузата) също върши работа, но какво правим ако забие диса. Даже и един рестарт не можеш да му дадеш с init 6.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Re:
Като забие и се омаже, цъкате с десен бутон на виртуалната машина на DIS-a и я местите в Recycle bin. След което си разархивирате прясно работещо копие и продължавате да си правите диагностики.
Горната процедура предполага, че всеки си пази работещо копие на виртуалната машина на DIS-a.

Горната процедура предполага, че всеки си пази работещо копие на виртуалната машина на DIS-a.

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Re:
badsharki написа:Като забие и се омаже, цъкате с десен бутон на виртуалната машина на DIS-a и я местите в Recycle bin. След което си разархивирате прясно работещо копие и продължавате да си правите диагностики.![]()
Горната процедура предполага, че всеки си пази работещо копие на виртуалната машина на DIS-a.
Псюлютну верно

А със съспенд мн по лесно и бързо пали вилтуалката

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Re:
mad_presley написа:LUCIFER'S написа:колеги някой знае ли как трябва да се гаси ДИС от склад66, че нещо не става по тези начини които е дал Преслав?
Кое точно не става???
Ако не знаеш root паролата наистина няма как да стане, но пък защо да не я знаеш!?
Съспенда (паузата) също върши работа, но какво правим ако забие диса. Даже и един рестарт не можеш да му дадеш с init 6.
Ами Пресли нямам паролата на ДИС от склад 66 и като напиша РООТ и до там... Гася го както ми каза
badsharki - VM --> Power --> Shut Down Guest и после от бутона Х close на виртуалната машина....
badsharki написа:Като забие и се омаже, цъкате с десен бутон на виртуалната машина на DIS-a и я местите в Recycle bin. След което си разархивирате прясно работещо копие и продължавате да си правите диагностики.![]()
Горната процедура предполага, че всеки си пази работещо копие на виртуалната машина на DIS-a.
аз като не можах да си върна ТИС от администрейшън изтрих ДИС + ТИС от папката където са разархивирани, наново ги разархивирах и всичко си тръгна без да трия виртуалната машина- излъгах я

a като се спре на пауза направо като инпа стартира ДИСа

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Re:
LUCIFER'S написа:mad_presley написа:LUCIFER'S написа:колеги някой знае ли как трябва да се гаси ДИС от склад66, че нещо не става по тези начини които е дал Преслав?
Кое точно не става???
Ако не знаеш root паролата наистина няма как да стане, но пък защо да не я знаеш!?
Съспенда (паузата) също върши работа, но какво правим ако забие диса. Даже и един рестарт не можеш да му дадеш с init 6.
Ами Пресли нямам паролата на ДИС от склад 66 и като напиша РООТ и до там... Гася го както ми каза
badsharki - VM --> Power --> Shut Down Guest и после от бутона Х close на виртуалната машина....
badsharki написа:Като забие и се омаже, цъкате с десен бутон на виртуалната машина на DIS-a и я местите в Recycle bin. След което си разархивирате прясно работещо копие и продължавате да си правите диагностики.![]()
Горната процедура предполага, че всеки си пази работещо копие на виртуалната машина на DIS-a.
аз като не можах да си върна ТИС от администрейшън изтрих ДИС + ТИС от папката където са разархивирани, наново ги разархивирах и всичко си тръгна без да трия виртуалната машина- излъгах я
a като се спре на пауза направо като инпа стартира ДИСа
ами освен да са я сменили
тук имаше качен ДИС на англ. за склад66 с общо известна парола и след това и те започнаха да предлагат кабела с английски ДИС ..
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Софтуер
А знаете ли че те пазаруват от един голям магазин в UK и просто препродават нещата тук в БГ 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Софтуер
А някой може ли да ми каже сайт или нещо такова за сравнение с мойте живи данни и за всички грешки какво означават от програмата ДИС.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
Next написа:А някой може ли да ми каже сайт или нещо такова за сравнение с мойте живи данни и за всички грешки какво означават от програмата ДИС.
а как излизат живите данни при диса ,че само веднъж попаднах случайно и после не открих нищо

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
cls6666 написа:а как излизат живите данни при диса ,че само веднъж попаднах случайно и после не открих нищо
За DDE 2.2
Правиш Short Test --> Control-Module function --> Function selection --> Избираш Drive/Diesel Engine Electronics --> Test Plan --> Цъкаш

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Софтуер
Гледам, че са доста въпросите по програмирането с ДИС-а в тази тема. И като прибавим "спама" темата пътува с бодри стъпки към 100-тната страница
А горният пост е един от многото полезни (
) и ще се загуби сред проблемите по инсталиране и стартиране на ДИС.
Предложение към модераторите: Нека да се създаде тема "Диагностика, кодиране и програмиране", а тази да остане само за инсталиране и проблеми с ДИС-а (или другите сервизни програми). И ако на някой модератор му се намери малко излишно свободно време (примерно има гости от Червен бряг в къщи за 5-6 дена
), нека да разчисти малко спама. Все пак тази е една от малкото значими теми в нашия форум, а вече е много трудно да се чете и питанията започват да се повтарят, че и потретват.

А горният пост е един от многото полезни (

Предложение към модераторите: Нека да се създаде тема "Диагностика, кодиране и програмиране", а тази да остане само за инсталиране и проблеми с ДИС-а (или другите сервизни програми). И ако на някой модератор му се намери малко излишно свободно време (примерно има гости от Червен бряг в къщи за 5-6 дена

Re: Софтуер
честно казано малко ме е страх да пипам в тази тема защото може да затрия нещо важно
иначе бях започнал и ще продължа тези дни
а ако на някой му се занимава може да пусне въпросната тема за диагностика, дори и с цитати от тази тема да е доста неща може да се напишат
иначе бях започнал и ще продължа тези дни
а ако на някой му се занимава може да пусне въпросната тема за диагностика, дори и с цитати от тази тема да е доста неща може да се напишат
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
pazokolarov написа:Предложение към модераторите: Нека да се създаде тема "Диагностика, кодиране и програмиране", а тази да остане само за инсталиране и проблеми с ДИС-а (или другите сервизни програми).
Напълно подкрепям предложението на pazokolarov. Като допълнение искам да предложа да се направи нов раздел по темата, тъй като всичко което коментираме и разискваме тук се отнася за всички модели на БМВ. В новия раздел може да се направят други подраздели за Диагностика, кодиране и програмиране.
Позволявам си да сложа линк към друг форум (ако преценят модераторите нека го изтрият), за пример как са го направили братята руснаци.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Софтуер
Това, което са направили руснаците е добре.
Но при нас евентуално би се явил проблем относно лицензите и правата за използване на подобни програми. И всичко естествено ще рефлектира върху имиджа на сайта (плюс възможните неприятности).
От тази гледна точка си мисля, че едно "ограничено" и леко завоалирано заглавие няма да бие токова много на очи.
Но при нас евентуално би се явил проблем относно лицензите и правата за използване на подобни програми. И всичко естествено ще рефлектира върху имиджа на сайта (плюс възможните неприятности).
От тази гледна точка си мисля, че едно "ограничено" и леко завоалирано заглавие няма да бие токова много на очи.
Re: Софтуер
имаше такова предложение за подфорум, но беше отхвърлено от админите точно поради причините които pazokolarov изтъкна
пускайте нова тема за кодиране и диагностика тук, че аз не съм толкова вещ в тази област
иначе до сега изтрих около 6 страници спам от тази
пускайте нова тема за кодиране и диагностика тук, че аз не съм толкова вещ в тази област
иначе до сега изтрих около 6 страници спам от тази
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
badsharki написа:cls6666 написа:а как излизат живите данни при диса ,че само веднъж попаднах случайно и после не открих нищо
За DDE 2.2
Правиш Short Test --> Control-Module function --> Function selection --> Избираш Drive/Diesel Engine Electronics --> Test Plan --> Цъкаш--> Идентивицира ЕКУ-то и пак
--> Expert mode и
--> Diagnosis request и
... и си в живите данни.
няма по точни обяснения от твоите badsharki даже намерих и разните настройки и тестове които бях правил преди

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани