алуминиев маншон за турбо М42
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
bawareca написа:Другата седмица в "Проспийд" ще получат "САМКО" с големи диаметри /над 85/ и ще можем да се справим с "дарт вейдърите"
това не мисля че ще помогне, защото отвора на дроселната клапа на М42 е елипсовиден и скобата стяга най-силно там където радиуса на кривината е най-малък т.е. отгоре и отдолу и респективно почти не стяга там където е най-голям т.е. отстрани.... при налягания над 1.2бара маншона просто ми се "изхлузваше" от дроселната клапа, колкото и силно да го стягах, а бях със скоба дето се впиваше в него, после се появиха и пукнатини в него и бях принуден да го махна............
но знае ли човек -самко си е самко мое и да се залепи там и да държи

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

DA WOLF написа:това не мисля че ще помогне, защото отвора на дроселната клапа на М42 е елипсовиден и скобата стяга най-силно там където радиуса на кривината е най-малък т.е. отгоре и отдолу и респективно почти не стяга там където е най-голям т.е. отстрани.... при налягания над 1.2бара маншона просто ми се "изхлузваше" от дроселната клапа, колкото и силно да го стягах, а бях със скоба дето се впиваше в него, после се появиха и пукнатини в него и бях принуден да го махна............
Бате тва е като силиконовите чорапи за каките



- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
DA WOLF написа:bawareca написа:Другата седмица в "Проспийд" ще получат "САМКО" с големи диаметри /над 85/ и ще можем да се справим с "дарт вейдърите"
това не мисля че ще помогне, защото отвора на дроселната клапа на М42 е елипсовиден и скобата стяга най-силно там където радиуса на кривината е най-малък т.е. отгоре и отдолу и респективно почти не стяга там където е най-голям т.е. отстрани.... при налягания над 1.2бара маншона просто ми се "изхлузваше" от дроселната клапа, колкото и силно да го стягах, а бях със скоба дето се впиваше в него, после се появиха и пукнатини в него и бях принуден да го махна............
но знае ли човек -самко си е самко мое и да се залепи там и да държи
И при мен бяха скоби,лепила,шиене, глупости и при високо налягане все си ебаваше мамата.сега съм го закрепил на към 0.7-8 ама на повече вече ще прави ядове,а това за което Кирчо говори е голяма истина

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
rtzankov написа:Абе Дарт Вейдър си рулураше
Рулира бате,ама кат' дадеш газ и става все едно си му махнал шлема - като раз#бан ан#с





25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани