Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Сигнала от бутоните нама да свърши работа. За твоята идея трябва да се вгради дистанционното във волана.
Ако успея тази вечер да подкарам темпомата ще има малко материал (снимки и обяснение)
Ако успея тази вечер да подкарам темпомата ще има малко материал (снимки и обяснение)
Последна промяна stony1 на 07 Юни 2010, 0:56, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Дам , натам отиват нещата . Чакаме снимките с темпомата
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ето продължението на историята как да подкараме темпомата от мултиволан, монтиран не Е36.
както писах по-рано днес, има няколко варианта и аз избрах единия, да използвам бутоните на мулти волана, и да направя едно управление, като му намеря място във волана. Понеже колата е дизел, електрониката на темпомата е интегрирана в DME. Използвах схема, която бях правил, тествал и знам, че работи:

Доста се чудих къде може да се сложи платка, така че да не пречи на нищо и да се прибере във волана. След дълго мерене и смятане реших да я монтирам на гърба на десните бутони.
Ето одисеята в картинки:



После разглобих десните бутони (винтовете са отвратителни), пробих отвор на гърба, за да прекарам кабелите към бутоните и започна едно мерене и смятане. Самите бутони са на обща маса, което се ми спести доста работа, но трябваше да намеря място на платката където е запоен другия край на бутона, за да свържа там съответните съпротивления от схемата. Това ми отне най-много време, защото държах да намеря точки за спойка, които да са на удобни места на гърба на платката и да са далеч от интегралните схеми. За мой късмет намерих това, което търсех. На четвъртата снимка, копчетата са сглобени, червения проводник е маса. Използвах проводници от сериен кабел за флопи.




След като завих бутоните на мястото им, залепих новата платка на предварително набелязаното място, като използвах силикон от този, който е на пръчки и се топи с пистолет. На третата снимка се вижда черен проводник, на който запоих единн мъжки пин. Това е проводника за темпомата.



При монтажа на бега с копчетата установих че, бях уцелил много добре местото на новата платка. При свързването на бега няма особености, но от буксата, която се включва в бутоните извадих черния кабел, той завършва с женски накрайник и го свързах към предварително подготвения черен кабел с мъжки пин(от горната снимка). Тук нямаше как да снимам, защото бях сам и беше адски неудобно. След свързването на всички букси, завих двата болта, с които се държи бега и тествах.


Съжалявам за недобрите снимки, ама на тъмно и без светкавица, апарата се предаде.
Резултат: Темпомата работи
Иска да се направят още малко донастройки на самата схема, но това може да се направи и на място в колата.
Това е за дизеловите Е36, за бензиновите може да се използва същия подход, но бутоните трябва да се свързат към електронния модул на темпомата.
както писах по-рано днес, има няколко варианта и аз избрах единия, да използвам бутоните на мулти волана, и да направя едно управление, като му намеря място във волана. Понеже колата е дизел, електрониката на темпомата е интегрирана в DME. Използвах схема, която бях правил, тествал и знам, че работи:

Доста се чудих къде може да се сложи платка, така че да не пречи на нищо и да се прибере във волана. След дълго мерене и смятане реших да я монтирам на гърба на десните бутони.
Ето одисеята в картинки:



После разглобих десните бутони (винтовете са отвратителни), пробих отвор на гърба, за да прекарам кабелите към бутоните и започна едно мерене и смятане. Самите бутони са на обща маса, което се ми спести доста работа, но трябваше да намеря място на платката където е запоен другия край на бутона, за да свържа там съответните съпротивления от схемата. Това ми отне най-много време, защото държах да намеря точки за спойка, които да са на удобни места на гърба на платката и да са далеч от интегралните схеми. За мой късмет намерих това, което търсех. На четвъртата снимка, копчетата са сглобени, червения проводник е маса. Използвах проводници от сериен кабел за флопи.




След като завих бутоните на мястото им, залепих новата платка на предварително набелязаното място, като използвах силикон от този, който е на пръчки и се топи с пистолет. На третата снимка се вижда черен проводник, на който запоих единн мъжки пин. Това е проводника за темпомата.



При монтажа на бега с копчетата установих че, бях уцелил много добре местото на новата платка. При свързването на бега няма особености, но от буксата, която се включва в бутоните извадих черния кабел, той завършва с женски накрайник и го свързах към предварително подготвения черен кабел с мъжки пин(от горната снимка). Тук нямаше как да снимам, защото бях сам и беше адски неудобно. След свързването на всички букси, завих двата болта, с които се държи бега и тествах.


Съжалявам за недобрите снимки, ама на тъмно и без светкавица, апарата се предаде.
Резултат: Темпомата работи

Това е за дизеловите Е36, за бензиновите може да се използва същия подход, но бутоните трябва да се свързат към електронния модул на темпомата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- dioniji
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 1.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Браво, добре си си поиграл, инсталация за задни ел. стъкла имаш ли случайно в повече
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
baitun написа:Браво, добре си си поиграл, инсталация за задни ел. стъкла имаш ли случайно в повече
Нямам инсталация колега. На теб какво точно ти трябва?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- pininfarina
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 22.04.2010
Re: Малко Upgrade в моята кола.
браво колега тава се казва ентусиазъм . 

- Vaio E30
- ентусиаст
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 комби
Re: Малко Upgrade в моята кола.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
И това съм замисли, но търся информация за модулите, кмоито са монтирани в Е36 и как да го монтирам като там където е дисплея ми е микрофона за телефона и си е така оригинално. Ще го измисля някак си само да намеря модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Просто микрофона го вграждаш при спийкърчето на навигацията , даже същата пластмасова решетка има
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колега да те питам тази добавка от къде я купи и какви пари ти излезна ? Също така ме интересува пасва ли на барчето или трябва да се преправя или купува ново барче там то е ясно че гумата трябва да се среже или си има по къса спецялно за тая добавка ? Ще се радвам ако фърлиш инфо малко ... че и на мен ми е нужна че долу местата за копчета свършиха

I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Не съм я купувал колега, така си беше оригинално. Това е въпросният микрофон на телефона, до него имаше едно свободно място и аз си направих импровизиран бутон за усилватела, докато си намеря оригиналния на BMW. Няма идея дали се продава отделно, но гумата не е рязана и е по-малка, като покрива само частта в дясно от това, което си заградил.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колегите от Е34 форума са големи веселяци
На тази тема попаднах днес: viewtopic.php?f=7&t=180355&hilit=%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BD&start=90 и като я прочетох ми стана доста весело. За едно свързване ма мултиволан в Е34 и то само да управлява CDто - 200 лв. 


Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
To на тези пари ми е Kenwood модула, който връзва плеъра ми с Bus-a на Мерца и управлението на волана.
Но наистина в тази тема има много забава
Но наистина в тази тема има много забава

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Тъпото е че съм на крачка да ги дам за да заработи и моя волан най-накрая 

I'm slowly drifting


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани