ГИ Бардолини - Настройка !!!
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
renegat написа:Вчера бях в Еврогаз и разказах на Жоро за случая, много се смяхме на този абсурд, човека каза веднага да минеш през него да ти върне тези пари за ремонта които си направил, все пак имаш две години гаранция, само ще трябва да му обясниш как е станало така че от сервиза си излязъл без никкакво смучене на въздух, впоследствие си ходил наколко пъти и не си имал смучене на въздух, а тука пишеш че си имал голям проблем, добре де ама защо си ходил в друг сервиз ( ако въобще е вярно това което твърдиш ) а не при него, нали все пак си в гаранция, нещо май не се връзват нещата ?![]()
![]()
Пич не се мешай, там където не ти е работа !
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Здравейте колеги,
Искам и аз да задам няколко въпроса във темата.
1) за б20 моторите(м50, м52) с мощност 150кс (6 цил), какъв е оптималния размер дюзи, колко мм?
По табличките и калкулаторите на БСМ излиза 2.00 мм, но на практика май се оказват големи. Рейката е Рейл, с бобини 1.5 Ома, редуктор Заволи Зета/С ако има значение.
2) Във програмата за настройка, таб "Специални Настройки", "Специални Настройки 3" меню, горе вдясно настройка "Коеф. на Задържане", стойността му е в проценти - та какво определя тази настройка и каква стойност трябва да има? Явно по някакъв начин влияе на работата на инжекторите, защото при намаляване на стойността в проценти, сместа видимо обеднява, а при увеличаване се обогатява.
3) Във програмата за настройка, таб "Специални Настройки", "Специални Настройки 2" меню, вдясно настройка "Стартов Импулс на Газов Инжектор", стойността е в милисекунди - какво определя тази настройка и каква стойност трябва да има?
Поздрави
Искам и аз да задам няколко въпроса във темата.
1) за б20 моторите(м50, м52) с мощност 150кс (6 цил), какъв е оптималния размер дюзи, колко мм?
По табличките и калкулаторите на БСМ излиза 2.00 мм, но на практика май се оказват големи. Рейката е Рейл, с бобини 1.5 Ома, редуктор Заволи Зета/С ако има значение.
2) Във програмата за настройка, таб "Специални Настройки", "Специални Настройки 3" меню, горе вдясно настройка "Коеф. на Задържане", стойността му е в проценти - та какво определя тази настройка и каква стойност трябва да има? Явно по някакъв начин влияе на работата на инжекторите, защото при намаляване на стойността в проценти, сместа видимо обеднява, а при увеличаване се обогатява.
3) Във програмата за настройка, таб "Специални Настройки", "Специални Настройки 2" меню, вдясно настройка "Стартов Импулс на Газов Инжектор", стойността е в милисекунди - какво определя тази настройка и каква стойност трябва да има?
Поздрави

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Съжелявам не знам. Моите захранват до 5.500 оборота над този въртящ момент не могат. Въпреки, че по принцип са разпилени над препоръчителните от таблицата ми прекъсва на тези обороти, но не ми пречи. Вероятно, ще трябва на място да пробаш различни диаметри. Освен това имай пред вид и рейката. Може недохранване или пре обогатяване да идва и от нея.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Можели няква снимка да видя как са ви монтирани инжекторите и каде по точно щото мойте тук в моя край един ги слага и са отгоре връз колекторите и имали значение каде се забучват защото съм с голям изпарител до 235 коня и прави налягане 1.55 бара а съм с М52Б20 и изпаритела ми е доло под казанчето за хидравликата в ниското и имам дълаг тръбен път ? Иначе съм с дюзи 1.6 и си храни добре Пробвахме с 1.8 но там вече почва да се дави колата в ниските и почва да прекъсва.

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
shopaza написа:Можели няква снимка да видя как са ви монтирани инжекторите и каде по точно щото мойте тук в моя край един ги слага и са отгоре връз колекторите и имали значение каде се забучват защото съм с голям изпарител до 235 коня и прави налягане 1.55 бара а съм с М52Б20 и изпаритела ми е доло под казанчето за хидравликата в ниското и имам дълаг тръбен път ? Иначе съм с дюзи 1.6 и си храни добре Пробвахме с 1.8 но там вече почва да се дави колата в ниските и почва да прекъсва.
дай мейл пратя !
по принцип рейката при газовите инжекциони е по-важна от изпарителя.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Е да така е но има хора и майстори които казват че имало значените.И имало значение каде са били забучени маркучите в колектора дали да са близо до другите дюзи демек да са най доло или можело и по отгоре обаче под определен ъгал на впръскване

Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Нямам практически опит, но в инструкциите за монтаж на по-качествените газови инжекциони(БРЦ, Иком), пише следните неща:
- щуцерите да се слагат на колекторите максимално близо до главата;
- щуцерите да са ориентирани така, че да сочат центъра на напречното сечението на рънъра на колектора, независимо дали са отгоре(както бензиновите инжектори), дали са отдолу или отстрани; примерно ако колектора е с кръгло сечение това значи да са разположени радиално;
- щуцерите да са перпендикулярно спрямо надлъжната ос на рънъра на колектора или наклонени така че да пръскат по посока на входящия въздух, демек да са наклонени в същата посока както бензиновите инжектори; не бива да са ориентирани срещу входящия въздух;
- маркучите от щуцерите до газовите инжектори да не са по-дълги от 15 см и да са с равни дължини.
- щуцерите да се слагат на колекторите максимално близо до главата;
- щуцерите да са ориентирани така, че да сочат центъра на напречното сечението на рънъра на колектора, независимо дали са отгоре(както бензиновите инжектори), дали са отдолу или отстрани; примерно ако колектора е с кръгло сечение това значи да са разположени радиално;
- щуцерите да са перпендикулярно спрямо надлъжната ос на рънъра на колектора или наклонени така че да пръскат по посока на входящия въздух, демек да са наклонени в същата посока както бензиновите инжектори; не бива да са ориентирани срещу входящия въздух;
- маркучите от щуцерите до газовите инжектори да не са по-дълги от 15 см и да са с равни дължини.
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
[/quote]Пич не се мешай, там където не ти е работа ![/quote]
Аз не се ме меся, а предавам дословно ситуацията което описваш на майстора за когото злословиш ( и когото аз уважавам, защото ми е монтирал няколко газови инжекциона), и според него това което пишеш не е вярно и дори е смешно.
Майсторите нямат никаква вина това че колата ти е стара и грохнала, след монтажа си имал прекъсване от пробили кабели, ходил си десет пъти да се оплакваш че ти прекъсва на газ, всеки път безплатно са ти закачали колата на диагностичен уред, за да ти демонстрират пробитите кабели, и не са ти взели никакви пари за това, след наколко месеца си купил кабели и проблема е изчезнал, оттогава не си стъпвал в сервиза, това е истината !
Аз не се ме меся, а предавам дословно ситуацията което описваш на майстора за когото злословиш ( и когото аз уважавам, защото ми е монтирал няколко газови инжекциона), и според него това което пишеш не е вярно и дори е смешно.
Майсторите нямат никаква вина това че колата ти е стара и грохнала, след монтажа си имал прекъсване от пробили кабели, ходил си десет пъти да се оплакваш че ти прекъсва на газ, всеки път безплатно са ти закачали колата на диагностичен уред, за да ти демонстрират пробитите кабели, и не са ти взели никакви пари за това, след наколко месеца си купил кабели и проблема е изчезнал, оттогава не си стъпвал в сервиза, това е истината !

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
renegat написа:Да ходил си многократно, но всеки път с ПРОБИЛИ и прекъсващи КАБЕЛИ, това няма нищо общо с газовия инжекцион, всеки път са те закачали безплатно на диагностика и са ти показвали че КАБЕЛИТЕ СА ПРОБИЛИ, след като си купил кабели всичко е заработило нормално.....за какви ремонти става дума, и как не те е срам да пишеш глупости ???
Как така ще изпаднат щуцерите, това е практически невъзможно, там има РЕЗБА нарязана в дебел алуминий, как си го представаяш този момент с изпадането на щуцерите, и кой в последствие е разбил резбите, от сервиза колата е излязла с перфектни резби, а липсата на вакум може да се обясни със скъсани гарнитури на всмукателния колектор, това няма нищо общо с газовия инжекцион ???
Не мога да разбера защо си толкова развълнуван. Да не работиш за тях?!
Форумът е място къде всеки може да изкаже мъката си. Може механиците много да са се постарали, но решение на моя проблем те не намериха. Всичко, което казах съм го видял със собствените си очи.
P.S. Кабели купувах не два пъти, а 3-пъти тъй, че се успокой. Що се отнася до гарнитурата на колектора, 50/50, че при сваляне се поврежда, дори бе те да разберат.
Чакам отговор, за какво си се загрижил толкова за тях?
Аз ангажирах толкова много хора включително и производителя ТСМ на Цариградско шосе, ти който дори името не си написа...
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Чакай бе мойто момче, откъде накъде ще ЗЛОСЛОВИШ по адрес на реномиран сервиз, имал си проблем с кабелите защото ти е липсвал отражатела над всмукателния колектор и кабелите са прегрявали от топлината на гърнетата, така ще сменяш всеки ден по един комплект и никой не ти е ВИНОВЕН за това.
Този проблем (който няма врязка със газта) е установен и е решен именно от Жоро в Еврогаз , след това НЕ СИ ХОДИЛ ТАМ въобще, ти не си им поставил друга задача да ти търсят друг проблем ( който вероятно се е получил впоследствие), как така пишеш че те НЕМОГЛИ да ти решат проблема ???
Докога ще лъжеш и ще мажеш в тази тема, форума не е място за лъжи, как не те е срам, след като са ти обърнали толкова внимание и не са ти взели никакви пари за диагностиките, да пишеш глупости по тяхен адрес, просто недоумявам какво е това нахалство ???
И какво ти влиза в работа кой съм аз, казвам се Кирил Младенов, и не работя в сервиз за твое успокоение, но понеже хората нямат регистрация съм поел ангажимент да пиша вместо тях, чакам отговор....... не те ли е СРАМ ???
Този проблем (който няма врязка със газта) е установен и е решен именно от Жоро в Еврогаз , след това НЕ СИ ХОДИЛ ТАМ въобще, ти не си им поставил друга задача да ти търсят друг проблем ( който вероятно се е получил впоследствие), как така пишеш че те НЕМОГЛИ да ти решат проблема ???
Докога ще лъжеш и ще мажеш в тази тема, форума не е място за лъжи, как не те е срам, след като са ти обърнали толкова внимание и не са ти взели никакви пари за диагностиките, да пишеш глупости по тяхен адрес, просто недоумявам какво е това нахалство ???
И какво ти влиза в работа кой съм аз, казвам се Кирил Младенов, и не работя в сервиз за твое успокоение, но понеже хората нямат регистрация съм поел ангажимент да пиша вместо тях, чакам отговор....... не те ли е СРАМ ???

Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Здравейте отскоро карам една ис ка с такъв инжекцион.Искам да ви попитам понеже нали сутрин,като си запаля на бензин и температурата трябва да ми стигне на половината за да може да превклуча на газ.Иначе ако температурата не е на половината и да си цъкна копчето за прехвърляне на газ не иска да прехвърли.И евентуално в някой сервиз да ходя за настройка ли и аз не знам.... и евентуално каква е цената за подобна настройка... 

Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
С това одобряване на коментара аз вече си намерих сервиз направиха ми диагностика за 30лв и сега е добре 

- qwertyu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 523IA
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
Искам да ползвам темата и да попитам откъде бих могъл да си купя кабел за връзка с лаптоп?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: ГИ Бардолини - Настройка !!!
От централния им офис на цариградско но струва 200 лв по техни цени
за кабел дето е 10-15 лв иначе.
На колегата от горния пост незнам какви настройки е правил но обръщането на газ става ръчно /принудително/като се задържи продължително натиснато копчето при положение че не е загряла без да се чака сама да прехвърли на газ.

На колегата от горния пост незнам какви настройки е правил но обръщането на газ става ръчно /принудително/като се задържи продължително натиснато копчето при положение че не е загряла без да се чака сама да прехвърли на газ.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани