Налягане на турбината

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Налягане на турбината

Мнение от katronski_br » 22 Май 2010, 18:16

може да не разбирам много но поне знам че mbar e милибар което е 1\1000 от 1bar
значи 1000mbar е равно на 1bar което е приблизително равно на една атмосвера. така ли е?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Налягане на турбината

Мнение от v_V_v » 22 Май 2010, 18:59

katronski_br написа:може да не разбирам много но поне знам че mbar e милибар което е 1\1000 от 1bar
значи 1000mbar е равно на 1bar което е приблизително равно на една атмосвера. така ли е?

Да.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Налягане на турбината

Мнение от katronski_br » 22 Май 2010, 19:37

и значи ако уреда покаже че моето турбо прави 2000
това трябва да означава че турбото ми прави една атмосвера така ли?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Re: Налягане на турбината

Мнение от bojky » 22 Май 2010, 19:53

Колега атмосферното налягане си е природно явление и то си е 1бар(1000 мбар) някъде (зависи от местоположението)....
Вече колко прави самото турбо разбираш като от показаните на лаптопа стойности извадиш атмосферното и така.... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Налягане на турбината

Мнение от VRPerformance » 22 Май 2010, 19:55

Zagy написа:Интересно - значи 136-коньовия дизел има пиков бууст 1.1 бара... мислех, че надува на по-малко. Любопитен съм какъв е буста с чип?

@ VRPerformance - можеш ли да обясниш как точно да четем таблиците, които си дал?
Надолу по вертикалата са оборотите,по хоризонталата са цикловата порция гориво ;) а това какво е налягането с чип зависи изцяло от тунера и желанието на клиента :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 11.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E46 320D 1999г.

Re: Налягане на турбината

Мнение от bmw_racing » 23 Май 2010, 11:20

Друго нещо за което се сетих е до колко е допустимо турбото да НЕ надува както трябва примерно ако покаже 1.07 налягане от тези 1.1 които трябва да прави това фатално ли е , в смизъл при покупката на колата да не се окаже първото нещо за смяна да е турбо и ако не е фотолно до колко е допустимо турбото да не надува както надува като ново.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Налягане на турбината

Мнение от © » 23 Май 2010, 12:25

доста интересно станало тук
най-сетне малко данни
т.е. 150к.с. надува до 1,3 и това е горе-долу максималното налягане, което трябва да прави без чип?
колко ще издържи още? :lol:

може ли малко разяснения какво представлява "цикловата порция гориво"?
това налягане, което е показано в таблиците може ли да е различно в зависимост от атмосферното налягане или и е независимо при какво атмосферно налягане се мери това трябва да е максималната стойност?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook