Време за охлаждане на турбото?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Време за охлаждане на турбото?

Мнение от Cobra » 17 Окт 2005, 16:01

Тъй като нямам турбо-таймер и си знам някво си време така на око :lol: , искам да събера малко мнения от хора с духалки :mhihi:

Та в тоя ред на мисли, колко време след яко каране оставяте да поработи колата за да си нямате проблеми после с турбинката?

П.С. Малко снимки от уредите че не съм пускал,само дисплея на Апекси-то що не излезе с гсм-а? :roll:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 17 Окт 2005, 23:49

след яка ръчка -минута
иначе си я гася директно....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Окт 2005, 6:21

След яка ръчка :arrow: 4-5 минути, че тая турбинка нема водно охлаждане.
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Окт 2005, 10:12

Добре де,аз винаги като карам леко - из града и т.н. си я гася почти веднага,като примерно карам София-Благоевград през цялото време на газ - пуша цигара и тогава гася след около 3-5мин. - и така за сега е добре :roll:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Окт 2005, 10:14

Добре де,аз винаги като карам леко - из града и т.н. си я гася почти веднага,като примерно карам София-Благоевград през цялото време на газ - пуша цигара и тогава гася след около 3-5мин. - и така за сега е добре :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 18 Окт 2005, 22:12

5 минути е добре,ама по-добре след като си карал по-така просто вземи последния километър спокойно и няма да има проблеми.А това Апекси що си турил на такъв монитор?Гледай детонациите,другото не ти трябва.Или ти за шаренията? :lol: AF метера е супер.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Окт 2005, 22:21

Да де - то това е добро като идея - ама нали съм ламер :lol: ,ама то аз като се кача трудно пускам газта,затова все се налага на място да я охлаждам!

За Апекси-то - какво да ти кажа циганска душа-шаренко,мига,свети.... :lol:
Сега сериозно - на този монитор освен детонациите,имам корекция-все пак се ориентирам как съм с разхода,но най-важното е че имам обороти- по-лесно ми е там да ги гледам като дигитални цифри-незнам защо :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 18 Окт 2005, 23:05

За оборотите се продават едни мноооого големи обортомери. :mhihi: Сега чакам едни по-малки.С лампичка за шифт лайта и памет за макс обороти.Не са ментаци.Ще дойдат само 10 броя.Ела да си вземеш да го докараш бавареца отвътре кат Супра да стане. :mhihi:
Корекцията какво да я гледаш,то ти си я задал.Като искаш да въри ше харчи,нема накъде.Апекса има една много удобна функция за пиковите стойности.Аз там гледам детонациите.И преди да сложа будилника гледах там и оборотите.
Са тея дето викаха че СМТ-то тва онова.Тва онова ама не свети така,нали,аааааа :?: :mhihi:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Окт 2005, 23:26

landikar написа:За оборотите се продават едни мноооого големи обортомери. :mhihi: Сега чакам едни по-малки.С лампичка за шифт лайта и памет за макс обороти.Не са ментаци.Ще дойдат само 10 броя.Ела да си вземеш да го докараш бавареца отвътре кат Супра да стане. :mhihi:
Корекцията какво да я гледаш,то ти си я задал.Като искаш да въри ше харчи,нема накъде.Апекса има една много удобна функция за пиковите стойности.Аз там гледам детонациите.И преди да сложа будилника гледах там и оборотите.
Са тея дето викаха че СМТ-то тва онова.Тва онова ама не свети така,нали,аааааа :?: :mhihi:


А, така де,
а да му светне така СМТ-то и ше го призная :mhihi:
Мани,сега сериозно - наистина един по-голям оборотомер (по прецизен) би ми бил от полза,та може да се видим ;)

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook